ΦόρουμΚαζίνοPrimeBetz Casino - γενική συζήτηση

PrimeBetz Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 μήνα από simplyme
|
419 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το PrimeBetz Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 μήνα

Αυτό το καζίνο με έχει εξαπατήσει κακόβουλα. Απλώς δεν αποδίδει. Ζήτησα ανάληψη μέσω Jeton αλλά δεν λειτούργησε. Είχα καταθέσει με πιστωτική κάρτα και οι αναλήψεις μέσω πιστωτικής κάρτας δεν είναι δυνατές και οι μόνες επιλογές ανάληψης εδώ είναι το myfinity, το Jeton και το crypto. Έπρεπε να καταθέσω ένα ελάχιστο ποσό ξανά στον Jeton για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, κάτι που λειτούργησε υπέροχα, αλλά η ανάληψη πάλι δεν έγινε, προφανώς υπάρχει ένα πρόβλημα με το Jeton το οποίο δεν έχει επιλυθεί μέχρι σήμερα. Επικοινώνησα με τον Jeton και μου είπαν ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα και ότι δεν έχει επιστραφεί καμία ανάληψη στον λογαριασμό μου. Αυτό λοιπόν που μου έκαναν ήταν μια τακτική καθυστέρησης για να με κάνουν να χάσω ξανά τα χρήματά μου. Σήμερα επέστρεψα ανόητα ο ίδιος την ανάληψη μου και έπαιξα με αυτό, αλλά με ποντάρισμα 1200 € δεν μπόρεσα να κερδίσω ούτε μια νίκη, τα παιχνίδια φαίνονται τροποποιημένα και μηδενισμένα. Κατά τη γνώμη μου είναι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 1 μήνα

Hi, does it mean you don't have any money in your player account ? I'd hate to hear that, because in that case you probably can't be helped anymore. I believe I'm wrong and that's not the case. 

However, it seems quite unfair to me if they recommend a different method of withdrawal and then it doesn't work either. I'd probably be upset too.

So tell me how it is and we'll see if we can help. 

πριν από 1 μήνα

Ναι, είναι αλήθεια ότι δεν έχω λεφτά στο λογαριασμό μου γιατί ακύρωσα την ανάληψη ο ίδιος λόγω του μεγάλου χρόνου αναμονής και της τακτικής καθυστέρησης του καζίνο. Έβαλα τα χρήματα πίσω και δεν μπόρεσα να κερδίσω ούτε μία νίκη, συνολικά 1200€. Πήρα τη δυνατότητα στο παιχνίδι Danger High Voltage και ολοκλήρωσα 15 δωρεάν περιστροφές με μηδέν, αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα. Η απόσυρση κράτησε αρκετές μέρες και μου είπαν επανειλημμένα ότι είχαν πρόβλημα με τον Jeton..... Νομίζω ότι είναι ντροπή και φυσικά δεν θα επισκεφθώ ξανά αυτό το καζίνο. Κατέθεσα γύρω στα 350€ και ούτε αυτό δεν έμεινε στον λογαριασμό μου. Θα ήθελα να προειδοποιήσω τους άλλους παίκτες να αποφύγουν αυτό το καζίνο γιατί όποιος συμπεριφέρεται στους πελάτες του έτσι είναι απατεώνας.

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 1 μήνα

We give casinos 14 days to resolve the withdrawal. If you ever have a problem you can contact us, but sometimes you have to be patient a little longer than you are used to. I understand that this has not been the best experience, but if it takes longer to make a withdrawal at another casino and you cancel and lose, then unfortunately we can't help you. I'm sorry. 😥

πριν από 2 εβδομάδες

Το καταλαβαίνω, απλώς ήθελα να ενημερώσω τους άλλους παίκτες και να τους προειδοποιήσω πώς ενεργεί το καζίνο όταν λένε ψέματα σε παίκτες που πληρώνουν χρήματα...είναι απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 2 εβδομάδες

I don't think casinos should use this tactic, even though we know it's not always the case and sometimes it's used. Sometimes casinos are not to blame for some of the delays and therefore it is necessary to be patient now and then. If we were to wait for instant withdrawals everywhere, that would probably be utopia. It's a shame that it turned out that way in the end. 🙁

πριν από 4 ημέρες

Έχω καταθέσει συνολικά 713 € σε αυτό το καζίνο, το οποίο μπορεί να επαληθευτεί μέσω της πιστωτικής μου κάρτας και του λογαριασμού μου στο Jeton. Σήμερα κατέθεσα ξανά και φυσικά έχασα ξανά, κάτι που δεν είναι ρεαλιστικό όταν έχετε ποντάρει συνολικά 1913€. Τα ακυρωθέντα κέρδη μου, τα οποία δεν μου πλήρωσαν μέσω Jeton, είναι 1200 € συν 713 € κατάθεση. Κουλοχέρηδες ό,τι κι αν παίζω με νεκρές περιστροφές, χαρακτηριστικά όπως το choppy δεν πληρώνουν τίποτα, είναι απίστευτο. Επικοινώνησα σήμερα με το chat και ρώτησα αν ο λογαριασμός μου είχε μηδενιστεί μετά την αποτυχημένη ανάληψη και μου απάντησαν ότι είχα καταθέσει μόνο 133€!!!! Εδώ λένε ψέματα και εξαπατούν..... file

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 3 ημέρες

So if you can prove it by the fact that you have bank statements and it is the case that you have deposited more than the casino tells you, then it is quite strange that they see something different. Don't you have any deposit history in your account ?

I would probably file a complaint in that situation and have our team look into it further. 

What do you think, are you gonna go for it? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη