πριν από 1 έτος
Εντάξει, Scott M. Εκτιμώ την απάντησή σου. Ετσι θα κάνω. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
0
Εντάξει, Scott M. Εκτιμώ την απάντησή σου. Ετσι θα κάνω. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
Ο Oz κέρδισε το καζίνο χωρίς πληρωμές. Λέει ψέματα πόσο άνοιξε περισσότερος λογαριασμός και είπε πώς δεν μπορεί να πάρει πληρωμές. Πώς είναι δυνατόν να ανοίξω περισσότερους λογαριασμούς αν δεν στείλω ποτέ κανένα έγγραφο στη διεύθυνσή του. Και δεν είναι δυνατόν κάποιος άλλος να έχει τα έγγραφά μου τη selfie μου ή ο λογαριασμός μου τους τελευταίους 3 μήνες. Πώς μπορούν τότε να πουν ότι ανοίγουν πολλούς λογαριασμούς. Και γιατί μόνο αυτό είπε αυτό το μη αξιόπιστο καζίνο γιατί αυτό δεν είπε ποτέ, για παράδειγμα, μερικά μεγάλα καζίνο όπως το bet365 ή το unibet ή το pokerstars. Πώς να ανοίξετε πολλούς λογαριασμούς και να στείλετε πολλαπλά έγγραφα Δεν έχω 5 διαφορετικές ταυτότητες. Έχω 1.
Όταν σας ζητηθεί, στείλτε μου την ημερομηνία και το email όπου στείλτε και επαληθεύστε τον λογαριασμό μου πολλές φορές δεν έχω απάντηση.
Είμαι youtuber και με ενδιαφέρει πώς μπορεί να λειτουργήσει αυτό το καζίνο απάτης αν κάνω αυτά τα κόλπα.
Oz win casino no payout.He lie how open more account and said how not can got payouts.How is possible that I open more accounts if never send any documents to he adress .And not possible that some other person have my documents my selfie or my bill in last 3 months.How then they can say that open multiple accounts.And why only this said this not trusted casino why this never said for example some of big casinos like bet365 or unibet or pokerstars.How cna open multiple accounts and send multiple documents I not have 5 different ID card.I have 1.
When ask that send me date and email where send and verify my account multiple times no have answer.
Im youtuber and interested me how this scam casino can operate if make this tricks.
Τι θα λέγατε για την υποβολή της καταγγελίας; Εάν είστε πεπεισμένοι ότι το καζίνο έχει αποτύχει δίκαια, αυτό είναι ένα βήμα που αξίζει να κάνετε! Είναι δωρεάν, μάθετε τι να περιμένετε σε αυτόν τον οδηγό, παρακαλώ:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Απλά μια υπόδειξη, όμως: η επαλήθευση είναι η διαδικασία που επιτρέπει στο καζίνο να εντοπίσει πιθανές παραβιάσεις λογαριασμού, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαληθευτούν όλοι οι πολλαπλοί λογαριασμοί. Το πιθανότερο είναι ότι όλοι οι λογαριασμοί βρίσκονται τη στιγμή που κάποιος "από την ομάδα" υποβάλλεται στην επαλήθευση.
Επίσης, το να είσαι το "youtube" δεν έχει νόημα σε αυτό 🙂
Σας εύχομαι μια γρήγορη αλλά δίκαιη επίλυση!
How about submitting the complaint? If you are convinced the casino has failed in fairness, this is a step worth taking! It's free, learn what to expect in this guide, please:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just a hint, though: verification is the process that allows the casino to find possible account breaches, but it does not mean that all multiple accounts need to be verified. More likely, all accounts are found the moment one "of the group" undergoes the verification.
Also, being the "youtube" has no meaning in this 🙂
I wish you a quick yet fair resolution!
Σε καταλαβαίνω, αλλά πώς το καζίνο μπορεί να πει ότι έχει πολλούς λογαριασμούς, αν αυτό δεν είναι αλήθεια. Εγγράφω την πρώτη φορά και στέλνω τα έγγραφά μου και με απορρίπτει. Τα έγγραφα είναι καλά, αλλά είπε ότι έχουν περισσότερο προφίλ τι δεν είναι αλήθεια. Τότε το καζίνο μπορεί να πει για κάθε άτομο που έχει πολλούς λογαριασμούς και όταν κάποιος ζητά εξηγήσεις δεν συμβαίνει τίποτα. Είπε ότι δεν μου πληρώνει κλασικό ψέμα. Διάβασα σε διάφορα φόρουμ ότι είναι αυτό το πράγμα που τα καζίνο κάνουν πολλά κόλπα.
Understand you,but how casino can say that have multiple accounts if this not true.I first time register and send my documents and he rejects me.Documents is good but he said that have more profile whats not true.Then casino can say for every person that have multiple accounts and when person ask for explain nothing not happens.He said this that no payout me classical lie.I read in different forums thats this thing casinos do many tricks.
Καταλαβαίνω την άποψή σου. Αλλά νομίζω ότι η Radka το εξήγησε αρκετά καλά όσον αφορά την επαλήθευση. Φυσικά, σίγουρα δεν είναι ωραίο να μην λαμβάνετε λόγο από το καζίνο, οπότε αν γνωρίζετε ότι δεν έχετε παραβιάσει τίποτα και δεν έχετε πολλούς λογαριασμούς, το καλύτερο βήμα θα ήταν να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ:https ://casino.guru/complaints/all
Θα το δοκιμάσετε;
I understand your point of view. But I think Radka has explained it quite well as far as verification is concerned. Of course, it's certainly not nice not to get any reason from the casino, so if you're aware that you haven't violated anything and you don't have multiple accounts, the best step would be to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all
Are you going to try it ?
Ναι, υποβάλλω το παράπονό μου, αλλά νομίζω ότι κανείς δεν με βοηθάει. Απάτη στο καζίνο, όταν κάποιοι κερδίζουν ψέματα και κλείνουν τον λογαριασμό χωρίς να εξηγούν γιατί. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι ποτέ μην παίζεις εκεί και μην στέλνεις έγγραφα εκεί και πώς τότε μπορεί να έχει πολλά λογαριασμοί.Τότε, για κάθε νίκη, ο ozwin μπορεί να πει -hey, έχετε πολλούς λογαριασμούς και απλούς λογαριασμούς κλεισίματος παικτών. selfie, ή την τραπεζική μου αναφορά για τους τελευταίους μήνες. Πώς μπορώ να έχω πολλούς λογαριασμούς;;;;;
Yes I submit my complain but I think that nobody not help me.Scam casino this doing,when some win lie and close account with no explain why.I only whant say that never play there and never send documents there and how then can have multiple accounts.Then for every win ozwin can say -hey you have multiple account and simple close players accounts.For me this is scam and I never see that any legit bookie or casino work this thing,because nobody than me not can have my documents,selfie,or my bank report for last months.How can thhen have multiple accounts?????
Ας προσπαθήσουμε να μην είμαστε δύσπιστοι στην αρχή. Ξεκινήσατε ένα παράπονο , κάτι που είναι καλό, αν πείτε ότι δεν γνωρίζετε ότι έχετε κάνει κάτι κακό. Μπορεί κάποιος από το νοικοκυριό ή κάποιος που χρησιμοποιεί την ίδια IP να έχει λογαριασμό στο καζίνο;
Ωστόσο, καταλαβαίνω ότι σίγουρα δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση, αλλά η ομάδα μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει. Μην ξεχάσετε λοιπόν να ενημερώσετε την καταγγελία σας ή να προωθήσετε τα σχετικά στοιχεία στην Kristina.
Πιστεύω ότι όλα θα λυθούν και θα πάνε καλά. Ενημερώστε μας εάν έχετε νέες πληροφορίες.
Let's try not to be skeptical at first. You've started a complaint, which is a good thing, if you say you're not aware that you've done anything wrong. Could it happen that someone from the household or someone who uses the same IP has an account in the casino ?
However, I understand that this is certainly not a pleasant situation, but our team will do their best to help you. So don't forget to update your complaint or forward the relevant evidence to Kristina.
I have faith that everything will be resolved and turn out well. Let us know if you have any new information.
Είμαι δύσπιστος γιατί διάβασα άλλα φόρουμ και βλέπω ότι τα καζίνο λειτουργούν με αυτά τα πράγματα. Και βλέπω ότι πολλοί παραπονιούνται ότι δεν διορθώνονται. Και ξέρω ότι τα μεγάλα και καλύτερα καζίνο δεν λειτουργούν κάνουν πράγματα. Στο μυαλό μου δεν μπορώ να ξεκαθαρίσω πώς είναι δυνατόν ότι όλα εντάξει και ότι όλα καλά και μετά όταν έρθει η ώρα για πληρωμές είπε μόνο ότι έχετε πολλούς λογαριασμούς. Αυτό είναι γελοίο γιατί δεν μπορείτε να κάνετε δύο λογαριασμούς και να στείλετε δύο φορές έγγραφα-λογική. Κανείς δεν παίζει εκεί από εμένα χρησιμοποιώ μόνος μου κινητό τηλέφωνο ή φορητός υπολογιστής για παιχνίδι. Ναι, στέλνω παράπονα και στέλνω την προηγούμενη μέρα σε email και φωτογραφία των απαντήσεων του ozwin. Τα μεγάλα προβλήματα είναι επειδή το καζίνο γράφει μόνο πώς έχετε πολλούς λογαριασμούς και ποτέ περισσότερες απαντήσεις. Και γιατί τότε οι πράκτορες ρωτούν όλους τους κανόνες και τα πάντα για το παιχνίδι εκεί είπε ότι όλα είναι εντάξει και ότι στείλτε τα έγγραφά μου. Μετά την αποστολή των εγγράφων μου ξεκινούν τα προβλήματα, αυτό μοιάζει μόνο με το να πάρω τα έγγραφά μου. Ναι, ελπίζω ότι μπορείτε να με βοηθήσετε, σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Im sceptical because I read other forums and see that casinos work this things.And see that many complain not fixed.And I know that big and best casinos not work do thing thing.In my head not can be clear how is possible said couple times that all ok and that all good and then when come time for payouts only said you have multiple accounts.This is ridiculous because not can make two account and send two times documents-logic.Nobody not play there than me I use self mobile phone or laptop for play.Yes I send complaint and send day before in email and picture of ozwin answers.Big problems is because casino only write how you have multiple accounts and never more answers.And why then agents wich ask all rules and all about play there said that all ok and that send my documents.After send my documents problems start this looks like only whant take from me my documents.Yes I hope that you can help me,thank you for answers.
Ξέρω ότι δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση και καταλαβαίνω αν είσαι θυμωμένος. Ωστόσο, εάν πιστεύετε ότι όλα είναι καλά με το μέρος σας, τότε ελπίζω ότι αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να λυθεί.
Ωστόσο, θα σας ζητήσει να απαντήσετε στις ερωτήσεις της Kristina στην καταγγελία, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στην έρευνα.
Θα ήταν δυνατό να ενημερώσετε την καταγγελία εδώ και να απαντήσετε; Φυσικά, αν ακούσετε κάτι νέο από το καζίνο, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
I know it's not a pleasant situation and I understand if you're angry. However, if you think that everything is fine on your side, then I hope that this problem could be solved.
Nevertheless, it will require you to answer Kristina's questions in the complaint so that she can move forward with the investigation.
Would it be possible to update the complaint here and respond ? Of course, if you hear anything new from the casino, don't hesitate to let us know.
Ευχαριστώ, τώρα βλέπω ότι έχω απάντηση στο παράπονο τώρα στέλνω email και απαντάω. Ναι, περιμένω να δω ότι υπάρχουν νέα. Αλλά δεν έχω ελπίδα γιατί βλέπω ότι αυτά τα καζίνο κάνουν και σε άλλους ανθρώπους. Και υπάρχει περίεργη κατάσταση γιατί κανείς δεν Δεν μπορώ να αποδείξω και να στείλω τα έγγραφα ταυτότητάς μου από εμένα και τους λογαριασμούς μου. Τότε δεν έχω νόημα να γράψω ότι έχουν περισσότερους λογαριασμούς αν δεν παίχτηκαν ποτέ εκεί.
Thank you I now see that have answer on complaint now I send email and answer.Yes I wait that see are be any news.But I not have hope because see that this casinos make and to others people.And there is weird situation because nobody cant prove and send my ID documents than me and my bills.Then not have sense wrote that have more accounts if never played there.
Είστε ευπρόσδεκτοι αν το έχετε ξεχάσει.
Τώρα, ας δούμε πού οδηγεί το παράπονο, γιατί δεν θα ήταν σωστό να πάρω τη μία ή την άλλη πλευρά, παρόλο που μου είναι ξεκάθαρο τι εννοείς με τη δήλωσή σου. Θα περιμένω λοιπόν περαιτέρω εξελίξεις μαζί σας. Ελπίζω να έχει θετικό τέλος. ☘️
You're welcome if you've even forgotten.
Now, let's see where the complaint leads, because it would not be right of me to take one side or the other, even though it is clear to me what you mean by your statement. So I will wait for further developments with you. I hope it will have a positive ending. ☘️
Εδώ, όπως είπα πριν από 1,5 μήνες, ο OZZWIN δεν απαντά πια. Με απατά και όταν δεν μπορεί να υποστηρίξει αποδείξεις, απλά δεν απαντά πια. Η απλή απάτη και αυτό το καζίνο δεν δίνει ποτέ αναλήψεις παικτών μόνο ψέματα για λόγους που δεν χρειάζεται να κάνω πληρωμές. Δεν μόνο πολλοί άνθρωποι το γράφουν αυτό και χρειάζεστε αυτό το σήμα καζίνο όπως η SCAM.
Here like I said before 1,5 months OZZWIN not reply anymore.HE scam me and when not can back proofs he simple no responde anymore.Simple scam and this casino never give player withdrawals only lie about reasons that not need make payouts.I not only much people write this and you need this casino mark like SCAM.
Παρατήρησα ότι το παράπονό σας έχει παραμείνει άλυτο και αυτό με στεναχωρεί πολύ να σας πω την αλήθεια. Είδα ότι το καζίνο απάντησε πρώτα και μετά δεν απάντησε αργότερα, πράγμα που είναι πολύ κρίμα. Νομίζω ότι η μεγαλύτερη προειδοποίηση για τους παίκτες είναι ότι είναι χωρίς άδεια και θα πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με την κατάθεση σε αυτό.
Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω, γιατί καταλαβαίνω απόλυτα τα συναισθήματά σου και θα απογοητευόμουν επίσης. Πιστεύω ακράδαντα ότι στο μέλλον δεν θα συναντήσετε παρόμοιες καταστάσεις και όλα θα πάνε καλά και θα επιλέξετε ένα καλύτερο καζίνο.
I noticed that your complaint has remained unresolved and that makes me very sad to tell you the truth. I saw that the casino responded first and then did not reply later, which is a great pity. I think the biggest warning for players is that it is unlicensed and they should be careful about depositing into it.
I don't know what else to say to you, because I absolutely understand your feelings and I would be frustrated as well. I firmly believe that in the future you will not encounter similar situations and everything will be fine and you will choose a better casino.
Πρέπει να επισημάνετε αυτό το καζίνο ως απάτη. Μπορείτε να δείτε στο παράδειγμά μου ότι απλά δεν δίνει πληρωμές. Το ξέρω και πριν παραπονιέμαι ότι συμβαίνει αυτό. Σας αρέσει η επίσημη σελίδα πρέπει να γράψετε την πραγματική κατάσταση και να δείξετε στους άλλους ότι αυτή η απάτη.
You need mark this casino like scam.You can see on my example that he simple not give payouts.I know this and before complain that this happens.No have sense this casino promote and write anything about he if no give payouts and only scam.You like official page need write real situation and show others that this scam.
Νομίζω ότι είναι αρκετά ξεκάθαρο από όσα έχουμε στον ιστότοπό μας ότι το καζίνο είναι ένα από τα χειρότερα. Πριν πάει ένας παίκτης να παίξει, είναι καλύτερο να κάνετε κάποια έρευνα και επομένως να εξετάσετε, για παράδειγμα, παράπονα ή κριτικές χρηστών . Έχω ανοίξει τα παράπονα τώρα και υπάρχουν πολλά που δεν έλυσε το καζίνο και ήταν λάθος από την πλευρά τους. Έχουμε επίσης γράψει ότι το καζίνο λειτουργεί χωρίς άδεια. Ο δείκτης ασφάλειάς του είναι κάτω από το μέσο όρο, κάτι που είναι επίσης μια άλλη προειδοποίηση. Το ότι το έχουμε στον ιστότοπό μας δεν σημαίνει ότι το προωθούμε, αλλά σημαίνει ότι εάν ένας παίκτης συναντήσει ένα τέτοιο καζίνο, μπορεί να βρει πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στη λήψη μιας απόφασης. Αν είχα δει όλα αυτά που ανέφερα, δεν θα πήγαινα εκεί για να παίξω.
I think it's pretty clear from what we have on our website that the casino is one of the worse ones. Before a player goes to play, it is best to do some research and therefore look at, for example, complaints or user reviews. I have opened the complaints now and there are a lot of them that the casino did not solve and it was a mistake on their side. We have also written that the casino operates without a license. Its safety index is below average which is also another warning. Just because we have it on our website doesn't mean that we promote it, but it does mean that if a player comes across such a casino, he or she can find information that can help in making a decision. If I had looked at all these things I mentioned, I would not have gone there to play.
τόσο περήφανοι για το πώς το καζίνο TALL & LOYAL Ozwin στάθηκε σε μερικές από τις μεγαλύτερες δοκιμές του χρόνου σχετικά με τις πληρωμές και το πώς συμπεριφέρονται στους πελάτες τους μετά από αυτές τις πληρωμές. . που ήξερε ότι θα ήταν τόσο σημαντικό. όχι απλώς να βρείτε ένα μέρος που πραγματικά κερδίζει, που έχει στην πραγματικότητα μια χαμηλή ελάχιστη απαίτηση κατάθεσης, που θα δέχεται πραγματικά τα έγγραφά σας, που πραγματικά θα σας πληρώσει γρήγορα, που σας επιτρέπει πραγματικά να κάνετε εξαργύρωση σε bitcoin μετά την κατάθεση με πιστωτική κάρτα, που πραγματικά έχει εξαιρετικά μπόνους , και αυτό πραγματικά σας επιτρέπει να διεκδικείτε αυτά τα μπόνους αφού το σκίσετε το ένα και έχετε εξαργυρώσει πολλά, και κατά τη διάρκεια αυτής της τεράστιας εβδομάδας πληρωμών εξαργυρώνετε 12 δολάρια σε πόντους comp και τους μετατρέπετε σε 3.000 $ και, στη συνέχεια, σας ζητάτε να πληρώσετε στο τέλος της άλλης πληρωμής , και πληρώνουν και τα δύο και σας επιτρέπουν να διεκδικήσετε τα μπόνους τους και να έχετε πλήρη πρόσβαση στα προνόμια που προσφέρουν.
αν υπήρχε ποτέ χρόνος ή κίνητρο για ένα καζίνο να μου δώσει το κοντό άκρο του ραβδιού ήταν αυτή την εβδομάδα. και αγόρι πέρασαν τη δοκιμασία της ευπρέπειας και της πίστης, και νιώθω ότι όλο το πλοίο του προσωπικού εκεί αξίζει τον καλύτερο ύπνο κάθε βράδυ, γνωρίζοντας ότι κάνουν το σωστό από τους ανθρώπους καθημερινά.
κατέθεσα στο Slotastic για μήνες. Είχα ακόμη και μερικές ενοχλητικές ανατινάξεις. κατέθεσε 30, κέρδισε χίλια και τα έχασε όλα πίσω. μετά έκανε πάλι το ίδιο λάθος! Σίγουρα λοιπόν ήρθε η 3η φορά και λόγω των 2 τελευταίων ανατινάξεων, εξαργύρωσα $2.100. Δώστε τους πίστωση που το πλήρωσαν και δέχτηκαν τα έγγραφά μου γρηγορότερα από οποιοδήποτε άλλο καζίνο ακόμα, αλλά μετά την πληρωμή (Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΠΛΗΡΩΜΗ μαζί τους!) Μου απαγόρευσαν να εξαργυρώνω τα μπόνους τους, διέγραψαν όλα τα μηνύματά μου και κατάσχεσαν τα σημεία ταξιδιού μου στα οποία επένδυσε πολλά χρήματα για τη δημιουργία. εξάλειψε εντελώς το μέλλον μου το ίδρυμά μου το ιστορικό και οι σχέσεις μου εκεί μετά από 1 πληρωμή.
Αφού πληγώθηκα από αυτό και παρατήρησα το θυμό τους απέναντί μου μετά την πληρωμή μου, συνειδητοποιώ πόσο σημαντική είναι η αφοσίωση για έναν παίκτη και ένα καζίνο πάνω από οτιδήποτε άλλο, όπως η αδειοδότηση και τα T&C. για όλα όσα ξέρω η Slotastic έχει όλες τις άδειες και είναι οι ηγέτες στους κατόχους αδειών. και έχουν βαθμολογία 10/10. Αλλά αυτό πραγματικά μόλις συνέβη, ο Slotastic κατέσχεσε περίπου 900 πόντους στον πίνακα ταξιδιού μου. αυτός ήταν ο λογαριασμός ταμιευτηρίου μου. κανονικά μια επιχείρηση θα έβλεπε αυτά τα σημεία ως δώρο ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ δείχνοντας ότι είμαι αληθινός πελάτης σε εσάς. είναι όπως όταν αγοράζετε 10 smoothies και το 11ο είναι δωρεάν, αλλά κερδίζετε μια μηνιαία κλήρωση και σας κατάσχουν εντελώς το 11ο δωρεάν smoothie και 86 εσάς από το πρόγραμμα επιβράβευσης. βλαβερός? Μετά για να δούμε πώς συμπεριφέρθηκε ο Ozwin. Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω ότι δεν μου αφαιρέθηκε τίποτα. Θέλω να καταθέσω μαζί τους το συντομότερο. και ένιωσα άσχημα για όλες αυτές τις πληρωμές χωρίς καταθέσεις, ήταν μια τέλεια καταιγίδα νικών που συνέβη γιατί το μέγιστο cashout για bitcoin ήταν 2.500. κέρδισα 3.000 από αυτούς τους πόντους. έτσι καθαρά χρήματα έμπαιναν για πληρωμές. Ευχαριστώ Ozwin. και Slotastic, ελπίζω να βλέπετε τα πράγματα διαφορετικά. επειδή ο λογαριασμός μου ήταν κλειδωμένος σε πληρωμές στο Ozwin, ήμουν έτοιμος να παίξω ένα σωρό από τα κέρδη μου. Το Rich Palms πήρε το μεγαλύτερο μέρος του εσείς πήρατε 1% πίσω λόγω των αποφάσεων που λάβατε, οι αποφάσεις που διατήρησαν πετούσαν την πίστη στα σκουπίδια, το νέο επιχειρηματικό μοντέλο.
so proud of how TALL & LOYAL Ozwin casino has stood in some of the biggest tests in time regarding payouts, & how they treat their customers after those payouts. . who knew that would be so important. not just finding a place that actually wins, that actually has a low minimum deposit requirement, that actually will accept your documents, that actually will pay you quickly, that actually lets you cashout in bitcoin after depositing with credit card, that actually has great bonuses, and that actually lets you still claim those bonuses after ripping one apart and cashing out big, and during that huge payout week you redeem 12 dollars in comp points and turn them into $3,000 and then asked to be paid on the heels of the other payout, and them pay both and still let you claim their bonuses and have full access to the perks they offer.
if there was ever a time or motivation for a casino to give me the short end of the stick it was this week. and boy did they pass the test of decency & loyalty, and i feel like the whole ship of staff over there deserves the best sleep every night knowing they do the right thing by people everyday.
i deposited with Slotastic for months. i even had a few embarrassing blow ups. deposited 30, won a thousand and lost it all back. then made that same mistake again! So surely the 3rd time eventually came around and because of the last 2 blow ups, i cashed out $2,100. Give them credit they paid it & accepted my documents faster than any casino yet, but after the payout (MY FIRST PAYOUT with them!) I’ve been banned from redeeming their bonuses they erased all my messages and confiscated my journey points in which i invested a lot of money to build up. completely obliterated my future my foundation my history and relations there after 1 payout.
after being hurt by this and noticing their anger towards me after my payout, i realize how important loyalty is for a player and a casino to have over anything else such as licensing and T & C’s. for all i know Slotastic has all the licenses and are the leaders in license holders. and are 10/10 rated. But this really just happened , Slotastic confiscated like 900 points on my journey board. that was my savings account. normally a business would look at those points as a gift FROM ME showing im a true customer to YOU. it’s like when you buy 10 smoothies and the 11th is free but you win a monthly drawing and they confiscate your 11th free smoothie and 86 you from the rewards program completely. hurtful? Then to see how Ozwin behaved. im just so happy to see nothing was taken from me. i want to deposit with them asap. and i felt bad for all those payouts with no deposits , was a perfect storm of wins that happened cause the max cashout for bitcoin was 2,500. i won 3,000 off those comp points. so clean money kept coming in for payouts. Thank you Ozwin. and Slotastic, i hope you see things a different way. because my account was locked up in payouts at Ozwin i was ready to play a bunch of my winnings. Rich Palms got most of it you guys got 1% back due to your decisions made decisions kept throw loyalty in the trash new business model.
Γεια σας, ευχαριστώ που περιγράψατε την εμπειρία σας σε αυτά τα δύο καζίνο. Αλλά αν μπορώ να σας ρωτήσω την επόμενη φορά, προσπαθήστε να τα χωρίσετε σε 2 νήματα. Αν γράφεις για το καζίνο Ozwin τότε έγραψες σωστά, αλλά αν γράφεις και για το καζίνο Slotastic τότε η γνώμη για αυτά ανήκει εδώ: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/slotastic-online-casino--- Γενική Συζήτηση
Χαίρομαι όμως που έγραψες έτσι και προσέφερες σε άλλους παίκτες την άποψή σου για την όλη εμπειρία και πιστεύω ακράδαντα ότι θα συνεχίσεις τη θετική σου πορεία. Δεν είναι κάθε μέρα που ένας παίκτης έχει τέτοιες συναντήσεις, αν και ξέρω ότι τα πράγματα μπορούν πάντα να είναι καλύτερα.
Ωστόσο, αν έχετε ένα καζίνο που δεν δημιουργεί προβλήματα και όλα είναι καλά, τότε δεν θα το άλλαζα.
Ελπίζω να συνεχίσετε να τα πάτε καλά και σας ευχαριστώ για τις κριτικές χρηστών που γράψατε, οι οποίες ήταν αρκετά καλές.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία ☘️
Hi, thanks for describing your experience in these two casinos. But if I could ask you next time, try to split them into 2 threads. If you are writing about Ozwin casino then you wrote correctly but if you are also writing about Slotastic casino then the opinion about them belongs here: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/slotastic-online-casino---general-discussion
But I am glad that you have written like this and offered other players your point of view on the whole experience and I firmly believe that you will continue your positive path. It's not every day that a player has such encounters, although I know that things can always be better.
However, if you have a casino that doesn't make trouble and everything is fine then I wouldn't change it.
I hope you will continue to do well and thank you for the user reviews you wrote, which were pretty good.
Wish you good luck ☘️
Γεια, χαίρομαι που απολαμβάνετε το καζίνο.
Μιλώντας για το ότι οι αναλήψεις είναι αργές, πόσο καιρό χρειάστηκε για να έρθουν τα χρήματα σε εσάς; Παίζεις ακόμα εδώ; 😉
Hi, I'm glad you're enjoying the casino.
Speaking about the withdrawals being slow, how long did it take for the money to come to you ? Are you still playing here? 😉
Ναι, ακόμα εκεί. Αποσύρετε την Παρασκευή, λάβετε την Τρίτη. Κανονικά 2 ολόκληρες μέρες από το απόγευμα της ημέρας που κερδίζετε. Κρίμα, έχουν τόσο δίκιο αλλά καθυστερούν στον χρόνο απόσυρσης
Yep, still there. Withdraw on a Friday get it Tuesday. Normally 2 full days from the evening of the day you win. Shame, they get so much right but lag on withdrawl time
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.