Γεια σας Daniel, σύμφωνα με τον υπάλληλο υποστήριξης, επαληθεύτηκα. Πήρα ένα στιγμιότυπο οθόνης που μπορείτε να δείτε ότι ο υπάλληλος έχει επαληθεύσει ότι ο λογαριασμός μου στο καζίνο έχει επαληθευτεί. Ήθελα να αποσύρω ξανά σήμερα. Τα έγγραφά μου είναι 100% σωστά. Δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στη συνομιλία. Μπορείτε να το κάνετε Αποστολή στιγμιότυπου οθόνης. Είμαι σε απώλεια
Εκσυγχρονίζω:
Έφτασα σε ζωντανή συνομιλία, έπρεπε να κάνω ένα selfi με το ID μου. Όλα είναι καλά, ο λογαριασμός μου επαληθεύεται σε κάθε περίπτωση, απλά πρέπει να είστε φιλικοί. Τα χρήματα έχουν εισέλθει
τις καλύτερες ευχές
Hello Daniel, according to the support employee I am verified. I took a screenshot that you can see that the employee has verified that my casino account is verified. I wanted to withdraw again today. My documents are 100% correct. Chat cannot be reached. Can you do that Send a screenshot. I'm at a loss
Update:
I reached live chat, had to take a selfi with my ID. Everything is good, my account is verified in any case, you just have to be friendly. Money has come in
Best regards
Hallo Daniel, laut Support Mitarbeiterin bin ich Verifiziert.Hab einen screenshot gemacht das man sieht das Die Mitatbeiterin geagt hat das mein Casino konto verifiziert ist .Wollte heute Auszahlen wieder abgelehnt.Meine Unterlagen sind 100% Richtig.Chat nicht zu erreichen.Kann dir den screenshot zukommen lassen.Bin ratlos
Update:
Hab Live Chat erreicht,musste noch ein Selfi mit meinen Ausweis machen.Alles gut mein Konto ist aufjedenfall Verifiziert man muss nur freundlich sein.Geld ist eingegangen
Schöne Grüße
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση: