ΦόρουμΚαζίνοPinasbet Casino - γενική συζήτηση

Pinasbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Radka
|
7526 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
RicoBuce
πριν από 1 έτος

Το αφεντικό μου στείλτε μήνυμα, μπορώ να καλέσω στο 09497927541

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κύριε, δεν υπάρχει περίπτωση να είναι δόλια πράξη η δική μου. Λένε ότι είναι πολλαπλή, η λογιστική μου έχει επαληθευτεί και η ταυτότητά μου είναι ακόμα εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
jhelatotz
πριν από 1 έτος

I have a feeling that you could use some help, am I correct?

rainjuco312
πριν από 1 έτος

I'm sorry but the complaint is closed as unresolved due to a lack of cooperation from the casino.

There is nothing we can do for you now.

Did you try to turn to the PAGCOR (https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php)?

We could use some details, I guess.

πριν από 1 έτος

I am playing for several hours and have lost a lot already and when I started to win significant I strarted to try withdrawing my wins. All of a sudden my withdrawal request was rejected and I was told by the agent that I was "cheating". She said it was mentioned by the GP (game provider). I don't understand what they are saying that I am cheating. I did not do anything illegal. Then afterwards they seem like confiscated all my winnings for no apparent reason....amounting to PHP60,000+. Then no one is talking to me until now. I am trying to reach out to them, they don't want to talk to me or explain and show and prove how I have cheated in the game. This experience with them is infuriating!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Nemesis888
πριν από 1 έτος

Well, this requires more details from the casino. If they fail to explain how exactly did you cheat, I guess you should submit a complaint.

Learn more about the process here.

Radka
πριν από 1 έτος

Unfortunately they cannot explain it. I in fact demand it from them, yet they went silent. They said the game provider (Dream Gaming) told them so they only relied upon it without any investigation done. It's a scam written all over it.

Nemesis888
πριν από 1 έτος

Hi, I am very sorry for your troubles. Anyway, despite what they say I would submit a complaint if I were you. At least it helps another players to see the reality and bad reputation of the casino (by Casino Guru rating scale) with the specific example. So players can make decisions to play or not to play there based on more evidence then.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Magda
πριν από 1 έτος

Wonder if Casino Guru can help chase them but anyway I logged complaint here as well as per your recommendation. Thanks for any help that you can extend.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

How do I change my 1Win Id?

Phaps
πριν από 1 έτος

Well, for that the 1Win support should help you out. Try the chat operator. 😉

It is definitely worth trying out.

Let me know how it went!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 2 έτη

sir salam alaikom το πρόβλημά μου είναι χθες και μέχρι τώρα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου..όλοι οι πράκτορες στο pinasbet casino δεν μου απαντούν περιμένω ανάληψη συνεχίζουν να με απορρίπτουν..έπαιζα εδώ στο pinasbet καζίνο έχασα πολλά αλλά όταν θέλω να κάνω ewithdraw δεν τα θέλουν όλα, το έκανα ακόμα και στον τραπεζικό λογαριασμό οκ..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

same situation here... i lose big amount and now im winning a small amount they keep rejecting my withdrawals since nov. 16 til up to the present.

πριν από 11 μήνες

Since Nov. 16 til now I cant withdraw my money and they keep telling system maintenance. Its impossible over 24 hours to have system maintenance. They keep rejecting my withdrawals its 120k its just a small amount compaired what i had lose more or less 1M. file

BemBem
πριν από 11 μήνες

Hello, I think there is no need to panic right away when the withdrawal is only a few days away. We give casinos 14 days to resolve such issues. Are you still in contact with the casino and informed about how long the maintenance should be ? 

However, I noticed that you managed to file a complaint, so when the mentioned time is up, our team will try to help you. In the meantime, feel free to update us when you hear something new. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα