Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΠροβλήματα απόσυρσης στο locowin

Προβλήματα απόσυρσης στο locowin (σελίδα 2)

 από Miklo98
|
10.713 προβολές 39 απαντήσεις |
|
1 2
norcoryder012

Hello,

I checked solved complaints and the waiting time varies, but it is quite long - approx. 3 weeks I'd say.

The radio silence however concerns me quite a bit.

norcoryder012

The standard period is 2 weeks. If you don't receive a pending withdrawal within 2 weeks, then there's something strange going on.

Είπαν στο email της KYC ότι χρειάζονται έως και 48 ώρες, οι οποίες πλέον έχουν τελειώσει.

Έχω ήδη στείλει email για υποστήριξη και δεν ήρθε τίποτα.

Αν απλώς αφήσουν τους εαυτούς τους να πανηγυρίζουν για να τα σκαλίσω όλα και να περάσουν 2 βδομάδες, τότε ούτε εμένα με νοιάζει, είμαι σταθερός.

Ποιες είναι οι επιλογές μου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης;

Αυτόματη μετάφραση:
norcoryder012

If necessary, please submit a complaint.

You can do so here: https://casino.guru/complaints/create

I hope you won't need it.

γεια

Έπαιξα στο locowin με μπόνους, στοιχηματίστηκα όλο το ποσό και τώρα όταν ήθελα να το κάνω ανάληψη, ακύρωσαν τα πάντα εκτός από την κατάθεση των 20 ευρώ, λέγοντας ότι έπαιζα ένα παιχνίδι που δεν έπρεπε να μου επιτρέψουν να παίξω στο Bonus . Έχω παίξει και άλλα παιχνίδια και δεν ήξερα καν ποια παιχνίδια δεν μου επιτρεπόταν να παίξω. Και τώρα δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω, είναι περίπου 1300 ευρώ. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
RUFFRYDER

Κανονικά υπάρχει ένα μήνυμα ότι δεν μπορείτε να παίξετε τον κουλοχέρη με ένα ενεργό παιχνίδι, εννοώ ακόμη και στην οθόνη φόρτωσης, στην πραγματικότητα δεν είναι δυνατό να παίξετε κάτι λάθος. Οι κουλοχέρηδες μπλοκάρονται επειδή μερικές φορές είναι τόσοι πολλοί που θα ήταν παράλογο αν όλοι έπρεπε να κοιτάξουν κάθε κουλοχέρη που έπαιξαν ή έπρεπε να είναι σίγουροι αν επιτρέπονταν αν υπήρχαν μερικές φορές κουλοχέρηδες 3k + στο καζίνο... ..I βγάλτε ψεύτικες δικαιολογίες από την πλευρά του καζίνο. Να πεθάνουν όλοι με τα λεφτά που υπεξαίρεσαν!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
XxJackpoTJohnnYxX

Δεν προέκυψε τίποτα κακό νούμερο είναι αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
RUFFRYDER

Hello,

every time you take a bonus, always read the associated terms and conditions, please? It's an unwise decision to rely solely on the casino when it comes to the restrictions. Yes, in a perfect and secure world, the restricted game would not load while the bonus is still active, but not every casino platform work just like that.

Feel free to submit a complaint, our team will look into it and will try to find a fair solution.

Will you do that?


Radka

Νομίζω ότι θα δικαιούσα κάποια από τα χρήματα μιας και έχω παίξει και άλλα παιχνίδια, όχι μόνο αυτό που χάλασα. Ποια θα ήταν όμως μια δίκαιη λύση; Και σε ποιο βαθμό είναι επιτυχής η καταγγελία;

Αυτόματη μετάφραση:
RUFFRYDER

Hello, I see you have submitted complaint already. That's great. Let our colleague Nick from complaint resolution team bring more information what is possible to do after submitting your answers. This casino has by Casino Guru the questionable reputation but we can also see that casino is interested in resolving disputes what is at least a good sign for now. I hope that there is a solution for you and that at least some amount is returned to you afterwards.

Είναι πολύ ωραίο εκ μέρους σας, σας ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:

hank you for your email,  Allow me to remind you that some rules apply when you play with a bonus.


As soon as a bonus is active on your account, every bet made with real or bonus money on any of the forbidden games or over the max bet limit will be considered as a breach and winnings will be voided.


I kindly invite you to take a look again at our Bonus terms that you accepted at the registration to avoid any future violations of those terms.


Please do not hesitate to contact us via email 24/7 or via live chat between 10h00 CET and 23h00 CET for any further assistance.


Warm Regards,


Chiara,


Locowin Casino


Das kam vom casino

RUFFRYDER

Hello,

I think that you should focus on answering Nick's questions, can you do that, please?

Visit your complaint here, and provide more details about the verification, bonus, and games you played.

Thank you 😉

RUFFRYDER

How did it end up for you? Would be interesting to hear how they solved the situation. I mean seems like you played a forbidden game which I guess is the reason why they canccelt the withdraw. Have the same issue in another Casino and there is also a complain open with the complains team...

tomekslav

Δυστυχώς δεν έχω ακούσει κάτι παραπάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
RUFFRYDER

Δεν νομίζω ότι θα βγει κάτι από αυτό. Κι εγώ τη λυπάμαι πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
RUFFRYDER

Απλώς δεν θα ξαναπαίξω εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
XxJackpoTJohnnYxX

Definitiv

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με το locowin δεν μου πληρώνει τα χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Carlos_2121

Please read my reply to you here.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα