Γεια σας και σας ευχαριστώ για την κοινή χρήση. Λοιπόν, όπως είπατε, αυτό δεν είναι πολύ ωραίο από το καζίνο να το κάνει στους παίκτες του. Μπορώ μόνο να συμφωνήσω με αυτό, ειδικά εάν έχετε συμμορφωθεί με τους όρους αυτής της προσφοράς, οι οποίοι λένε ότι η έρευνα έπρεπε να ολοκληρωθεί εντός συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Τα κατάφερες, σωστά; Εάν ναι, θα πρέπει να κάνουν ό,τι υποσχέθηκαν, ώστε να μπορώ να καταλάβω πλήρως τη θέση σας και την απόφασή σας να μην παίξετε πλέον σε αυτό το καζίνο, εάν η υποστήριξη δεν είναι πρόθυμη να εξηγήσει τουλάχιστον τον λόγο. Μπορώ επίσης να δω από τις λίγες κριτικές που γράφτηκαν από άλλους παίκτες σε αυτό το καζίνο, ότι οι παίκτες που αναφέρονται εκεί, το καζίνο έχει κακή εξυπηρέτηση πελατών. 🤷♀️ Ρίξτε μια ματιά, αν θέλετε, εδώ 👈. Επίσης, αν θέλετε να βοηθάτε άλλους, μπορείτε να γράψετε τη δική σας κριτική, περιγράφοντας την εμπειρία που είχατε. Απλώς κάντε κλικ/πατήστε σεαυτόν τον σύνδεσμο 👈, για να το κάνετε. 😉
Hello there and thank you for sharing. Well, as you said, this is not really nice from the casino to do to their players. I can only agree with that, especially if you have complied with the conditions of this offer, which say that the survey had to be completed within a specific timeframe. Have you manage to do that, right? If yes, they should do as promised, so I can fully understand your position and your decision not to play at this casino anymore, if the support is not willing to at least explain the reason. I can also see from the few reviews written by other players at this casino, that players mentioned there, the casino has got a poor customer service. 🤷♀️ Have a look, if you wish, here 👈. Also, if you like to help others, you can write your own review, describing the experience you have had. Just click/tap on this link 👈, to do so. 😉
Αυτόματη μετάφραση: