Ναι, καταλαβαίνω ότι δεν είναι εύκολο να περιμένω και προσωπικά θα ένιωθα το ίδιο αν κάθε μέρα λάμβανα την ίδια απάντηση όπως από το ρομπότ. Ωστόσο, η ομάδα καταγγελιών μας κάνει ό,τι είναι δυνατό για να επιλύσει την κατάσταση.
Λένε ότι η ελπίδα είναι το τελευταίο πράγμα που πεθαίνει και εξακολουθώ να πιστεύω ότι όλα θα λυθούν δίκαια.
Τι άλλο πιστεύετε ότι έχει αλλάξει σε αυτό το καζίνο; Έχετε παρατηρήσεις για το τι πήγε στραβά; Ή υπάρχουν κάποια θετικά πράγματα που έχουν μείνει όπως ήταν πριν;
Yes, I understand that it is not easy to wait and I personally would feel the same way if every day I received the same answer as from the robot. However, our complaint team is doing everything possible to resolve the situation.
They say that hope is the last thing to die and I still believe that everything will be resolved fairly.
What else do you think has changed at this casino ? Do you have any observations on what has gone wrong ? Or are there any positive things that have remained as they were before ?
Τίποτα πραγματικά δεν έχει μείνει ίδιο.
Η ζωντανή συνομιλία ήταν 24_7 ..όχι πια..
Είχατε πολλά προβλήματα με τον έμπορο πληρωμών που επεξεργάζεται ποτέ τις πληρωμές βίζας, εάν θέλετε να καταθέσετε 10 $, χρεώνεστε πάντα περίπου 0,36 κατά μέσο όρο που δεν είχατε ποτέ συνηθίσει όσο ήταν δίδυμος. φορές, μερικές φορές, τότε πάντα λαμβάνω μια σελίδα προτροπής σφάλματος σαν ένα ρομπότ με pixiled που δείχνει το πρόσωπο , ακόμα και όταν οι πληρωμές διεκπεραιώνονται με επιτυχία. Σίγουρα δεν θα είχα αυτό το πρόβλημα και θα συνεχιζόταν για τόσο καιρό όταν ήταν το Twin Casino.
Nothing really has remained the same.
Live chat used to be 24_7 ..not anymore..
Had numerous problems with the payment merchant who ever processes the visa payments if you want to deposit $10 you always get charged about 0.36 average ontop you never used to while it was twin.. not only that you would go make a deposit having to try mutiple times sometimes then always get a error prompt page like a pixilated robot looking face , even when payments are successfully processed.. everything just feels different its like my loyalty with the former twin casino didn't transfer over to the new casino as I'm sure I wouldn't of had this issue and ongoing for this long when they were Twin Casino.
Είναι πολύ κρίμα, έτσι δεν είναι;
Ο τρόπος που περιέγραψες όλες αυτές τις αδύναμες πλευρές μοιάζει περισσότερο με ένα μέρος που πρέπει να αποφευχθεί...
Μιλώντας για τα αδελφά καζίνο, έχετε δοκιμάσει το Leon Casino ; Δεν είμαι σίγουρος πόσο μοιάζει με το Twin, οπότε θα αφήσω την απόφαση σε εσάς 🙂 αν μου επιτρέπεται.
That's quite a shame, isn't it?
The way you described all those weak sides sounds more like a place to be avoided...
Speaking about the sister casinos, have you tried Leon Casino? Not sure how similar it is to Twin so I'll leave the decision to you 🙂 if I may.
Γεια γκουρού του καζίνο.
Είχα μια σημαντική νίκη στο καζίνο odds ring. Δεν σπασμένα T και C χωρίς μπόνους. Όλα επαληθευμένα κ.λπ. και όλα κερδισμένα σε μετρητά.
Αναρωτιόμουν ποιος είναι ο εύλογος χρόνος για την αναγνώριση ή την επεξεργασία μιας εκκρεμούς ανάληψης. ??
Τα πράγματα συμβαίνουν ελαφρώς διαφορετικά από όταν λειτουργούσαν ως Twin casino και η επιλογή ζωντανής συνομιλίας είναι ελάχιστα ενεργή, επομένως δυσκολεύομαι να δημιουργήσω κάποια αποτελεσματική μορφή επικοινωνίας με το καζίνο...
Οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως.
Hi casino guru.
I have had a significant win at odds ring casino. No Ts and Cs broken no bonus played with. All verified etc and all won on cash funds.
I was wondering what is a reasonable amount of time is for a pending withdrawal to be acknowledged or processed. ??
Things happens slightly different from when they operated as Twin casino and the live chat option is barely active so I'm finding it hard to establish any efficient form of communication with the casino ...
Any help would be much appreciated.
Γεια, αν πιστεύετε ότι δεν παραβήκατε κανέναν Όρο και Προϋποθέσεις και ότι όλα ήταν καλά από την πλευρά σας, είναι καλό. Δίνουμε στο καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσει το αίτημα ανάληψης, οπότε μάλλον είναι ένα εύλογο χρονικό διάστημα που θέλετε να μάθετε.
Ωστόσο, παρόλο που λέτε ότι η ζωντανή συνομιλία είναι σπάνια ενεργή, σας έδωσε έναν λόγο για τον οποίο έχετε εκκρεμή ανάληψη;
Σίγουρα θα χαρώ αν μοιραστείτε όποια νέα πληροφορία θα βρείτε και εδώ στο φόρουμ. Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hi, if you feel that you didn't violate any Terms and Conditions and everything was fine on your part, that's good. We give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, so that's probably a reasonable amount of time you wanted to know.
However, even though you say that live chat is rarely active, did it give you a reason why you have a pending withdrawal ?
I'll certainly be glad if you share any new information you find here on the forum as well. I will wait for your reply.
Είναι δύσκολο να τους πάρεις όταν είναι συνδεδεμένοι και υποθέτω ότι απαντούν σε μηνύματα εκτός σύνδεσης μόνο όταν είναι ξανά σε ζωντανή συνομιλία, ακόμη και μερικές φορές μπορεί να επιστρέψουν μέσω email ακόμα και όταν η ζωντανή συνομιλία είναι κλειστή.
Μου έστειλαν email και μου είπαν ότι μπορεί να είναι έως και 10 ημέρες λόγω του χρηματικού ποσού. Είναι σίγουρα ένα καλό ποσό, αλλά δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι υπάρχουν άλλοι παίκτες που έχουν εξαργυρώσει ένα υψηλότερο ποσό σε κανονικό Χρόνο που συνήθως είναι έγκριση σε λιγότερο από 12 ώρες
Έκανα ένα μέρος της ανάληψης και στο skrill e wallet, σκεπτόμενος ότι ίσως είναι πιο γρήγορο, αλλά φαίνεται ότι υποβάλλονται σε επεξεργασία την ίδια στιγμή που εκκρεμούν συνολικά περίπου 6 ποσά αναλήψεων σε εκκρεμότητα. Οπότε έκανα υπομονή
(όχι υπομονετικά) περιμένοντας 😞 απλά ελπίζοντας για το καλύτερο χωρίς καθυστέρηση.
It's hard to get them when they are online and im guessing they only respond to offline messages when they are back on live chat even then sometimes they may email back even when live chat is closed.
I was emailed and told it could be upto 10 days because of the amount of money It's definitely a nice amount but can't help but think there are other players who have cashed out a higher amount in normal Time which is usually approval in under 12 hours
I made a portion of the withdrawal to skrill e wallet as well thinking it maybe faster but it appears they are being processed at the same time there are about 6 pending withdrawals amounts pending in total. So I've been patiently
(not patiently) waiting 😞 just hoping for the best with no delay.
Γεια σου Γκουρού του Καζίνο.
Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε με αυτό το ερώτημα. Κοίταξα την ενότητα Συχνές ερωτήσεις Σχετικά με το χρονικό πλαίσιο αναλήψεων που διαρκεί το πολύ 24 ώρες
Όλες οι προηγούμενες αναλήψεις που έχω κάνει ήταν κάτω των 12 ωρών επίσης με το καζίνο oddsring
Ερώτηση μου γιατί δεν γίνεται αναφορά σε αναλήψεις που υπερβαίνουν ένα ορισμένο ποσό, με αποτέλεσμα να υπάρχει χρόνος αναμονής περισσότερο από τις προβλεπόμενες 24 ώρες, έχω δίκιο να υποθέσω ότι το καζίνο καθυστερεί άδικα την πληρωμή μου ???
Ενημερώθηκα μέσω ζωντανής συνομιλίας για πιθανή αναμονή έως και 10 ημερών, ωστόσο δεν υπάρχει καμία αναφορά πουθενά στον ιστότοπο όπου μπορεί να συμβεί αυτό, γι' αυτό ήθελα να ζητήσω συμβουλές
Έχω επισυνάψει στιγμιότυπο οθόνης ως αναφορά στα ευρήματά μου.
Ευχαριστώ.
Hi Casino Guru.
Could you please help me with this query I have looked at the FAQ section Regards withdrawals time frame taking at most 24 hours
All prior withdrawals I've done have been under 12 hours also with oddsring casino
My.question because there is no mention of withdrawals exceeding a certain amount incurring a wait time longer then the stipulated 24 hours am I right to assume that the casino is wrongfully delaying my payout ???
I was informed by live chat about a possible wait of upto 10 days however there is no mention anywhere on the site where this may happen so wanted to seek advice
I have attached screenshot as reference to my findings.
Thank you.
Βλέπω ότι τελικά καταφέρατε να λάβετε μια απάντηση από τη ζωντανή συνομιλία που είναι πολύ ωραία. Νομίζω ότι 10 ημέρες θα ήταν φυσιολογικό αν υπήρχε εύλογος λόγος, αλλά με βάση τις πληροφορίες που σας έδωσα περίπου 14 ημέρες, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και να περιμένουμε.
Φυσικά οι πληροφορίες είναι έως και 10 ημέρες, οπότε θεωρητικά θα μπορούσατε να πάρετε τα χρήματά σας νωρίτερα, αλλά σίγουρα δεν θέλω να το υποσχεθώ. Εφόσον όμως έχετε λάβει τις ίδιες πληροφορίες μέσω ταχυδρομείου, νομίζω ότι δεν υπάρχει περιθώριο πανικού σε αυτή την περίπτωση.
Επίσης, το καζίνο δεν χρειάζεται να καθυστερήσει την απόσυρσή σας, οπότε προσπαθήστε να είστε πιο υπομονετικοί, παρόλο που ξέρω ότι δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο.
Εν πάση περιπτώσει, θα ήταν δυνατό να περιμένετε και να μας ενημερώσετε εάν τα χρήματά σας έφτασαν εντός 10 ημερών; Ελπίζω να είναι το συντομότερο δυνατό και να μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για τα γενέθλια της κόρης σας. 😊 Σταυρωμένα δάχτυλα 🤞
I see you finally managed to get a response from live chat which is pretty nice. I think 10 days would be normal if there was a reasonable reason but based on the information I gave you about 14 days, we will have to be patient and wait.
Of course the information is up to 10 days, so theoretically you could get your money sooner, but I certainly don't want to promise that. However, since you have received the same information by mail, I think there is no room for panic in this case.
Also, the casino doesn't have to delay your withdrawal, so try to be more patient, even though I know it's not the most pleasant thing to do.
Anyway, would it be possible to wait and let us know if your money has arrived within 10 days ? I hope it will be as soon as possible and you will be able to use it for your daughter's birthday. 😊 Fingers crossed 🤞
Είστε ευπρόσδεκτοι, ελπίζω να έχετε μια ενημέρωση το συντομότερο δυνατό λέγοντας ότι πήρατε τα κέρδη σας.
Καλή τύχη. 🙂
You're welcome, I hope you'll have an update as soon as possible saying that you got your winnings.
Good luck. 🙂
Αισθάνομαι ότι θέλω να υποβάλω ένα παράπονο επειδή δεν μου παρέχουν καμία διαβεβαίωση ότι οι αναλήψεις μου προχωρούν σε λίγες ώρες, θα ήταν 10 ημέρες που οι αναλήψεις μου ήταν σε εκκρεμότητα. Ο ιστότοπος δεν ορίζει ότι θα υπάρξει τέτοιου είδους αναστολή ή καθόλου, εκτός εάν πρόκειται για ένα ποσό άνω των 50.000 $, το οποίο έχω πει στη ζωντανή συνομιλία ότι πρέπει να είναι πιο διαφανές. Επίσης, παρουσιάζω στον ιστότοπο ως νίκη του μήνα. Ωστόσο, το βρίσκω αστείο ότι δεν έχω λάβει ούτε ένα κομμάτι από τα κέρδη μου. Συνεχίζω να μου λένε ότι είτε δεν υπάρχει χρονικό πλαίσιο είτε πρόκειται να διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό. Αυτό ακούω σχεδόν 10 μέρες τώρα 😔
I feel like I want to lay a complaint because they are not giving me any assurance that my withdrawals are progressing in a matter of hours it would of been 10 days that my withdrawals have been sitting pending. The website does not stipulate there will be such hold up or any at all unless it's with an amount over $50,000 which i have told live chat they need to be more transparent I also feature on the site as win of the month. However I find it funny I haven't received one bit of my winnings I keep getting told there's either no time frame or its in the que to be processed asap. That's what I've heard for almost 10 days now 😔
Μπορώ να ανοίξω ξανά το προηγούμενο παράπονό μου παρόλο που πρόκειται για ξεχωριστό ζήτημα με το ίδιο καζίνο ή θα έπρεπε να ανοίξω άλλο παράπονο.
Am I able to reopen my previous complaint even though its a separate issue with the same casino or would I have to open another complaint.
Ω, ήλπιζα ότι επρόκειτο να γίνουμε μάρτυρες ενός αίσιο τέλος...επιτέλους!
Κρίμα να δούμε ότι δεν είμαστε.
Προχωρήστε με την καταγγελία, σίγουρα. Θα έλεγα ότι είναι καλύτερο να υποβάλετε ένα νέο μιας και το πρόβλημα έχει αλλάξει. Αλλά ξέρετε τι; Δεν είναι τόσο σημαντικό, επιλέξτε την πιο κατάλληλη επιλογή για εσάς και ας επικεντρωθούμε στο να βγάλουμε τα χρήματα από εκεί. 🤞🤞🤞
Oh, I was hoping we were about to witness a happy end...finally!
Pitty to see we are not.
Go ahead with the complaint, surely. I would say it's better to submit a new one since the problem has changed. But you know what? It is not that important, pick the option more suitable to you, and let's focus on getting the money out of there. 🤞🤞🤞
Ευχαριστώ για την Απάντησή σας 😊
Έχω προχωρήσει και έκανα την καταγγελία με το θέμα
Πρέπει να περιμένει ένα χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης περίπου 4 ημερών για να ισοδυναμεί με 14 ημέρες, ωστόσο έχω αποδείξεις για το καζίνο που με ενημερώνει ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 10 ημέρες, δηλαδή 10 ημέρες από τις 4 Σεπτεμβρίου που είναι τώρα η 15η και παρόλα αυτά έφαγαν στάσιμο και πουλώντας μου όνειρα. 🙁
Thank you for your Reply 😊
I have gone ahead and made the complaint with the issue
It has to wait for a count down timer of about 4 more days to equate to 14 days however I've got evidence of the casino informing me it can take up to 10 days meaning 10 days from the 4th of September which is now the 15th and still they ate stalling and selling me dreams. 🙁
Αυτό είναι χάλια! Περιμένετε, σύμφωνα με το χρονόμετρο παραπόνων, θα υπάρξει ενημέρωση τις επόμενες ημέρες και αναμένω από τον υπεύθυνο χειρισμού να προσκαλέσει τον εκπρόσωπο του καζίνο να δώσει μια ευθεία απάντηση σε αυτό το ζήτημα.
Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα για σένα! 🤞🤞🤞🤞
This sucks! Hold on, according to the complaint timer, there will be an update in the next few days, and I expect the handler to invite the casino representative to provide a straight response to this issue.
My fingers are crossed for you! 🤞🤞🤞🤞
Ευχαριστώ που απαντήσατε, σημειώθηκε λίγη πρόοδος χθες και σήμερα υποβλήθηκαν σε επεξεργασία 3/6 συναλλαγές, αλλά δεν έχουν φθάσει ακόμα στον λογαριασμό μου, εκτός από 1 που μου ήρθε μέσω skrill. 2 "επεξεργασία" σήμερα και 2 ακόμη για επεξεργασία αύριο, οπότε ρεαλιστικά έχει ληφθεί μόνο 1 πληρωμή. Χωρίς να προλάβω, είμαι υπέροχος, αλλά όλη αυτή η διαδικασία ήταν αρκετά κουραστική και κουραστική, η επικοινωνία ήταν πολύ υποτυπώδης και δεν ήταν καν κοντά στις πληροφορίες που μοιράζονταν για τους παίκτες της στον ιστότοπο. Το καζίνο χρειάζεται καλύτερες δεξιότητες χειρισμού λογαριασμού παίκτη
Thank you for replying there was a bit of progress yesterday and today I've had 3/6 transactions processed but they have still yet to reach my account apart from 1 which come to me via skrill. 2 "processed" today and 2 more to process tomorrow so realistically only 1 payment has been received. Without getting to ahead of myself I am greatful but that whole process was pretty tedious and drawn out the communication was very substandard and was not even close to the information shared for its players on there site. The casino needs better player account handling skills
Θα έλεγα μια τέτοια προσέγγιση δίκαιη καταστροφή 😀. Χαίρομαι που το παγόβουνο τρίζει, αλλά θα περιμένω με το πάρτι μέχρι να επιλυθούν όλες οι αναλήψεις! Όλοι κάνουμε λάθη, το ξέρω, αλλά αυτό είναι γελοίο...
Καλή τύχη και υπομονή! 🙂
I would call such an approach a fair disaster 😀. I'm happy the iceberg is crackling, but I'll wait with the party until all withdrawals are resolved! We all make mistakes, I know, but this is ridiculous...
Good luck, and hold on! 🙂
Ευχαριστώ. Έχω δημοσιεύσει περισσότερες ενημερώσεις στο νήμα παραπόνων. Αυτή η διαδικασία με το καζίνο ήταν φρικιαστική και προκλήθηκε με τόσους πολλούς τρόπους, σίγουρα δεν αξίζουν λίγη δόξα ή τιμή
Thank you. I have posted more of an update on the complaint thread. This process with the casino has been hideous and drawn out in so many ways definitely do not deserve any bit of glory or priase what so ever
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.