Γεια, δεν πρέπει να είναι έτσι δεν ξέρω κανένα. Γιατί ρωτάς, έχεις πρόβλημα με το να μην εμφανίζονται τα καζίνο;
Hi, they shouldn't be so I don't know of any. Why do you ask, do you have a problem with casinos not showing up?
Αυτό είναι το Καζίνο για το οποίο έχω ήδη αφήσει μια κριτική, αλλά δεν υπάρχει πλέον επιλογή κριτικής για μένα.
This is the Casino I already left a review but there is no review option for me anymore.
Αυτό είναι το καζίνο που θέλω να αφήσω μια κριτική. Αλλά δεν υπάρχει επιλογή. Ίσως ο λογαριασμός μου είναι περιορισμένος τότε;
This is the Casino that I want to leave a review. But there is no option. Maybe my account is restricted then?
Γεια σου! Οι επιλογές των παικτών για την υποβολή κριτικής χρήστη ήταν περιορισμένες λόγω τεχνικών ζητημάτων, λυπάμαι για τη σύγχυση. Ωστόσο, φαίνεται ότι γράψατε μια κριτική για το Nummus Casino πριν από περίπου ένα μήνα. Ο λογαριασμός σας στο Casino Guru το δείχνει επίσης, μη διστάσετε να το ελέγξετε.
Είστε ευπρόσδεκτοι να κάνετε αλλαγές στην αρχική σας αξιολόγηση, εάν το επιθυμείτε.
Ωστόσο, αυτή τη στιγμή θα πρέπει να μπορείτε να ελέγξετε τυχόν καζίνο που δέχονται παίκτες από τη χώρα σας. Ενημερώστε μας εάν αντιμετωπίζετε άλλα προβλήματα, παρακαλούμε.
Hi there! Players' options for submitting a user review were restricted due to technical issues, I'm sorry for the confusion. However, it appears that you wrote a review of Nummus Casino about a month ago. Your Casino Guru account also shows that, feel free to check that out.
You are more than welcome to make changes to your initial review if you would like.
However, you should currently be able to review any casinos that accept players from your nation. Let us know if you face any other issues, please.
Χαιρόμαστε γι' αυτό.
Εάν έχετε οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας ανά πάσα στιγμή. Είμαστε πάντα εδώ για να βοηθήσουμε.
Όλα τα άλλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε;
We're glad for that.
If you have any other issue, please contact us at any time. We're always here to help.
Is everything else working as it should?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.