Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοOlympia Casino - γενική συζήτηση

Olympia Casino - γενική συζήτηση

 από jrewing
|
9.674 προβολές 39 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Olympia Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Κατατίθεται στο Olympia.casino. Τα λεφτά έχουν φύγει. ΠΟΤΕ δεν πιστώθηκε. Πάντα μιλώντας σε άλλους έξω από τη συνομιλία. Έτσι, αυτό το καζίνο υπεξαιρεί κατατεθειμένα κεφάλαια από παίκτες. Το γιατί αυτό το καζίνο έχει βαθμολογία 7,3/10 με ξεπερνά. Ποιος ξέρει... ίσως αυτή η πύλη να είναι σε συμφωνία με την Ολυμπία; Μείνετε λοιπόν μακριά από το Olympia.Casino !!

Αυτόματη μετάφραση:
jrewing

Hello,

as far as I get it, you deposited but the amount has never arrived in your account balance, am I correct?

What did the support tell you, please?

Ζήτησα ανάληψη σήμερα στις 11 π.μ. περιμένω μέχρι τώρα να μου δώσουν επιστροφή επειδή εγκρίθηκε η πληρωμή μου αλλά δεν την έλαβα

Αυτόματη μετάφραση:
rafaelluz911

Well, I guess you have to wait a bit. It can take up to several days to proceed with the payment.

Anyway, has your account been fully verified, please? If not, you have to pass the KYC verification first.

Radka

Ναι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί η πληρωμή εγκρίθηκε στις 11 π.μ. μέσω pix που θα ήταν στιγμιαία Περίμενα μέχρι τις 2 μ.μ. δεν ήρθε τίποτα Επικοινώνησα με την υποστήριξη που με έστειλε να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου. υποστήριξης ο οποίος είπε ότι θα ελέγξει με το τμήμα πληρωμών ότι έπρεπε να περιμένω απάντηση από το τμήμα που μέχρι στιγμής σχεδόν 24 ώρες αργότερα δεν έχει εξετάσει την περίπτωσή μου, μόλις ήρθα σε επαφή με την υποστήριξη που ξέρουν μόνο πώς να μου το πουν περιμένετε εάν η πληρωμή είναι μέσω pix είναι στην ώρα της και μην περιμένετε ώρες ή μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

Θα πρέπει να το δοκιμάσετε πριν δημοσιεύσετε πολλά καζίνο πριν το δημοσιεύσετε εδώ γιατί είστε ο μόνος που έχετε αυτό το Olympia ως ένδειξη ούτε μέρος ούτε στο Google ούτε στο YouTube κανείς δεν μιλάει για αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί η πληρωμή εγκρίθηκε στις 11 π.μ. μέσω pix που θα ήταν στιγμιαία Περίμενα μέχρι τις 2 μ.μ. δεν ήρθε τίποτα Επικοινώνησα με την υποστήριξη που με έστειλε να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου. υποστήριξης ο οποίος είπε ότι θα ελέγξει με το τμήμα πληρωμών ότι έπρεπε να περιμένω απάντηση από το τμήμα που μέχρι στιγμής σχεδόν 24 ώρες αργότερα δεν έχει εξετάσει την περίπτωσή μου, μόλις ήρθα σε επαφή με την υποστήριξη που ξέρουν μόνο πώς να μου το πουν περιμένετε εάν η πληρωμή είναι μέσω pix είναι στην ώρα της και μην περιμένετε ώρες ή μέρες

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

I know you would not like to hear it, but the only almost instant payment option is cryptocurrencies nowadays. And even with those, there are exceptions. 🙁

Other options can take a couple of days in general.

If you submit a complaint, for instance, we allow casinos 14 full days to proceed with verification and payment.

It's a standard.

This is a topic for casinos, we are not responsible for the payment provider, frankly.



Θα πρέπει να το δοκιμάσετε πριν δημοσιεύσετε πολλά καζίνο πριν το δημοσιεύσετε εδώ γιατί είστε ο μόνος που έχετε αυτό το Olympia ως ένδειξη ούτε μέρος ούτε στο Google ούτε στο YouTube κανείς δεν μιλάει για αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

This casino is listed as a fresh casino, so it seems the others have not noticed yet.

It's a good thing you had a chance to check this casino before depositing there, I'd say:

file

https://casino.guru/olympia-casino-review#tab=js-tab-reputation

Anyway, I'd ask them to provide you with the payment confirmation, if they already sent the money they should be able to provide it.

If your problem persists, feel free to submit a complaint and we will try to help you.

https://casino.guru/complaints/create



So after months of deposits and zero withdrawals, I was informed today that my account is banned from using bonuses and the only reason is "administration's decision"

I haven't been bonus abusing, just use their deposit promos for free spins. Was enjoying this casino until now

PhazeDDD

Hello,

sounds like you have not deposited enough to let you take another bonus. Well, casinos can do that, bonuses are definitely something that only the casino is in charge of because these are given for free.

Finding a casino with a good loyalty program can be quite a task, right?🤔

Περιμένω από τις 28 Δεκεμβρίου. στα λεφτά μου. στις 28/12 εγκρίθηκε η πληρωμή. ρώτησα στο chat σήμερα και έπρεπε να στείλω μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού. Αν ήταν τα λεφτά μου στον λογαριασμό, δεν θα ρωτούσα. Είμαι περίεργος, θα λάβω ένα email από τους ειδικούς σας και θα σας κρατώ ενήμερους.


Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw

Hello,

I guess that you are waiting for an email from the casino's specialists, because I could not find any complaint you submitted against this casino 🤔 yet, just the other already closed ones.

I hope that you'll get the winnings soon, if not, go ahead and submit the complaint, please.

Thank you for promissed updates. 👍

Radka

γεια, ναι περίμενα αλλά δεν έλαβα κανένα μήνυμα. σήμερα στο chat μου είπαν ότι κάπου κόλλησαν τα λεφτά μου και θα μεταφερθούν πίσω στον λογαριασμό μου. Στη συνέχεια, πρέπει να επανεκκινήσω την πληρωμή. Μολις το εκανα. συμπέρασμα: μετά από 14 ημέρες τα χρήματα μεταφέρθηκαν πίσω στον λογαριασμό παιχνιδιών μου. δεν έχω ιδέα πώς δουλεύουν αυτοί οι άνθρωποι εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw

Hello there.

Well, quite an unfortunate progress after 14 days. I would expect the casino to suggest other less problematic payment options to you, so the problem can be carried out more effectively. Now let's just hope that they know what they're doing. 🤞


Radka

γεια σας, σας προτείνω το skrill. απορρίφθηκε. πραγματοποιήθηκε και πάλι με τραπεζικό έμβασμα. Έλαβα ξανά επιβεβαίωση μέσω email. θα πρέπει να περιμένουμε ξανά μερικές μέρες. έλα πίσω σε μένα


Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw

We'll be here, waiting...🤔🤞

Radka

Γεια σας, ρώτησα ξανά σήμερα στο chat γιατί δεν έχει έρθει τίποτα ακόμα. έπρεπε να στείλει ξανά αντίγραφο κίνησης και μετά πάλι το ίδιο τραγούδι. Θα λάβω ένα email. έχουν περάσει 3 εβδομάδες τώρα. πραγματικά ενοχλητικό.

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw

Are you sure you don want to submit the complaint? I truly think that a casino with such a reputation should do better than that. Feel free to submit one right here.


Radka

γεια σου radka,

Από χθες, τα χρήματά μου έχουν επιστρέψει στον λογαριασμό του παιχνιδιού και βρίσκονται υπό επεξεργασία. δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με τη Dama.

αν δεν γίνει τίποτα σήμερα, θα υποβάλω την καταγγελία.


Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα