Σας μιλούν, κάτι που είναι καλό σημάδι... Η διεύθυνση IP σας φαίνεται να είναι γερμανική εδώ, αλλά προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη σε τραπεζικό λογαριασμό της Λιθουανίας. Έχετε παίξει στο καζίνο από τη Λιθουανία ή τη Γερμανία; Έχετε επαληθεύσει τη γερμανική διεύθυνσή σας εκεί ή μια διεύθυνση στη Λιθουανία;
Εδώ βλέπω ένα απλό θέμα. Δέχονται παίκτες από τη Γερμανία, αλλά δεν δέχονται παίκτες από τη Λιθουανία. Θυμάμαι ότι όταν εργαζόμουν σε ένα καζίνο, υπήρχε ένας πελάτης από την Τσεχία, είχαμε ταυτοποιήσει τη διεύθυνση και την ταυτότητά του και μετά ήθελε να κάνει ανάληψη των κερδών σε έναν αυστριακό τραπεζικό λογαριασμό, επειδή δούλευε εκεί και ο υπάλληλος έστελνε τον μισθό του σε αυτόν τον τραπεζικό λογαριασμό. Ήταν δυνατό, γιατί πρώτα απ 'όλα, όταν ο πελάτης είναι από μια χώρα, δεν μπορείτε να στείλετε τα χρήματα σε άλλη, δεύτερον, θα μπορούσε να υπάρξει ένα επιπλέον ζήτημα εάν η Αυστρία ήταν σε περιορισμένη λίστα χωρών.
They talk to you, which is a good sign... Your IP address seems to be German here, but you're trying to withdraw to a Lithuanian bank account. Have you played in the casino from Lithuania or Germany? Have your verified your German address there or an address in Lithuania?
I see a simple issue here. They accept players from Germany, but they don't accept players from Lithuania. I remember that when I worked in a casino, there was a customer from Czech Republic, we had his address and ID identified and then he wanted to withdraw winnings to an Austrian bank account, because he worked there and the employee used to send his salary to this bank account. It was possible, because first of all, when the customer is from one country, you can't send the money to another one, secondly, there could be an additional issue if Austria was on a restricted list of countries.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: