Σας ευχαριστώ. Θα προσπαθήσω να υποβάλω ξανά την καταγγελία. Ο λόγος που αποφάσισαν να μην πληρώσουν είναι ασαφής και δεν έχουν απαντήσει στα email μου, αλλά έγραψαν επίσης αυτό:
Spinfinity - Υποστήριξη < >
Τρι, 4 Μαρτίου, 5:17 π.μ. (πριν από 23 ώρες)
σε μένα
Γεια σου Maximilian,
Ελπίζω να είσαι καλά.
Η Ομάδα του Ταμείου εξέτασε το αίτημα ανάληψης και πραγματοποίησε έλεγχο παιχνιδιού όπως κάνουμε με όλα τα αιτήματα ανάληψης. Δυστυχώς, υπήρξε παραβίαση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων:
Παραβίαση Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων - Απάτη/Συνομία με άλλους. - Τα κέρδη αφαιρέθηκαν και οι λογαριασμοί αποκλείστηκαν.
Το Καζίνο διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει / απενεργοποιήσει τον λογαριασμό παίκτη εάν υπάρχει οποιαδήποτε ένδειξη παραβίασης της πολιτικής του καζίνο. Οποιοδήποτε υπόλοιπο στον λογαριασμό κατά τη στιγμή της ακύρωσης μπορεί να πιστωθεί πίσω, ωστόσο το Καζίνο διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τυχόν κέρδη και να κατασχέσει οποιοδήποτε υπόλοιπο από τον λογαριασμό του Καζίνο, εάν συμβεί οποιοδήποτε από τα παρακάτω σενάρια:
Εάν συμμετέχετε σε οποιαδήποτε δόλια δραστηριότητα, όπως κάθε είδους συμπαιγνία με άλλους παίκτες, δημιουργία περισσότερων του ενός λογαριασμών, παροχή πλαστών εγγράφων.
Εάν ανακαλυφθεί ή πιστεύεται ότι ο παίκτης συμμετέχει σε οποιεσδήποτε στρατηγικές, τεχνικές ή συστήματα στοιχηματισμού και προσπαθεί να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητές του να κερδίσει ή να ελαχιστοποιήσει τις απώλειές του στον τζόγο. Αυτές οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν, αλλά δεν είναι αποκλειστικές, την εκμετάλλευση των αντιληπτών προτύπων ή της αναποτελεσματικότητας στο παιχνίδι.
Μπορείτε να διαβάσετε τους πλήρεις όρους στον ιστότοπο ανά πάσα στιγμή, μέσω της Σελίδας Όρων που βρίσκεται στην αρχική σελίδα, εάν θέλετε να κάνετε ανανέωση σε αυτούς
Εάν έχετε απορίες ή ερωτήσεις, η ομάδα υποστήριξης είναι εδώ για εσάς 24 ώρες την ημέρα, επομένως, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Με εκτίμηση,
Ροβέρτος
Οικοδεσπότης καζίνο
Thank you. I will try submitting the complaint again. The reason they decided not to pay is unclear, and they haven't replied to my emails, but they also wrote this:
Spinfinity - Support <support@spinfinity.casino>
Tue, Mar 4, 5:17 AM (23 hours ago)
to me
Hi Maximilian,
I hope you are well.
The Cashier Team have reviewed your withdrawal request and have performed a game check as we do with all withdrawal requests. Unfortunately, there has been a Breach of General T&C's:
Breach of General T&C's - Fraud/Collusion with others. - Winnings removed and Accounts Banned;
The Casino reserves the right to suspend / disable Player account if there is any indication of casino policy breach. Any balance remaining on the account at the time of such cancellation may be credited back, however The Casino reserve the right to void any winnings and confiscate any balance from the Casino account if any of the below scenario occur:
If you participate in any fraudulent activity such as any type of collusion with other players, creating more than one account, providing forged documents;
If it is discovered or believed the player is engaged in any betting strategies, techniques or systems and try to maximize their chances of winning or minimizing their losses in gambling. Those activities include but are not exclusive to, exploiting perceived patterns or inefficiencies in the game.
You can read the full terms on the website at any time, via our Terms Page found on the home page if you do ever want to refresh on these
If you have any queries or questions the support team are here for you 24 hours a day so, please don't hesitate to contact us.
Kind regards,
Robert
Casino Host
Αυτόματη μετάφραση: