Λοιπόν, αυτό είναι περίεργο, γιατί δεν έχω δει κάτι τέτοιο, όπως είπα.
Με τα μπόνους θα ρωτούσα πιθανώς πάντα για τις απαιτήσεις, ακόμα κι αν λαμβάνω ένα email που λέει ότι δεν υπάρχουν, γιατί αυτό είναι συχνά εμπόδιο σε πολλές περιπτώσεις. Αν δεν έχουν κάτι που αναφέρεται στους Όρους και Προϋποθέσεις, θα πήγαινα για υποστήριξη ή ζωντανή συνομιλία και στιγμιότυπο οθόνης των απαντήσεων, γιατί καταλαβαίνω ότι πιθανότατα δεν θα υπήρχαν απεριόριστες αναλήψεις από τις δωρεάν περιστροφές, αλλά από την άλλη είναι πάντα καλό είναι να ξέρεις πώς είναι πραγματικά.
Σας ευχαριστούμε λοιπόν που περιγράψατε την εμπειρία σας και, αν σας ενδιαφέρει, μπορείτε να γράψετε μιακριτική χρήστη .
Ελπίζω να τα πάτε καλά κάπου αλλού και να μην έχετε παρόμοια προβλήματα.
Well, that's strange, because I haven't seen anything like that, as I said.
With bonuses I would probably always ask about the requirements even if I get an email saying there are none, because that is often a stumbling block in many cases. If they don't have anything mentioned in the Terms and Conditions I would go to support or live chat and screenshot the answers, because I understand that there probably wouldn't be unlimited withdrawals from the free spins, but on the other hand it's always good to know what it's really like.
So thank you for describing your experience and if you are interested, you can write a user review.
I hope you will do well somewhere else and won't have similar problems.
Αυτόματη μετάφραση: