Χαίρετε,
Είναι προφανές ότι κάνατε ό,τι μπορούσατε για να μην παίζετε σε αυτά τα καζίνο.
Ακόμα, αναρωτιέμαι τώρα, λάβατε μια άμεση απάντηση από το Καζίνο Pelaa; Μου έρχεται στο μυαλό ότι τέτοια αιτήματα μπορεί να διεκπεραιωθεί από ένα ειδικό τμήμα - διαφορετικό από το συνηθισμένο τμήμα πελατών, σε ορισμένα καζίνο.
Hello,
It's obvious you did your best to keep yourself out of playing in those casinos.
Still, I'm just wondering now, did you receive an immediate reply from the Pelaa Casino? It comes t my mind that such requests can be handled by a special department - different from the usual customer department, in some casinos.
Αυτόματη μετάφραση: