ΦόρουμΚαζίνοOXI Casino - γενική συζήτηση

OXI Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Unioner58
|
1799 προβολές 6 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το OXI Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Καλή μέρα,

Ο λογαριασμός μου με τον πάροχο Oxicasino έχει επαληθευτεί. Η ανάληψη των 1037 € δεν θα διεκπεραιωθεί. Δεν έχω παραβιάσει κανέναν όρο μπόνους. Η επαναλαμβανόμενη επαφή από το καζίνο παρέμεινε αναπάντητη.

Αυτόματη μετάφραση:
Unioner58
πριν από 1 έτος

Hello there.

How did you find out the money "will not be processed"? Please explain the whole situation step by step, maybe there is just a misunderstanding. When was your account verified? Have you received confirmation? In what status is the withdrawal now, and since when, please?

Just a kind piece of advice, if you plan to submit another complaint, cooperate with the team. Seeing all four complaints closed due to your inactivity, is unpleasant. 🙁



πριν από 1 έτος

Γεια σας, ευχαριστώ που ασχοληθήκατε με το πρόβλημά μου.

στις 04/09/2023 έκανα κέρδος 1037 € για πληρωμή στο Oxicasino. Οι όροι και οι προϋποθέσεις του καζίνο υποχρεώνουν το καζίνο να μεταφέρει την πληρωμή εντός 2 εργάσιμων ημερών. Επειδή δεν μπορούσα να βρω καμία απόδειξη μετά από αυτό το διάστημα, επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών. Στη συνέχεια με παρέπεμψαν στο τμήμα KYC. Μου ζητήθηκε να επαληθεύσω την πιστωτική μου κάρτα. Ωστόσο, αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου για την κατάθεση. Έκανα όλες τις καταθέσεις μέσω άμεσης τραπεζικής. Ωστόσο, για να αποφύγω τυχόν προβλήματα, επαλήθευσα την κάρτα στις 13 Απριλίου 2023. Στις 14 Απριλίου, έτσι σήμερα ήθελα να ελέγξω τον λογαριασμό μου στο καζίνο. Δεν μπορούσα πλέον να συνδεθώ γιατί ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί από σήμερα. Δήθεν λόγω εθισμού στον τζόγο !! Αυτή είναι μια άλλη δικαιολογία για την άρνηση πληρωμής. Σας ζητώ βοήθεια.

filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Unioner58
πριν από 1 έτος

Thank you for the description!

I'd say, even if you asked for the self-exclusion, your legitimate wins must be paid to you.

When did you ask for the self-exclusion, please?

Sadly, I can't read in German, so I have no clue what those print screens say, but still, if you passed the KYC and have gained all winnings according to the rules, you should get those.

Are you still in touch with the casino despite you can't log in?

I feel this matter could use another complaint.


πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,

Τον αυτοαποκλεισμό δεν τον ζήτησα εγώ, το καζίνο το έκανε μόνο του, χωρίς καμία δικαιολογία.

Έστειλα στο καζίνο άλλη μια αίτηση πληρωμής σήμερα. Ωστόσο, δεν παίρνω πλέον απάντηση από την υποστήριξη. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι πολύ ανέντιμο. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ο Ράινερ



Αυτόματη μετάφραση:
Unioner58
πριν από 1 έτος

First, you need to submit the complaint again to start the process. Use this link to do so, please.

Just mind it requires a certain level of cooperation from your side.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα