Λυπάμαι, δεν υπάρχει καμία υπόδειξη που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να υποθέσουμε ακόμη και τον λόγο.
Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη; Βασικά, ο χειριστής συνομιλίας δεν είναι εξοικειωμένος με τέτοιες λεπτομέρειες, φοβάμαι.
Σε περίπτωση που αποτύχετε να επικοινωνήσετε με το καζίνο, θα πρότεινα να υποβάλετε το παράπονο:
https://casino.guru/complaints/create
Πείτε μου πώς πάει, παρακαλώ!
I'm sorry, there is no hint we can use to even speculate about the reason.
Did you try to contact the support? Basically, the chat operator is not familiar with such details, I'm afraid.
In case you fail to communicate with the casino, I would suggest submitting the complaint:
https://casino.guru/complaints/create
Let me know how it goes, please!
Αυτόματη μετάφραση: