πριν από 1 έτος
Εντάξει, Scott M. Εκτιμώ την απάντησή σου. Ετσι θα κάνω. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
0
Εντάξει, Scott M. Εκτιμώ την απάντησή σου. Ετσι θα κάνω. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
Ο Oz κέρδισε το καζίνο χωρίς πληρωμές. Λέει ψέματα πόσο άνοιξε περισσότερος λογαριασμός και είπε πώς δεν μπορεί να πάρει πληρωμές. Πώς είναι δυνατόν να ανοίξω περισσότερους λογαριασμούς αν δεν στείλω ποτέ κανένα έγγραφο στη διεύθυνσή του. Και δεν είναι δυνατόν κάποιος άλλος να έχει τα έγγραφά μου τη selfie μου ή ο λογαριασμός μου τους τελευταίους 3 μήνες. Πώς μπορούν τότε να πουν ότι ανοίγουν πολλούς λογαριασμούς. Και γιατί μόνο αυτό είπε αυτό το μη αξιόπιστο καζίνο γιατί αυτό δεν είπε ποτέ, για παράδειγμα, μερικά μεγάλα καζίνο όπως το bet365 ή το unibet ή το pokerstars. Πώς να ανοίξετε πολλούς λογαριασμούς και να στείλετε πολλαπλά έγγραφα Δεν έχω 5 διαφορετικές ταυτότητες. Έχω 1.
Όταν σας ζητηθεί, στείλτε μου την ημερομηνία και το email όπου στείλτε και επαληθεύστε τον λογαριασμό μου πολλές φορές δεν έχω απάντηση.
Είμαι youtuber και με ενδιαφέρει πώς μπορεί να λειτουργήσει αυτό το καζίνο απάτης αν κάνω αυτά τα κόλπα.
Oz win casino no payout.He lie how open more account and said how not can got payouts.How is possible that I open more accounts if never send any documents to he adress .And not possible that some other person have my documents my selfie or my bill in last 3 months.How then they can say that open multiple accounts.And why only this said this not trusted casino why this never said for example some of big casinos like bet365 or unibet or pokerstars.How cna open multiple accounts and send multiple documents I not have 5 different ID card.I have 1.
When ask that send me date and email where send and verify my account multiple times no have answer.
Im youtuber and interested me how this scam casino can operate if make this tricks.
Τι θα λέγατε για την υποβολή της καταγγελίας; Εάν είστε πεπεισμένοι ότι το καζίνο έχει αποτύχει δίκαια, αυτό είναι ένα βήμα που αξίζει να κάνετε! Είναι δωρεάν, μάθετε τι να περιμένετε σε αυτόν τον οδηγό, παρακαλώ:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Απλά μια υπόδειξη, όμως: η επαλήθευση είναι η διαδικασία που επιτρέπει στο καζίνο να εντοπίσει πιθανές παραβιάσεις λογαριασμού, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαληθευτούν όλοι οι πολλαπλοί λογαριασμοί. Το πιθανότερο είναι ότι όλοι οι λογαριασμοί βρίσκονται τη στιγμή που κάποιος "από την ομάδα" υποβάλλεται στην επαλήθευση.
Επίσης, το να είσαι το "youtube" δεν έχει νόημα σε αυτό 🙂
Σας εύχομαι μια γρήγορη αλλά δίκαιη επίλυση!
How about submitting the complaint? If you are convinced the casino has failed in fairness, this is a step worth taking! It's free, learn what to expect in this guide, please:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just a hint, though: verification is the process that allows the casino to find possible account breaches, but it does not mean that all multiple accounts need to be verified. More likely, all accounts are found the moment one "of the group" undergoes the verification.
Also, being the "youtube" has no meaning in this 🙂
I wish you a quick yet fair resolution!
Σε καταλαβαίνω, αλλά πώς το καζίνο μπορεί να πει ότι έχει πολλούς λογαριασμούς, αν αυτό δεν είναι αλήθεια. Εγγράφω την πρώτη φορά και στέλνω τα έγγραφά μου και με απορρίπτει. Τα έγγραφα είναι καλά, αλλά είπε ότι έχουν περισσότερο προφίλ τι δεν είναι αλήθεια. Τότε το καζίνο μπορεί να πει για κάθε άτομο που έχει πολλούς λογαριασμούς και όταν κάποιος ζητά εξηγήσεις δεν συμβαίνει τίποτα. Είπε ότι δεν μου πληρώνει κλασικό ψέμα. Διάβασα σε διάφορα φόρουμ ότι είναι αυτό το πράγμα που τα καζίνο κάνουν πολλά κόλπα.
Understand you,but how casino can say that have multiple accounts if this not true.I first time register and send my documents and he rejects me.Documents is good but he said that have more profile whats not true.Then casino can say for every person that have multiple accounts and when person ask for explain nothing not happens.He said this that no payout me classical lie.I read in different forums thats this thing casinos do many tricks.
Καταλαβαίνω την άποψή σου. Αλλά νομίζω ότι η Radka το εξήγησε αρκετά καλά όσον αφορά την επαλήθευση. Φυσικά, σίγουρα δεν είναι ωραίο να μην λαμβάνετε λόγο από το καζίνο, οπότε αν γνωρίζετε ότι δεν έχετε παραβιάσει τίποτα και δεν έχετε πολλούς λογαριασμούς, το καλύτερο βήμα θα ήταν να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ:https ://casino.guru/complaints/all
Θα το δοκιμάσετε;
I understand your point of view. But I think Radka has explained it quite well as far as verification is concerned. Of course, it's certainly not nice not to get any reason from the casino, so if you're aware that you haven't violated anything and you don't have multiple accounts, the best step would be to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all
Are you going to try it ?
Ναι, υποβάλλω το παράπονό μου, αλλά νομίζω ότι κανείς δεν με βοηθάει. Απάτη στο καζίνο, όταν κάποιοι κερδίζουν ψέματα και κλείνουν τον λογαριασμό χωρίς να εξηγούν γιατί. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι ποτέ μην παίζεις εκεί και μην στέλνεις έγγραφα εκεί και πώς τότε μπορεί να έχει πολλά λογαριασμοί.Τότε, για κάθε νίκη, ο ozwin μπορεί να πει -hey, έχετε πολλούς λογαριασμούς και απλούς λογαριασμούς κλεισίματος παικτών. selfie, ή την τραπεζική μου αναφορά για τους τελευταίους μήνες. Πώς μπορώ να έχω πολλούς λογαριασμούς;;;;;
Yes I submit my complain but I think that nobody not help me.Scam casino this doing,when some win lie and close account with no explain why.I only whant say that never play there and never send documents there and how then can have multiple accounts.Then for every win ozwin can say -hey you have multiple account and simple close players accounts.For me this is scam and I never see that any legit bookie or casino work this thing,because nobody than me not can have my documents,selfie,or my bank report for last months.How can thhen have multiple accounts?????
Ας προσπαθήσουμε να μην είμαστε δύσπιστοι στην αρχή. Ξεκινήσατε ένα παράπονο , κάτι που είναι καλό, αν πείτε ότι δεν γνωρίζετε ότι έχετε κάνει κάτι κακό. Μπορεί κάποιος από το νοικοκυριό ή κάποιος που χρησιμοποιεί την ίδια IP να έχει λογαριασμό στο καζίνο;
Ωστόσο, καταλαβαίνω ότι σίγουρα δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση, αλλά η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει. Μην ξεχάσετε λοιπόν να ενημερώσετε την καταγγελία σας ή να προωθήσετε τα σχετικά στοιχεία στην Kristina.
Πιστεύω ότι όλα θα λυθούν και θα πάνε καλά. Ενημερώστε μας εάν έχετε νέες πληροφορίες.
Let's try not to be skeptical at first. You've started a complaint, which is a good thing, if you say you're not aware that you've done anything wrong. Could it happen that someone from the household or someone who uses the same IP has an account in the casino ?
However, I understand that this is certainly not a pleasant situation, but our team will do their best to help you. So don't forget to update your complaint or forward the relevant evidence to Kristina.
I have faith that everything will be resolved and turn out well. Let us know if you have any new information.
Είμαι δύσπιστος γιατί διάβασα άλλα φόρουμ και βλέπω ότι τα καζίνο λειτουργούν με αυτά τα πράγματα. Και βλέπω ότι πολλοί παραπονιούνται ότι δεν διορθώνονται. Και ξέρω ότι τα μεγάλα και καλύτερα καζίνο δεν λειτουργούν κάνουν πράγματα. Στο μυαλό μου δεν μπορώ να ξεκαθαρίσω πώς είναι δυνατόν ότι όλα εντάξει και ότι όλα καλά και μετά όταν έρθει η ώρα για πληρωμές είπε μόνο ότι έχετε πολλούς λογαριασμούς. Αυτό είναι γελοίο γιατί δεν μπορείτε να κάνετε δύο λογαριασμούς και να στείλετε δύο φορές έγγραφα-λογική. Κανείς δεν παίζει εκεί από εμένα χρησιμοποιώ μόνος μου κινητό τηλέφωνο ή φορητός υπολογιστής για παιχνίδι. Ναι, στέλνω παράπονα και στέλνω την προηγούμενη μέρα σε email και φωτογραφία των απαντήσεων του ozwin. Τα μεγάλα προβλήματα είναι επειδή το καζίνο γράφει μόνο πώς έχετε πολλούς λογαριασμούς και ποτέ περισσότερες απαντήσεις. Και γιατί τότε οι πράκτορες ρωτούν όλους τους κανόνες και τα πάντα για το παιχνίδι εκεί είπε ότι όλα είναι εντάξει και ότι στείλτε τα έγγραφά μου. Μετά την αποστολή των εγγράφων μου ξεκινούν τα προβλήματα, αυτό μοιάζει μόνο με το να πάρω τα έγγραφά μου. Ναι, ελπίζω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε, σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Im sceptical because I read other forums and see that casinos work this things.And see that many complain not fixed.And I know that big and best casinos not work do thing thing.In my head not can be clear how is possible said couple times that all ok and that all good and then when come time for payouts only said you have multiple accounts.This is ridiculous because not can make two account and send two times documents-logic.Nobody not play there than me I use self mobile phone or laptop for play.Yes I send complaint and send day before in email and picture of ozwin answers.Big problems is because casino only write how you have multiple accounts and never more answers.And why then agents wich ask all rules and all about play there said that all ok and that send my documents.After send my documents problems start this looks like only whant take from me my documents.Yes I hope that you can help me,thank you for answers.
Ξέρω ότι δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση και καταλαβαίνω αν είσαι θυμωμένος. Ωστόσο, εάν πιστεύετε ότι όλα είναι καλά με το μέρος σας, τότε ελπίζω ότι αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί.
Ωστόσο, θα σας ζητήσει να απαντήσετε στις ερωτήσεις της Kristina στην καταγγελία, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στην έρευνα.
Θα ήταν δυνατό να ενημερώσετε την καταγγελία εδώ και να απαντήσετε; Φυσικά, αν ακούσετε κάτι νέο από το καζίνο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
I know it's not a pleasant situation and I understand if you're angry. However, if you think that everything is fine on your side, then I hope that this problem could be solved.
Nevertheless, it will require you to answer Kristina's questions in the complaint so that she can move forward with the investigation.
Would it be possible to update the complaint here and respond ? Of course, if you hear anything new from the casino, don't hesitate to let us know.
Ευχαριστώ, τώρα βλέπω ότι έχω απάντηση στο παράπονο τώρα στέλνω email και απαντάω. Ναι, περιμένω να δω ότι υπάρχουν νέα. Αλλά δεν έχω ελπίδα γιατί βλέπω ότι αυτά τα καζίνο κάνουν και σε άλλους ανθρώπους. Και υπάρχει περίεργη κατάσταση γιατί κανείς δεν Δεν μπορώ να αποδείξω και να στείλω τα έγγραφα ταυτότητάς μου από εμένα και τους λογαριασμούς μου. Τότε δεν έχω νόημα να γράψω ότι έχουν περισσότερους λογαριασμούς αν δεν παίχτηκαν ποτέ εκεί.
Thank you I now see that have answer on complaint now I send email and answer.Yes I wait that see are be any news.But I not have hope because see that this casinos make and to others people.And there is weird situation because nobody cant prove and send my ID documents than me and my bills.Then not have sense wrote that have more accounts if never played there.
Είστε ευπρόσδεκτοι αν το έχετε ξεχάσει.
Τώρα, ας δούμε πού οδηγεί το παράπονο, γιατί δεν θα ήταν σωστό να πάρω τη μία ή την άλλη πλευρά, παρόλο που μου είναι ξεκάθαρο τι εννοείς με τη δήλωσή σου. Θα περιμένω λοιπόν περαιτέρω εξελίξεις μαζί σας. Ελπίζω να έχει θετικό τέλος. ☘️
You're welcome if you've even forgotten.
Now, let's see where the complaint leads, because it would not be right of me to take one side or the other, even though it is clear to me what you mean by your statement. So I will wait for further developments with you. I hope it will have a positive ending. ☘️
Εδώ, όπως είπα πριν από 1,5 μήνες, ο OZZWIN δεν απαντά πια. Με απατά και όταν δεν μπορεί να υποστηρίξει αποδείξεις, απλά δεν απαντά πια. Η απλή απάτη και αυτό το καζίνο δεν δίνει ποτέ αναλήψεις παικτών μόνο ψέματα για λόγους που δεν χρειάζεται να κάνω πληρωμές. Δεν μόνο πολλοί άνθρωποι το γράφουν αυτό και χρειάζεστε αυτό το σήμα καζίνο όπως η SCAM.
Here like I said before 1,5 months OZZWIN not reply anymore.HE scam me and when not can back proofs he simple no responde anymore.Simple scam and this casino never give player withdrawals only lie about reasons that not need make payouts.I not only much people write this and you need this casino mark like SCAM.
Παρατήρησα ότι το παράπονό σας έχει παραμείνει άλυτο και αυτό με στεναχωρεί πολύ να σας πω την αλήθεια. Είδα ότι το καζίνο απάντησε πρώτα και μετά δεν απάντησε αργότερα, πράγμα που είναι πολύ κρίμα. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη προειδοποίηση για τους παίκτες είναι ότι είναι χωρίς άδεια και θα πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με την κατάθεση σε αυτό.
Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω, γιατί καταλαβαίνω απόλυτα τα συναισθήματά σου και θα απογοητευόμουν επίσης. Πιστεύω ακράδαντα ότι στο μέλλον δεν θα συναντήσετε παρόμοιες καταστάσεις και όλα θα πάνε καλά και θα επιλέξετε ένα καλύτερο καζίνο.
I noticed that your complaint has remained unresolved and that makes me very sad to tell you the truth. I saw that the casino responded first and then did not reply later, which is a great pity. I think the biggest warning for players is that it is unlicensed and they should be careful about depositing into it.
I don't know what else to say to you, because I absolutely understand your feelings and I would be frustrated as well. I firmly believe that in the future you will not encounter similar situations and everything will be fine and you will choose a better casino.
Πρέπει να επισημάνετε αυτό το καζίνο ως απάτη. Μπορείτε να δείτε στο παράδειγμά μου ότι απλά δεν δίνει πληρωμές. Το ξέρω και πριν παραπονιέμαι ότι συμβαίνει αυτό. Σας αρέσει η επίσημη σελίδα πρέπει να γράψετε την πραγματική κατάσταση και να δείξετε στους άλλους ότι αυτή η απάτη.
You need mark this casino like scam.You can see on my example that he simple not give payouts.I know this and before complain that this happens.No have sense this casino promote and write anything about he if no give payouts and only scam.You like official page need write real situation and show others that this scam.
Νομίζω ότι είναι αρκετά ξεκάθαρο από όσα έχουμε στον ιστότοπό μας ότι το καζίνο είναι ένα από τα χειρότερα. Πριν πάει ένας παίκτης να παίξει, είναι καλύτερο να κάνετε κάποια έρευνα και επομένως να εξετάσετε, για παράδειγμα, παράπονα ή κριτικές χρηστών . Έχω ανοίξει τα παράπονα τώρα και υπάρχουν πολλά που δεν έλυσε το καζίνο και ήταν λάθος από την πλευρά τους. Έχουμε επίσης γράψει ότι το καζίνο λειτουργεί χωρίς άδεια. Ο δείκτης ασφάλειάς του είναι κάτω από το μέσο όρο, κάτι που είναι επίσης μια άλλη προειδοποίηση. Το ότι το έχουμε στον ιστότοπό μας δεν σημαίνει ότι το προωθούμε, αλλά σημαίνει ότι εάν ένας παίκτης συναντήσει ένα τέτοιο καζίνο, μπορεί να βρει πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στη λήψη μιας απόφασης. Αν είχα δει όλα αυτά που ανέφερα, δεν θα πήγαινα εκεί για να παίξω.
I think it's pretty clear from what we have on our website that the casino is one of the worse ones. Before a player goes to play, it is best to do some research and therefore look at, for example, complaints or user reviews. I have opened the complaints now and there are a lot of them that the casino did not solve and it was a mistake on their side. We have also written that the casino operates without a license. Its safety index is below average which is also another warning. Just because we have it on our website doesn't mean that we promote it, but it does mean that if a player comes across such a casino, he or she can find information that can help in making a decision. If I had looked at all these things I mentioned, I would not have gone there to play.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.