πριν από 2 έτη
Το αφεντικό μου στείλτε μήνυμα, μπορώ να καλέσω στο 09497927541
Boss text me I can call 09497927541
Boss text mo ako kaya ko to 09497927541
1
Το αφεντικό μου στείλτε μήνυμα, μπορώ να καλέσω στο 09497927541
Boss text me I can call 09497927541
Boss text mo ako kaya ko to 09497927541
Κύριε, δεν υπάρχει περίπτωση να είναι δόλια πράξη η δική μου. Λένε ότι είναι πολλαπλή, η λογιστική μου έχει επαληθευτεί και η ταυτότητά μου είναι ακόμα εκεί
Sir, there is no chance that mine is a fraudulent acct.. They say that it is multiple acct, my acct is verified and my ID is still there
Sir wala na chance kc fraudulent acct daw yung sa akin..multiple acct daw eh verified ung acct ko my i.d pa
Έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια βοήθεια, έχω δίκιο;
I have a feeling that you could use some help, am I correct?
Λυπάμαι αλλά η καταγγελία έχει κλείσει ως ανεπίλυτη λόγω έλλειψης συνεργασίας από το καζίνο.
Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για εσάς τώρα.
Προσπαθήσατε να απευθυνθείτε στο PAGCOR ( https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php );
Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάποιες λεπτομέρειες, υποθέτω.
I'm sorry but the complaint is closed as unresolved due to a lack of cooperation from the casino.
There is nothing we can do for you now.
Did you try to turn to the PAGCOR (https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php)?
We could use some details, I guess.
Παίζω για αρκετές ώρες και έχω χάσει ήδη πολλά και όταν άρχισα να κερδίζω σημαντικά, άρχισα να προσπαθήσω να αποσύρω τις νίκες μου. Ξαφνικά το αίτημα απόσυρσής μου απορρίφθηκε και ο πράκτορας μου είπε ότι «απατούσα». Είπε ότι αναφέρθηκε από τον GP (πάροχος παιχνιδιών). Δεν καταλαβαίνω τι λένε ότι απατώ. Δεν έκανα κάτι παράνομο. Στη συνέχεια, φαίνεται ότι κατασχέθηκαν όλα τα κέρδη μου χωρίς προφανή λόγο .... ανέρχονται σε PHP60.000+. Τότε κανείς δεν μου μιλάει μέχρι τώρα. Προσπαθώ να τους προσεγγίσω, δεν θέλουν να μου μιλήσουν ή να μου εξηγήσουν και να δείξουν και να αποδείξουν πώς έχω απατήσει στο παιχνίδι. Αυτή η εμπειρία μαζί τους είναι εξοργιστική!!!
I am playing for several hours and have lost a lot already and when I started to win significant I strarted to try withdrawing my wins. All of a sudden my withdrawal request was rejected and I was told by the agent that I was "cheating". She said it was mentioned by the GP (game provider). I don't understand what they are saying that I am cheating. I did not do anything illegal. Then afterwards they seem like confiscated all my winnings for no apparent reason....amounting to PHP60,000+. Then no one is talking to me until now. I am trying to reach out to them, they don't want to talk to me or explain and show and prove how I have cheated in the game. This experience with them is infuriating!!!
Λοιπόν, αυτό απαιτεί περισσότερες λεπτομέρειες από το καζίνο. Αν αποτύχουν να εξηγήσουν πώς ακριβώς εξαπάτησες, υποθέτω ότι πρέπει να υποβάλεις καταγγελία.
Well, this requires more details from the casino. If they fail to explain how exactly did you cheat, I guess you should submit a complaint.
Δυστυχώς δεν μπορούν να το εξηγήσουν. Στην πραγματικότητα το απαιτώ από αυτούς, αλλά σώπασαν. Είπαν ότι τους είπε ο πάροχος παιχνιδιών (Dream Gaming), οπότε βασίστηκαν μόνο σε αυτό χωρίς να γίνει καμία έρευνα. Είναι μια απάτη γραμμένη παντού.
Unfortunately they cannot explain it. I in fact demand it from them, yet they went silent. They said the game provider (Dream Gaming) told them so they only relied upon it without any investigation done. It's a scam written all over it.
Γεια σας, λυπάμαι πολύ για τα προβλήματά σας. Τέλος πάντων, παρά τα όσα λένε θα έκανα παράπονο αν ήμουν στη θέση σου. Τουλάχιστον βοηθά άλλους παίκτες να δουν την πραγματικότητα και την κακή φήμη του καζίνο (από την κλίμακα αξιολόγησης του Casino Guru) με το συγκεκριμένο παράδειγμα. Έτσι, οι παίκτες μπορούν να λάβουν αποφάσεις για να παίξουν ή να μην παίξουν εκεί με βάση περισσότερα στοιχεία.
Hi, I am very sorry for your troubles. Anyway, despite what they say I would submit a complaint if I were you. At least it helps another players to see the reality and bad reputation of the casino (by Casino Guru rating scale) with the specific example. So players can make decisions to play or not to play there based on more evidence then.
Αναρωτιέμαι αν το Casino Guru μπορεί να βοηθήσει να τους κυνηγήσει, αλλά ούτως ή άλλως κατέγραψα παράπονο εδώ καθώς και σύμφωνα με τη σύστασή σας. Ευχαριστώ για οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε να επεκτείνετε.
Wonder if Casino Guru can help chase them but anyway I logged complaint here as well as per your recommendation. Thanks for any help that you can extend.
Λοιπόν, για αυτό η υποστήριξη 1Win θα πρέπει να σας βοηθήσει. Δοκιμάστε τον χειριστή συνομιλίας. 😉
Αξίζει σίγουρα να το δοκιμάσετε.
Πείτε μου πώς πήγε!
Well, for that the 1Win support should help you out. Try the chat operator. 😉
It is definitely worth trying out.
Let me know how it went!
sir salam alaikom το πρόβλημά μου είναι χθες και μέχρι τώρα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου..όλοι οι πράκτορες στο pinasbet casino δεν μου απαντούν περιμένω ανάληψη συνεχίζουν να με απορρίπτουν..έπαιζα εδώ στο pinasbet καζίνο έχασα πολλά αλλά όταν θέλω να κάνω ewithdraw δεν τα θέλουν όλα, το έκανα ακόμα και στον τραπεζικό λογαριασμό οκ..
sir salam alaikom my problem is yesterday and until now i can't withdraw my money..all the agents at pinasbet casino don't answer me i'm waiting for a withdrawal they keep rejecting me..i used to play here at pinasbet casino i lost a lot but when I want to ewithdraw, they don't want everything, I did it even in the bank account ok..
sir salam alaikom ang problema ko po kahapon at hanggang ngayon hnd ko ma withraw ang pera ko..lahat ng agent sa pinasbet casino d ako sinasagot naghihintay ako ng withdrawal panay reject..dati na ako naglalaro dto sa pinasbet casino malaki na natalo ko dto pero pag gusto ko ewithdraw ayaw nila lahat ginawa ko na pati sa bank acount ok..
η ίδια κατάσταση εδώ... χάνω μεγάλο ποσό και τώρα κερδίζω ένα μικρό ποσό συνεχίζουν να απορρίπτουν τις αναλήψεις μου από τον Νοέμβριο. 16 έως σήμερα.
same situation here... i lose big amount and now im winning a small amount they keep rejecting my withdrawals since nov. 16 til up to the present.
Από τις 16 Νοεμβρίου μέχρι τώρα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου και συνεχίζουν να λένε συντήρηση συστήματος. Είναι αδύνατο για 24 ώρες να υπάρχει συντήρηση του συστήματος. Συνεχίζουν να απορρίπτουν τις αναλήψεις μου τα 120 χιλιάδες είναι απλώς ένα μικρό ποσό σε σύγκριση με αυτό που είχα χάσει περισσότερο ή λιγότερο 1 εκατομμύριο.
Since Nov. 16 til now I cant withdraw my money and they keep telling system maintenance. Its impossible over 24 hours to have system maintenance. They keep rejecting my withdrawals its 120k its just a small amount compaired what i had lose more or less 1M.
Γεια σας, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πανικοβληθείτε αμέσως όταν η απόσυρση είναι μόλις λίγες μέρες μακριά. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τέτοια ζητήματα. Είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο και ενημερωθείτε για το πόσο θα πρέπει να είναι η συντήρηση;
Ωστόσο, παρατήρησα ότι καταφέρατε να υποβάλετε μια καταγγελία , οπότε όταν λήξει ο αναφερόμενος χρόνος, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Εν τω μεταξύ, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε όταν ακούτε κάτι νέο.
Hello, I think there is no need to panic right away when the withdrawal is only a few days away. We give casinos 14 days to resolve such issues. Are you still in contact with the casino and informed about how long the maintenance should be ?
However, I noticed that you managed to file a complaint, so when the mentioned time is up, our team will try to help you. In the meantime, feel free to update us when you hear something new.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.