Αναρωτιέμαι αν κάποιος έχει ανησυχίες σχετικά με τις προθέσεις του καζίνο, εάν είναι δυνατό να εξουσιοδοτήσει κάποιον από τον γκουρού του καζίνο να επιβλέπει τις αναλήψεις ή κάτι παρόμοιο. Έχω πολλά να πληρώσω σε ένα ωραίο καζίνο, έπαιξα για πρώτη φορά, υπήρχαν εύκολα βήματα κατά τη διάρκεια της επαλήθευσης, στην αρχή έβαλαν εμπόδια, μετά τους βοήθησαν να περάσουν πολύ καλά, ήταν λογικοί, είχα την εντύπωση που το έσερνα για ένα βράδυ, ίσως θα έχανα ξανά, αλλά ήταν πραγματικά λογικοί, όχι αυθάδειοι ή αγενείς. Αλλά όταν έκανα την πληρωμή, αυτό που με εξόργισε ήταν ότι είχα γράψει στον ιστότοπο το πολύ 16.000, και παρόλα αυτά ακύρωσαν τη μεταφορά και στο e-mail έλαβα ένα μήνυμα μέγιστο 3.400, έλαβα τα 3.400 στο την ίδια μέρα, αλλά τώρα άλλα 3.400 θα έπρεπε να ήταν στον λογαριασμό μου, αλλά δεν ήταν εκεί και εξαφανίστηκε από τη ζωντανή συνομιλία του ιστότοπου σήμερα, και υπάρχουν πραγματικά πολλά να πληρώσω, θα ήμουν πολύ θυμωμένος. Δεν αναφέρει επίσημα το όνομα του καζίνο στο φόρουμ γιατί δεν θέλει να προκαλέσει κανένα κακό. Γενικά, αν κάνω λάθος και όλα πάνε καλά, έχουμε ένα υπέροχο νέο καζίνο
I'm wondering if someone has concerns about the casino's intentions, whether it's possible to authorize someone from the casino guru to supervise the withdrawals or something similar. I have a lot to pay out in one nice casino, I played for the first time, there were easy steps during verification, at first they put up barriers, then they helped them get through very well, they were bookish, I had the impression that I was dragging on for one evening, maybe I would lose again, but they were really bookish, not impudent or rude. But when I made the payment, what pissed me off was that I had written on the website a max of 16,000, and yet they canceled the transfer and in the e-mail I received a message of max 3,400, I got the 3,400 on the same day, but now another 3,400 should have been in my account but it wasn't there and it disappeared from the website live chat today, and there is really a lot to pay, I would be very angry. He doesn't officially mention the name of the casino on the forum because he doesn't want to cause any harm. Overall, if I'm wrong and everything goes well, we have a great new casino
Zastanawiam się, czy jeżeli ktoś ma obawy, co do intencj kasyna, to czy można upowaznąć kogoś z kasyna guru do nadzorowania nad przebiegiem wyplat albo coś w podobnej formie. Mam w jednym fajnym kasynie dużo do wypłaty grałem pierwszy raz były schody przy weryfikacji lekkie, najpierw stawiali bariery, potem bardzo dobrze pomagali je przejść takie książkowe miałem wrażenie przeciąganie o jeden wieczór może jeszcze przegra, ale naprawdę książkowe nie bezczelne ani. Ale przy wpłacie wkurzyło mnie to, że napisane mam do teraz na stronie max 16000, a jednak anulowali przelew i w mailu dostałem wiadomość max 3400 dostałem te 3400 tego samego dnia, ale teraz kolejne 3400 powinno już być na moim koncie a niema i ze stronki zniknol live chat dzisiaj, a jest naprawdę dużo do wypłaty wkurzl, bym się bardzo już. Na forum oficjalnie nie podaje nazwy kasyna bo nie chce skrzywdzić. Ogólnie jeśli się mylę i wszystko pójdzie dobrze, to mamy rewelacyjne nowe kasyno