ΦόρουμΚαζίνοΠληρωμές καζίνο υψηλότερου κινδύνου

Πληρωμές καζίνο υψηλότερου κινδύνου

πριν από 5 μήνες από marcinqszwed
|
616 προβολές 1 απάντηση |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Αναρωτιέμαι αν κάποιος έχει ανησυχίες σχετικά με τις προθέσεις του καζίνο, εάν είναι δυνατό να εξουσιοδοτήσει κάποιον από τον γκουρού του καζίνο να επιβλέπει τις αναλήψεις ή κάτι παρόμοιο. Έχω πολλά να πληρώσω σε ένα ωραίο καζίνο, έπαιξα για πρώτη φορά, υπήρχαν εύκολα βήματα κατά τη διάρκεια της επαλήθευσης, στην αρχή έβαλαν εμπόδια, μετά τους βοήθησαν να περάσουν πολύ καλά, ήταν λογικοί, είχα την εντύπωση που το έσερνα για ένα βράδυ, ίσως θα έχανα ξανά, αλλά ήταν πραγματικά λογικοί, όχι αυθάδειοι ή αγενείς. Αλλά όταν έκανα την πληρωμή, αυτό που με εξόργισε ήταν ότι είχα γράψει στον ιστότοπο το πολύ 16.000, και παρόλα αυτά ακύρωσαν τη μεταφορά και στο e-mail έλαβα ένα μήνυμα μέγιστο 3.400, έλαβα τα 3.400 στο την ίδια μέρα, αλλά τώρα άλλα 3.400 θα έπρεπε να ήταν στον λογαριασμό μου, αλλά δεν ήταν εκεί και εξαφανίστηκε από τη ζωντανή συνομιλία του ιστότοπου σήμερα, και υπάρχουν πραγματικά πολλά να πληρώσω, θα ήμουν πολύ θυμωμένος. Δεν αναφέρει επίσημα το όνομα του καζίνο στο φόρουμ γιατί δεν θέλει να προκαλέσει κανένα κακό. Γενικά, αν κάνω λάθος και όλα πάνε καλά, έχουμε ένα υπέροχο νέο καζίνο


Αυτόματη μετάφραση:
marcinqszwed
πριν από 5 μήνες

You know, the way I see it, such a general question or, let's say, story, is not pretty helpful to anyone, especially not for you. 🙂

I mean, how could anyone say whether there is any concern about casinos if no one knows which one you mean? So this part "whether it's possible to authorize someone from the casino guru to supervise the withdrawals or something similar." must logically end with an answer: most likely not.

Sadly, due to the very vague quality of the translation to English, I can only guess the meaning and the context. 🤷‍♀️

But I'd like to say this:

If the casino is not paying the money according to its payment limits stated somewhere in the rules, or if they fail to explain possible issues, you can always submit a free-of-charge complaint here.

But be ready to name the casino, since this is an inevitable step. Maybe you could use some guidance first; for that, there is a very cool article called "How We Resolve Casino Complaints and Why"

Get through it, or let me know whether you need further support.

Of course, I hope you'll get the money soon, but if not, it never hurts to be prepared.

What do you say? 🙂


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα