Γεια, καταφέρατε ποτέ να κάνετε ανάληψη από ένα καζίνο ή είναι η πρώτη σας φορά; Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως; Υποθέτω ότι αφού χρειάζονται αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού, πρέπει να κάνετε συμπληρωματική επαλήθευση. Προσπαθήσατε να ρωτήσετε την υποστήριξη ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα με την απόσυρσή σας;
Όσο για αυτό το καζίνο, έχετε ελέγξει τις κριτικές χρηστών μας; Κάποιοι παίκτες είχαν παρόμοια προβλήματα με τις αποσύρσεις τους και πιστεύω ότι στο μέλλον οι πληροφορίες από εδώ μπορεί να είναι χρήσιμες. Ελπίζω επίσης κάποιος να συμμετάσχει σε αυτή τη συζήτηση και να σας βοηθήσει με τη δική του εμπειρία.
Τέλος πάντων, σχετικά με την κατάστασή σας, ενημερώστε μας για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε ποιο μπορεί να είναι το "συμφόρηση".
Hi, have you ever managed to withdraw from a casino or is it your first time ? Has your account been fully verified ? I assume that since they need a bank statement, you have to do a supplementary verification. Have you tried to ask the support what exactly is the problem with your withdrawal?
As for this casino, have you checked our user reviews ? Some players have had similar problems with their withdrawals and I think that in the future the information from here might be useful. I also hope someone would join this conversation and help you with their own experience.
Anyway, regarding your situation, let us know so we can try to figure out what might be the "bottleneck".
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: