Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΠαρατυπίες στο καζίνο της Betmaster Mexico

Παρατυπίες στο καζίνο της Betmaster Mexico

πριν από 11 μήνες από jmerloo
|
1.147 προβολές 3 απαντήσεις |
|
πριν από 11 μήνες

Αυτή η διαβούλευση είναι γενικά επειδή υπάρχουν πολλά ζητήματα που συνέβησαν μεταξύ Δεκεμβρίου 2023 και Ιανουαρίου 2024 στο Μεξικό.


  1. Τα άτομα που απαντούν μέσω συνομιλίας απαντούν γενικά ότι δεν καταλαβαίνουν ξεκάθαρα τι εννοώ και μου ζητούν να επικοινωνήσω με τον VIP αντιπρόσωπό μου.
  2. Ο VIP ατζέντης μου δεν μιλάει τη γλώσσα μου ούτε είναι διαθέσιμος κατά τη διάρκεια του Μεξικού, πρέπει να περιμένετε να του γράψετε μόνο νωρίς το πρωί.
  3. Προσφέρουν επιπλέον 3% σε όλες τις καταθέσεις, αλλά το εφάρμοσαν μόνο στις τελευταίες. Όταν το ανέφερα στον πράκτορα VIP, η απάντησή του ήταν ότι δεν κατάλαβα ότι δεν είναι επιπλέον. Μέρες αργότερα, αν αρχίσουν να καταθέτουν ένα επιπλέον 3%, «το κάνω». Είχα δίκιο» αλλά δεν μου πλήρωσαν ποτέ το 3% των προηγούμενων.
  4. Αυτό έγινε μόνο σε 1 περίπτωση, από τη μια στιγμή στην άλλη το υπόλοιπο του λογαριασμού μου ήταν κάτω από 20 χιλιάδες, το ανέφερα και μου ζήτησαν αποδεικτικά στοιχεία, τι τους στέλνεις αν δεν υπάρχει κατάσταση λογαριασμού, δείχνουν μόνο συναλλαγές αλλά χωρίς υπόλοιπο μεταφορά, δεν υπάρχει πώς να το αποδείξει.
  5. Συμμετείχα στην εγγραφή για μπόνους, σε άλλες το έδωσαν αλλά σε άλλες όχι, συμβαίνει το ίδιο με το προηγούμενο σημείο, ζητούν στοιχεία αλλά δεν υπάρχει τρόπος να το αποδείξουν.
  6. Όταν κερδίζεις υψηλά έπαθλα και θέλεις να κάνεις ανάληψη, σε αφήνουν να κάνεις ανάληψη μόνο 60 χιλιάδες την ημέρα, αλλά στην περίπτωσή μου για τρεις ημέρες δεν μου επέτρεψαν να κάνω ανάληψη με σκοπό να συνεχίσω να τα ξοδεύω.
  7. Σχετικά με τις καταθέσεις, δύο πράγματα συμβαίνουν, υπάρχουν καταθέσεις που τις εμφανίζουν ως εισπραχθέντες αλλά δεν τις πιστώνουν στο υπόλοιπο και το άλλο είναι ότι καταθέτετε, δεν τις εφαρμόζουν αυτή τη στιγμή και μετά από μέρες τις πληρώνουν αυτή τη στιγμή. παίζετε για να μην παρατηρήσετε ότι είναι ήδη εκεί, ακόμα και ελέγχοντας τα αρχεία κατάθεσης δεν υπάρχει αλλά σύμφωνα με αυτά είναι στο υπόλοιπο.
  8. Το χειρότερο από όλα, έχοντας πραγματικά χρήματα 28 χιλιάδες, μου έδωσαν ένα μπόνους 195 πέσος, και ποντάροντας σε κουλοχέρηδες με τα πραγματικά μου χρήματα, κέρδισα 178 χιλιάδες, αξίζει να διευκρινιστεί ότι πριν κερδίσω τα 178 χιλιάδες, ο κανόνας μπόνους που ήταν ήδη καλυμμένο ήταν ήδη καλυμμένο. Έπρεπε να στοιχηματίσω 950 για να το καλύψω, ωστόσο δεν δέχονται ότι το κάλυψα πριν κερδίσω, τώρα αφού κέρδισα τις 178.000 με τους κανόνες των μέγιστων κερδών x το μπόνους σας πρέπει να καλύπτονται, συνέχισα να παίζω και κέρδισα 57 χιλιάδες, με αυτό Την εποχή εκείνη δεν υπήρχε τρόπος, κανένας κανόνας ή μπόνους που να τους εμπόδιζε να κερδίσουν, ωστόσο αποκλείστηκαν ακόμη και από τον πίνακα νικητών του ίδιου παιχνιδιού.
  9. Όταν πλέον δεν ξέρουν να σου απαντήσουν, σου λένε μόνο ότι είναι πρόβλημα του προμηθευτή.


Έχω αποδείξεις για πολλά από τα θέματα που αναφέρω, τα οποία μοιράστηκα με το καζίνο τότε, αλλά ποτέ δεν σου απαντούν ξεκάθαρα, σου λένε ότι δεν καταλαβαίνουν, ότι διαβάζεις τους όρους τους κ.λπ.



Τι μπορώ να κάνω για αυτό, το καζίνο ελέγχει τα πάντα, δεν σου δίνουν μεταφορά υπολοίπου ώστε αυτό που εισέρχεσαι, ξοδεύεις, κερδίζεις και αποσύρεις να είναι ΔΙΑΦΑΝΕΣ, ό,τι λες είναι ο λόγος σου εναντίον μου αφού χειραγωγείς. Το σύστημα σκόπιμα αφαιρεί ή προσθέτει πληροφορίες, τι μπορώ να κάνω, σε ποιον να πάω;


Αν δεν υπάρχει τρόπος να τους νικήσεις, τουλάχιστον σου ζητώ να προτείνεις φόρουμ, δίκτυα κτλ για να ενημερώνω και άλλους για να μην τους συμβεί το ίδιο.


Πρακτικά σε κλέβουν, δεν είναι ότι ποντάρεις και χάνεις, σου κρατούν τις καταθέσεις, εξαφανίζουν τα έπαθλα, δεν σε αφήνουν να κάνεις ανάληψη ακόμα κι αν έχεις το υπόλοιπό σου, αυτό είναι κλοπή και απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
jmerloo
πριν από 11 μήνες

Just to add to that, the associated complaint is available here for all to follow.

jmerloo
χθες

Κάποια ενημέρωση για αυτό το θέμα; Είχα μια παρόμοια περίπτωση πρόσφατα.

Αυτόματη μετάφραση:
lalbertoalvarez1
πριν από 12 ώρες

I looked up the player's complaint, but apparently he quit responding, so there is no update available.

Do you care to explain your situation, please? As I can see, the post you responded to is almost a year old; many things may have changed.

Due to upcoming Christmas, you may experience a delay in response, though. We appreciate your kind understanding!

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα