Μη διστάσετε να ζητήσετε να ανοίξει ξανά η καταγγελία. Χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο που έχετε στο email σας ή απαντήστε στον Tomas.
Όπως είπε η SunsetGaze, μην αφήνετε ποτέ μια ανοιχτή καταγγελία ανέγγιχτη. χρειαζόμαστε τη συνεργασία σας για να το επεξεργαστούμε.
🙏
Feel free to ask for the complaint to be reopened. Use the link you have in your email, or reply to Tomas.
As SunsetGaze said, never leave an open complaint untouched; we need your cooperation to process it.
🙏
Γειά σου.
Μπορείτε να περιγράψετε τι έχει συμβεί, παρακαλώ; Έμαθα μόνο ότι ο λογαριασμός σας φαίνεται να είναι αποκλεισμένος για κάποιο λόγο.
Hello.
Can you describe what has happened, please? I only learned that your account seems to be blocked for some reason.
Θα ήθελα πολύ να το ξανανοίξω. Πρώτα απ 'όλα ο φίλος μου και εγώ είχαμε έναν λογαριασμό με το power play. Είχαμε κερδίσει και οι δύο και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα να συγκεντρώσουμε τα κέρδη μας. Στη συνέχεια κερδίσαμε και οι δύο ένα αξιοπρεπές ποσό και αρνήθηκαν να μου πληρώσουν τα κέρδη μου. Πλήρωσαν τον φίλο μου. Όταν ρώτησα γιατί μου είπαν επειδή δεν ήθελαν. Τώρα θα προσθέσω εκείνη τη στιγμή σε κανένα σημείο από τους κανόνες τους δεν έλεγε ότι 2 άτομα από το ίδιο νοικοκυριό δεν μπορούσαν να παίξουν στον ιστότοπό τους. Βεβαιώθηκα ότι δεν χρησιμοποιούσαν αυτή τη δικαιολογία επειδή οι κανόνες τους δεν έλεγαν ότι δεν επιτρέπεται. Το αστείο είναι ότι πλήρωσαν τον φίλο μου αλλά όχι τα κέρδη μου. Μου είπαν μερικές φορές ότι θα με πλήρωναν και μετά άλλαξαν γνώμη. Ήταν η πιο αντιεπαγγελματική επαφή που είχα ποτέ με ένα καζίνο. Απλώς αγνόησαν τον γκουρού του καζίνο όταν συμμετείχαν. Νομίζω ότι είναι κλοπή αν σου πάρουν τα χρήματά σου και αρνηθούν να σου δώσουν έναν λόγο για τον οποίο δεν θα πληρώσουν τα κέρδη σου. Θα πρέπει να τιμωρηθούν για τέτοιου είδους συμπεριφορά.
I would love to have it reopened. First of all my boyfriend and I both had an account with power play. We both had won and had no problem collecting our winnings. Then we both won a decent amount and they refused to pay me my winnings. They paid out my boyfriend.When I asked why they said because they didn't want to. Now I will add at that time no where on their rules did it say 2 people from the same household could not play on their site. I made sure that they were not using that excuse because their rules didn't state that it was not allowed. The funny thing is they paid our my boyfriend but not my winnings.They told me a few times they would pay me and then changed their mind. It was the most unprofessional contact I have ever had with a casino. They just ignored casino guru when they got involved. I think it is theft if they take your money and refuse to give you a reason why they won't pay out your winnings. They should be penalized for that kind of behavior.
Δεν καταλαβαίνω καθώς μου είπαν ο γκουρού του καζίνο ότι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο για μένα. Υπάρχει τρόπος να ανοίξω αυτό και να πληρώσω τα κέρδη μου;
I don't understand as I was told by casino guru that they couldn't do anything else for me. Is there a way to have this opened and paid my winnings?
Πραγματικά ήθελα να συνεχίσω το κάνω ακόμα. Ο γκουρού του καζίνο είπε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα καθώς το power play σταμάτησε να επικοινωνεί. Θα ήθελα πολύ να ανοίξω αυτό το αντίγραφο ασφαλείας, αλλά πώς μπορείτε να με βοηθήσετε εάν δεν σας απαντήσουν. Μου είπαν ότι δεν μπορούσα να προχωρήσω περισσότερο, καθώς έχουν κάθε δικαίωμα να με τερματίσουν χωρίς μια καλή δικαιολογία. Είμαι ακόμα θυμωμένος ένα χρόνο μετά.
Really I wanted to continue I still do. Casino guru said they couldn't do anything as power play stopped communicating. I would love to open this back up but how can you help me if they don't reply to you. I was told I couldn't go any further as they have every right to terminate me without a good excuse. I'm still angry a year later.
Δεν καταλαβαίνω καθώς μου είπαν ο γκουρού του καζίνο ότι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο για μένα. Υπάρχει τρόπος να ανοίξω αυτό και να πληρώσω τα κέρδη μου;
I don't understand as I was told by casino guru that they couldn't do anything else for me. Is there a way to have this opened and paid my winnings?
Γειά σου.
Απλώς για να είμαι σίγουρος ότι δεν έχω χάσει τα πρόσφατα γεγονότα, όταν απάντησα την τελευταία φορά πριν από 5 μήνες περίπου, λέγοντας: "Μπορείτε να ζητήσετε να ανοίξει ξανά η καταγγελία. Χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο που έχετε στο email σας ή απάντηση στον Τόμας».
Το έκανες αυτό;
Γιατί αν δεν το κάνατε, πρέπει να ξεκινήσετε με αυτήν την ενέργεια. Διαφορετικά, δεν θα υπάρξει καθόλου επαναλειτουργία.
Είμαι επίσης λίγο μπερδεμένος σχετικά με αυτό το κομμάτι: "Απλώς αγνόησαν τον γκουρού του καζίνο όταν έμπλεξαν." Όσον αφορά αυτό το παράπονο 👈, εσύ ήσουν αυτός που σιώπησε.
Θα το εκτιμούσα αν μπορούσατε να με βοηθήσετε να κατανοήσω το πλαίσιο. 🙏
Ευχαριστώ.
Hello.
Just to be sure I haven't missed the recent events, when I replied to the last time 5 months or so ago, saying, "Feel free to ask for the complaint to be reopened. Use the link you have in your email, or reply to Tomas."
Did you do that?
Because if you did not, you have to start with this action; otherwise, there will be no reopening at all.
I'm also a bit confused about this part: "They just ignored casino guru when they got involved." As far as this complaint 👈 is concerned, you were the one who went silent.
I would appreciate it if you could help me understand the context. 🙏
Thank you.
Έλαβα ένα email που έλεγε ότι το power play σταμάτησε να ανταποκρίνεται και δεν μπορούσατε να με βοηθήσετε. Αυτό το power play θα έπρεπε να με πληρώσει για να βελτιωθούν οι βαθμολογίες τους.
I got an email saying power play stopped responding and you could not help me. That power play would have to go god on paying me to have their ratings improved.
Είδα ότι είχατε δύο παράπονα για αυτό το καζίνο. Σε μια περίπτωση, το καζίνο δεν ανταποκρίθηκε, αλλά αυτό ήταν το 2022. Σε περιπτώσεις όπως αυτή, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα, γιατί αν το καζίνο δεν συνεργάζεται ή δεν ανταποκρίνεται, τότε δύσκολα μπορούμε να βοηθήσουμε. Σε άλλη περίπτωση δεν απαντήσατε και έτσι έκλεισε η καταγγελία.
Τι προσπαθείς να πεις με την ανάρτησή σου; 🤔
I saw that you had two complaints about this casino. In one case, the casino did not respond, but that was back in 2022. In cases like this, there is not much more we can do, because if the casino is not cooperating or not responding, then we can hardly help. In another case, you did not answer and so the complaint was closed.
So what are you trying to say with your post ? 🤔
Χρειάζεστε βοήθεια για την επίλυση του γρίφου του powerplay του καζίνο.
«Σε ένα άγριο μέρος όπου κατοικούν πλάσματα,
Με ζωηρά χρώματα και ιστορίες να διηγηθούν.
Βγείτε βαθιά εκεί που βρίσκονται οι θησαυροί,
Τι είμαι; Έλα να μάθεις, είσαι αστέρι!».
Need help solving powerplay casinos riddle.
"In a wild place where creatures dwell,
With vibrant colors and stories to tell.
Venture deep where the treasures are,
What am I? Come find out, you’re a star!."
Γεια, αρκετά ενδιαφέρον αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι αυτή τη στιγμή. Μπορείτε να πάρετε κάτι για αυτό αν μαντέψετε; Έχετε μόνο μία προσπάθεια ή μπορείτε να μαντέψετε για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα; 😀
Hi, quite interesting but unfortunately I can't think of anything at the moment. Can you get something for it if you guess? Do you only have one try or can you guess for a certain period of time? 😀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.