Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοNordis Casino - γενική συζήτηση

Nordis Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Artureek
|
46.248 προβολές 207 απαντήσεις |
|
1 2...11
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Nordis Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Casino is scam they dont make payputs accont blocked after maked veryfication probably neddd

πριν από 3 έτη

κατέθεσα 45 ευρώ στο nordiscasino έπαιζα μέχρι που είχα 310 ευρώ τώρα δεν μπορώ να μπω ούτε τηλέφωνο ούτε pc??? Με σταμάτησε το καζίνο;; βοηθήστε με είμαι από την Πορτογαλία

Αυτόματη μετάφραση:
geral1
πριν από 3 έτη

If you feel like you need an assistance, you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
πριν από 3 έτη

Good afternoon everybody.


Tilo I have read your complaint.

Please let me know your player id,email adress and username you are registered on www.nordiscasino.com in order to offer you all information you need.


What I want to let you know is that we don’t have recordings regarding a delayed withdrawal of 300€ for any player, but if there was a human error we will fix it very soon. Also we don’t have "Tilo" username in our data base.


Nordis Casino
πριν από 3 έτη

Good day, since you are obviously a Nordis Casino representative I changed your account type so now everybody can see it's official. It's good to have you here. 🙂

πριν από 3 έτη

Very good casino 👌

πριν από 3 έτη

Το πολύ καλό καζίνο κέρδισε πίσω το μπόνους που αποσύρθηκε χωρίς διάλειμμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Very good casino with best no deposit bonuses🙂

mackbeath
πριν από 3 έτη

I'm quite sure you received some bonus for the recommendation, didn't you? 😀

πριν από 3 έτη

Good casino,nice no deposit bonus

πριν από 3 έτη

I'm happy to announce another news! You can finally write user casino reviews on our website. It's simple, you can find this option on every casino review page. So just find the casino you'd like to review in the search bar up on the website and you can start typing your first review or you can only rate it using the simple stars (1-5) rating 🙂


Jobo93
πριν από 3 έτη

Is this another attempt how to encourage our community to enhance Nordis user reviews score, I wonder? 😀 Anyway, thank you for your manual. The direct link to the user review section is here: https://casino.guru/user-reviews

πριν από 2 έτη

I bought into the NORDIS1000 Promo posted on your page.. There were NO indication to what GAME the free spins are on. Ive sent multiple emails to them.. with no replies. They lack live chat... their bot is annoying, And im owed free spins for the first deposit i made there. They implimented the % match but theres nothing on the site or web anywhere that tell you the game to use your free spins on. Im aggrivated as i made my first deposit over a week and a half ago

klearxpro
πριν από 2 έτη

Hello,

first, I'd like to point out that this casino does not accept players from Canada, therefore there is no bonus officially available to them. To be precise, there is no active bonus at the moment, since the latest valid date was 12.31.2021, furthermore, there is no code such "NORDIS1000" in our database. I must say that this casino provided a wide list of bonuses to its' players directly, especially as a reward for positive user reviews posted on various websites. Any chance you got this code from them directly?

We also provide information that there is no live-chat at all, please check here: https://casino.guru/nordis-casino-review.



Radka
πριν από 2 έτη

They do so accept players from Canada.. I am a member there.. And if you want a screenshot to proove it.. here ya gofile and for your second false statment about the promocode.. here is another screenshot to tickle your fancy. file Its posted right in their promotion section.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
klearxpro
πριν από 2 έτη

Hello, I'll start with the promo code: you wrote that you got it from our site. This is the reason why I had to reply that this was not possible. Your screenshot proves you we referring to their direct promo - that's all. This is not within our reach.

Regarding players from Canada: here is the screenshot from our website.

file

I only meant well to warn you, check for your self here.

Can you confirm any successful withdrawal so far, please? There may have been some changes in restricted countries lately, so I would like to be sure before asking for a change in our system.

Thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

I haven't made any withdrawals from the site. I can say that my account is set to use Canadian dollars as my accounts currency. And that Canada is not prohibited from playing there. I also have a successful deposit there.

klearxpro
πριν από 2 έτη

I see, thank you for this info. I will get it checked by our testers.

πριν από 2 έτη

Τράβηξα 300 ευρώ στο Skrill, ακόμα δεν το έχω πάρει

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα