Χαίρετε,
Κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο για να δείτε τη λίστα με τα καλύτερα καζίνο που δέχονται παίκτες από τη Γερμανία και υποστηρίζουν το Zimpler .
Λάβετε υπόψη ότι κανένα από αυτά δεν έχει άδεια GE. Εάν αποφασίσετε να παίξετε, ρωτήστε εκ των προτέρων σχετικά με την προτιμώμενη επιλογή κατάθεσης, απλώς για να είστε σίγουροι ότι μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε.
Hello,
click this link to view the list of best casinos accepting players from Germany and supporting Zimpler.
Kindly note that none of those is GE licensed. If you decide to play ask in advance about your preferred deposit option, just to be sure you can use it.
Ευχαριστώ πολύ
Αγαπητέ Radka
😘🙋♂️
thank you very much
Dear Radka
😘🙋♂️
Herzlichen Dank
Liebe Radka
😘🙋♂️
Γεια σας - ευχαρίστως να βοηθήσω 😁.
Ενημερώστε μας ποιο καζίνο σας ταιριάζει καλύτερα και λάβετε μέρος στον καλοκαιρινό μας διαγωνισμό 😉
Hello there - happy to help 😁.
Let us know which casino suits you best and join our summer competition 😉
Υπέροχο, υπέροχο timing. Ψάχνω απαντήσεις και σε αυτό! Ευχαριστώ!
Awesome, great timing. I am also looking for answers to this one! Thanks!
Χαίρετε,
επιτρέψτε μου να φέρω στην προσοχή σας τα φίλτρα:
Μη διστάσετε να τα χρησιμοποιήσετε ανά πάσα στιγμή 🙂.
Hello,
allow me to bring filters to your attention:
Feel free to use them anytime 🙂.
Radka Παρακαλώ Βοηθήστε🥲
Χθες κέρδισα το Lucky Dreams 500€ αλλά το Cash Out μου ακυρώνεται κάθε φορά. επειδή Απόδειξη κατάθεσης. Μην εμφανίζεται η ημερομηνία και η ώρα της συναλλαγής. Δεν φταίω εγώ, η διαδικτυακή μου Τραπεζική Εμφάνιση Iban και η Συναλλαγή μόνο 🥲🥲.
Τι μπορώ να κάνω?
Σας ευχαριστούμε για βοήθεια, είναι κάποιος εδώ που έχει επαφή με την Lucky Dreams;
Radka Please Help🥲
Yesterday i won Lucky Dreams 500€ but my Cash Out ist cancelled everytime . because deposit Proof. Dont Show Date and time of Transaktion.it's not my fault, my online Banking Show Iban and Transaktion only 🥲🥲.
What can i do?
Pleased Help ,is somebody here have contakt with Lucky Dreams?
Χαίρετε,
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν μπορείτε να δείτε την ημερομηνία συναλλαγής. 🤔 Προσπαθήστε να αποκτήσετε πρόσβαση στην καρτέλα "ιστορικό" ή κάτι παρόμοιο με αυτήν. Εναλλακτικά, ζητήστε από την τράπεζά σας να σας παράσχει μια έντυπη έκδοση του ιστορικού συναλλαγών ή ρωτήστε την τράπεζα πώς να βρείτε την ημερομηνία και την ώρα. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό έγγραφο, πρέπει να αποδείξετε ότι ήσασταν εσείς που καταθέσατε σε αυτήν την επιλογή πληρωμής, φοβάμαι.
Πείτε μου τι μαθαίνετε από την τράπεζά σας.
Hello,
I find it hard to believe that you can't see the transaction date. 🤔 Try to access the "history" tab or something similar to it. Alternatively, ask your bank to provide you with a printed version of the transaction history or ask the bank how to find the date and time. This is a very important document, you must prove that it was you who deposited vis this payment option, I'm afraid.
Let me know what you learn from your bank.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.