ΦόρουμΚαζίνοMy experiences with Stellare Casino

My experiences with Stellare Casino

πριν από 2 μήνες από Radka
|
864 προβολές 19 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες

Κέρδισα περισσότερα από 1.400 ευρώ στο stellar site του καζίνο...Προσθέτω στιγμιότυπο οθόνης ΠΟΤΕ μην πληρώνω....Προσθέτω ότι το παιχνίδι Gate of Olympus ελέγχεται...Τους εξήγησα μέσω chat ότι όταν κερδίζεις τις δωρεάν περιστροφές και μετά βγαίνουν άλλοι 3 πύλη του Ολύμπου αν κερδίσεις άλλα 5 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ... υπάρχουν μόνο 4 ακόμα παιχνίδια.... δεν καταλαβαίνουν τι λέω στο chat οπότε δεν ξέρω τι να κάνουμε πια... υπάρχει η δυνατότητα να πάρουν τα χρήματα είναι απατεώνες file

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 2 μήνες

If the casino is unable to help, I would suggest you file a complaint here with our team, and hopefully we'll be able to get to the bottom of everything.

Just follow this link to do so, please, and let us know how it goes.

Romi
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ, έχω ήδη γράψει στην Petrone μέσω email

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

Ζητώ συγγνώμη, έχω ήδη γράψει στην Πετρονέλα μέσω email

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

No worries at all. Do not forget to update your complaint thread as well, as the timer is still ticking. Answer, please, the questions, and you can even write that you have sent an email to Petronela.😉

I can actually see that this is your second complaint with this casino. Right? May I ask what the outcome of the first one was?


πριν από 2 μήνες

Καλημέρα Romi

Ναι, αυτό είναι το 2ο μου παράπονο... αρνητικό και με το πρώτο.

Μπορώ να ρωτήσω πώς θα προχωρήσετε; Υπάρχει πιθανότητα να ανακτήσω τα 1.400 μου που κέρδισα;

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

Do I understand correctly that you were not able to get the money from the first complaint? Unfortunately, you did not update it, so we never learned anything.🤷‍♀️

I am not able to answer your question yet, as it is still very early to know. I will surely hope for the best, of course.

Romi
πριν από 2 μήνες

Ευχαριστώ πολύ Romi σε εμπιστεύομαι.....

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 μήνες

Ναι, ακριβώς Ρόμι, δεν πήρα ούτε τα λεφτά με το 1ο παράπονο

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

I hope everything will be resolved.

Just next time, it'll be good if you update your complaint as well, so our team knows what is happening, you know.

Romi
πριν από 2 μήνες

Πώς μπορώ να το ενημερώσω; Τι να γράψω;

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

The timer is set for you to reply. So just write in the thread for example, that you have sent the email to Petronela. So the timer will go to our complaint team and won't finish on you. Do you understand what I mean? If you need any assistance, please let us know, and we will go through everything together.

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα Romi,

Δεν καταλαβαίνω πραγματικά αν ασχολείσαι με το παράπονό μου και πώς κινείσαι... και κυρίως πότε θα λάβω τα χρήματά μου

Έχετε ήδη επικοινωνήσει με το Stellar Casino;

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

Good day. As I can see, you still did not update your complaint, so it means that we cannot get notified about any of your messages so the timer will go back to our comlaint team to continue working on the complaint. I have already told you in my previous posts that it is really necessary to do, to update your complaint.

Will you be able to do that now?

Romi
πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα Romi

Με συγχωρείτε αλλά ίσως δεν καταλαβαίνω... τι σημαίνει ενημέρωση της καταγγελίας; Έχω γράψει όλα όσα είχα να γράψω για το Casino Stellare...και ρώτησα αν επικοινωνήσατε μαζί τους, πώς πάει;

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

Hi, I think Romi meant that Petronela responded to the complaint you filed. She asked you a few questions that would be appropriate to answer and that's why Romi wrote to you to update the complaint or respond. Would it please be possible, so that our team can move forward in solving your case ?😉

πριν από 2 μήνες

Καλημέρα

Μπορώ να μάθω τις εξελίξεις σχετικά με την καταγγελία μου; Έχετε επικοινωνήσει με το Stellar Casino για τα χρήματά μου;

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

Hello,

Though I understand waiting must bring a lot of stress, you have all the information at your fingertips all the time. Let me explain:

The timer says Casino Guru, namely Petronela, has almost 5 days to respond. So no, frankly, there has not been a development. To be perfectly honest with you, it seems you have overlooked the series of questions you were asked. The complaint won't reach another stage unless you answer these questions.

Again, frankly, due to the aforementioned reason, the casino representative has not been contacted.

Please inspect your complaint carefully and update Petronela.

You may access the complaint directly from here 👈

Radka
πριν από 2 μήνες

Καλησπέρα Radka,

Απαντώ στις ερωτήσεις σας (έστειλα το ίδιο email στην Petronela)


Δυστυχώς δεν θυμάμαι την ημερομηνία της νίκης μου των 1.400 ευρώ στο Stellar Casino... Ιούνιο σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι το ακριβές DD... Έχω μόνο το στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει την αξία μου πάνω από 1.400.. .

-Δεν έχω στιγμιότυπο οθόνης για να επιβεβαιώσω ότι οι δωρεάν περιστροφές δεν είναι αυτό που λένε...Παίζω με το κινητό μου, το παιχνίδι κινείται και ακόμα και να ήθελα δεν θα μπορούσα να τραβήξω τη φωτογραφία ...

- Δεν έχω επικοινωνίες από το καζίνο, επομένως δεν μπορώ να τις παράσχω

- Καμία επικοινωνία από το καζίνο για να λάβω τα χρήματά μου

- Πάντα και μόνο έπαιζα με το stellar casino και με κανένα άλλο διαδικτυακό καζίνο....

Αυτές είναι όλες οι πληροφορίες που έχω. .Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πόσος χρόνος χρειάζεται για να πάρω τα χρήματά μου πίσω..τα παιχνίδια ελέγχονται...Είμαι σίγουρος για αυτό..όταν πρέπει να πάρουν τα χρήματα στην κάρτα είναι πολύ γρήγοροι αν έχουν να πληρώσω τα κέρδη πολύ λιγότερα... υπάρχει ελπίδα να πάρω τα χρήματά μου;

Ευχαριστώ

Μικέλα

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Michelabo
πριν από 2 μήνες

Sure, it would be best to post it in the complaint thread too because then it looked like you didn't reply at all. Petronela is also on vacation as you can see, so that might be the reason why it's a bit slower. However, when she gets to your email she will definitely reply and you will know more. You will have to be a bit patient. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα