Γεια, λυπάμαι που μαθαίνω για τα προβλήματά σου στο καζίνο. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διεκπεραιώσουν τις αναλήψεις, οπότε αν ξεπεράσετε αυτό το διάστημα και παρόλα αυτά δεν λάβετε τα χρήματά σας, σας συνιστούμε να υποβάλετε καταγγελία.
Ωστόσο, όταν το καζίνο αναφέρει κάποια τεχνικά προβλήματα, υποβάλατε ξανά την ανάληψη; Ποια μέθοδο πληρωμής προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη; 🤔
Ενημέρωσέ με.
Hey, I'm sorry to hear about your problems at the casino. We give casinos 14 days to process withdrawals, so if you go past that time and still don't get your money, I recommend filing a complaint.
However, when the casino mentions some technical problems, did you submit the withdrawal again ? What payment method are you trying to withdraw ? 🤔
Let me know.
Αυτόματη μετάφραση: