Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΜυστηριώδης κατάσχεση /TouchCasino Ακυρώνει και διαγράφει την ανάληψη!

Μυστηριώδης κατάσχεση /TouchCasino Ακυρώνει και διαγράφει την ανάληψη!

πριν από 2 έτη από Anonymized616
|
8.541 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη

SOS * Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει εδώ;


Ακολουθεί πρόβλημα με το TouchCasino (Gammix Ltd):

7200 € σε αιτήματα ανάληψης που ακυρώθηκαν και διαγράφηκαν / λόγος: παραβίαση όρων και προϋποθέσεων λόγω όρων μπόνους.

Έναυσμα κατάσχεσης: Στοιχήματα άνω των 5€ με υπόλοιπο μπόνους


Περιγράφω την προσέγγισή μου:


Το βράδυ της 29ης Ιουλίου 2022 εγγράφηκα στο TouchCasino.


Κέρδισα σχεδόν 2000 ευρώ από 80 ευρώ (+120 ευρώ χρήματα μπόνους καλωσορίσματος) και τα έδωσα για ανάληψη. Δυστυχώς, έχασα την προϋπόθεση του μπόνους, η οποία φυσικά είναι αποκλειστικά δική μου ευθύνη. Γύρισα στα 6€ και στα 7,50€ μερικές φορές στη συνεδρία (ασυναίσθητα αλλά εντάξει έχω το λάθος μου) αλλά δεν έβγαλα κανένα καθοριστικό κέρδος για την πληρωμή (επαληθεύσιμο). Εν τω μεταξύ, ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε με επιτυχία. Μιλούσα επίσης συχνά με την υποστήριξη και με ενημέρωσαν επίσης για μπόνους και πληρωμές. Κρίμα που κανείς δεν μου είπε ότι θα κατασχεθούν τα χρήματά μου. Έτσι, με αντιμετώπισαν σαν νικητή στο chat, παρόλο που ήξερες ήδη ότι δεν πληρώνεις;



Την επόμενη μέρα κατέθεσα άλλα 120€ και έπαιξα. Αφού έχασα ξανά τα 120€ που κατέθεσα (ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΝΟΥΣ) (ο λογαριασμός δεν ήταν στα 0 με λίγα σεντ), ακύρωσα ξανά ένα από τα αιτήματα ανάληψης και μετά έβγαλα συνολικό κέρδος πάνω από 9000€.



Συνοπτικά: Όροι και προϋποθέσεις για τα μπόνους που παραβιάστηκαν, τα μπόνους που εφαρμόστηκαν και πληρώθηκαν. Δεν συμβαίνει τίποτα. Κατάθεση χρημάτων χωρίς μπόνους την επόμενη μέρα, αλλά δεν τα έχασα όλα! Ακύρωσε μια πληρωμή και έβγαλε σχεδόν 9500 € από αυτήν. Ξυπνάω και βλέπω ότι όλα τα αιτήματα ανάληψης έχουν ακυρωθεί με αυτό το email:


Χαίρετε,

Σας γράφουμε σχετικά με το αίτημα ανάληψης των 7.194,00 €. Δυστυχώς, αναγκαστήκαμε να απορρίψουμε το αίτημα ανάληψης λόγω παραβίασης των όρων και προϋποθέσεων μας, καθώς τοποθετήσατε στοιχήματα με ενεργό μπόνους πάνω από το όριο:

Επομένως, το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε και τα κέρδη που πραγματοποιήθηκαν ακυρώθηκαν. Ωστόσο, η αρχική σας κατάθεση έχει πιστωθεί στο υπόλοιπό σας. Είστε ευπρόσδεκτοι να υποβάλετε ένα νέο αίτημα ανάληψης.

Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, ανησυχίες ή σχόλια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Θερμούς χαιρετισμούς,

Ταμείο πληρωμών.


Πώς πρέπει να προχωρήσω εδώ; Υπάρχουν ίσως άνθρωποι εδώ που έχουν επαφή με την ομάδα Gammix;

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 2 έτη

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα εκεί. Ίσως να είναι ευγενικοί αν το ρωτήσετε ευγενικά. Δεν νομίζω. Δεδομένου ότι το καζίνο δεν βρίσκεται στη Γερμανία και η άδειά τους δεν είναι γερμανική, η γερμανική νομοθεσία δεν ισχύει.


Μέχρι τώρα, τα καζίνο χωρίς γερμανική άδεια εξακολουθούσαν να είναι ανεκτά, αλλά από την 1η Ιουλίου ακόμη και τα καζίνο είναι παράνομα. Εάν ζητήσετε βοήθεια από τις γερμανικές αρχές τώρα, θα μπορούσε να έχει μπούμερανγκ

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 2 έτη

**Εκσυγχρονίζω

Μακροχρόνια γραμμένο με τη συνομιλία και με βάση αυτά τα δύο σημεία στους όρους και τις προϋποθέσεις:

1.11. Όταν χρησιμοποιείτε χρήματα μπόνους, δεν επιτρέπεται να γίνονται στοιχήματα που υπερβαίνουν το μέγιστο στοίχημα μπόνους. Το μέγιστο ποντάρισμα μπόνους είναι 5 EUR (ή ισοδύναμο σε νόμισμα) ανά στοίχημα/περιστροφή ή ισοδύναμο, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στους συγκεκριμένους όρους κάθε προσφοράς μπόνους. Λάβετε υπόψη ότι είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι γνωρίζετε το μέγιστο στοίχημα μπόνους. Σε περιπτώσεις όπου τα στοιχήματα υπερβαίνουν το μέγιστο ποσό μπόνους, ένας λογαριασμός μπορεί να ελεγχθεί και να κατασχεθούν τα κεφάλαια μπόνους.

1.8. Όταν συμμετέχετε σε μια προσφορά, τόσο τα κατατεθειμένα χρήματα όσο και τα κεφάλαια μπόνους γίνονται ""Υπόλοιπο μπόνους"". Όταν ένα μπόνους είναι ενεργό, το ποντάρισμα πρέπει να ολοκληρωθεί ή το μπόνους να μηδενιστεί για να πραγματοποιηθεί ανάληψη. Η μόνη εξαίρεση είναι εάν θέλετε απλώς να εξαργυρώσετε την κατάθεσή σας. Σε αυτή την περίπτωση τα χρήματα μπόνους και όλα τα κέρδη θα καταπέσει.


file


"1.3. Το Touch Casino διατηρεί το δικαίωμα να προσθέσει, να αφαιρέσει ή να αλλάξει οποιεσδήποτε λεπτομέρειες προώθησης/μπόνους ή όρους και προϋποθέσεις."


Με το 1.3 ξέρουμε ότι το καζίνο μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Με την εγγραφή έχω αποδεχτεί αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις. Το καζίνο βλέπει ακριβώς τι έχω κάνει στο ιστορικό μου και οποιοσδήποτε μπορεί να δει το ιστορικό των παιχνιδιών μου. Εάν υπάρχει οποιαδήποτε ένδειξη κατάχρησης των προωθήσεων ή των μπόνους, θα το δεχόμουν. Κατά λάθος μετέτρεψα τα χρήματα του μπόνους σε περισσότερα από 5 ευρώ μερικές φορές, κέρδισα με αυτό, εφάρμοσα τα πάντα και πλήρωσα 2000 ευρώ. Μετά κατέθεσα άλλα 120 ευρώ και έχασα σχεδόν τα πάντα. Το αίτημα ανάληψης 1000 € ακυρώθηκε (1000 ήταν ακόμη στα σκαριά για ανάληψη) και συνεχίστηκε το παιχνίδι. Κέρδισε έως και 9000 ψηλά. Έστειλε 7200 στον αγωγό για απόσυρση και πήγε για ύπνο. Ξυπνάω έφυγε γιατί υποτίθεται ότι κέρδισα με χρήματα μπόνους. Σκέφτομαι εντάξει, συγγνώμη, κατάσχεσε τα 2000€ που έπαιξα καταχρηστικά. Γιατί κατασχέθηκαν όλα τα χρήματα; Ειδικά αν όλα τα χρήματα του μπόνους έχουν μετατραπεί εκ των προτέρων και είναι έτοιμα να πληρωθούν ως πραγματικά χρήματα και καταθέσω ακόμη και 120 ΕΥΡΩ χωρίς μπόνους και παίζω τζόγο;


Εδώ λείπουν η λογική, ο ανθρωπισμός και η ενσυναίσθηση...

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 2 έτη

1.3. Το Touch Casino διατηρεί το δικαίωμα να προσθέσει, να αφαιρέσει ή να αλλάξει οποιεσδήποτε λεπτομέρειες ή όρους και προϋποθέσεις προσφοράς/μπόνους."

Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που η άδεια Κουρασάο είναι τόσο δημοφιλής. Είναι λίγο πολύ ένα κενό φύλλο χαρτιού l. Όλα μπορούν να αλλάξουν γρήγορα. Μερικές φορές παίζω Lucky Star Io που είναι επίσης μέρος του gammix και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Το Gambix είναι εντάξει. . Νομίζω ότι απλά πρέπει να είναι σκληροί. Αν είχατε γράψει χθες ότι σας εξυπηρετούσαν και μετά σας πλήρωναν, τότε η κόλαση θα είχε λυθεί με την υποστήριξη σήμερα. *ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΧΙ......

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 2 έτη

Hello,

seems like this Touch Casino is not on our list of casinos yet.

Can you share the link, please?

We should review this casino at once, I'd say. In the meantime, you can check how we proceed with such an evaluation:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Radka
πριν από 2 έτη

Hello,

www.touchcasino.com (Gammix Ltd) they are new.

Anonymized616
πριν από 2 έτη

Hello.

Thank you very much - will forward this site to our Data Team immediately. 👍

Radka
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ επίσης όλους για τις ροές σας.

Συνοψίζοντας, θα ήθελα να το επαναλάβω

  • Η τεχνολογία λογισμικού σε αυτό το καζίνο δεν εναρμονίζεται με τους όρους και τις προϋποθέσεις (τεχνικά είναι δυνατό να τοποθετήσετε υψηλότερα στοιχήματα με τα χρήματα μπόνους από αυτά που επιτρέπονται στους όρους και προϋποθέσεις.) -> Καθαρίστε την απάτη γύρω από τον πελάτη, πιθανώς σε μια μεθυστική ενδορφίνη- βαρύ παιχνίδι γύρος αφήστε το με 100% εγγυημένο κέρδος για το καζίνο.


  • Οι όροι και οι όροι και η μηχανική λογισμικού προσαρμόστηκαν σκόπιμα για να δημιουργήσουν ευθύνες από την ευθύνη του παίκτη. Η εφαρμογή των κατευθυντήριων γραμμών GTC δεν είναι συγκεκριμένη και δεν θα αποδειχθεί λεπτομερώς κατόπιν αιτήματος. -> Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις, το καζίνο έχει το δικαίωμα να κατασχέσει τα κέρδη που προέρχονται από τα χρήματα του μπόνους. (Ωστόσο, το καζίνο δεν αναφέρει πόσο % κατασχέθηκε. Εδώ μου λείπει τελείως η διαφάνεια για τον πελάτη! Για μένα, μια σκόπιμη ασαφής παρουσίαση των όρων και προϋποθέσεων για να εξασφαλίσω επαρκή περιθώρια για το καζίνο. (Παράδειγμα: Όροι και Προϋποθέσεις για μπόνους 1. MaxBet για μπόνους 5€ 2. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος να ενημερώνεται για τους όρους μπόνους - Αυτό δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση αιτιολόγηση για το γιατί είναι τεχνικά δυνατό να περάσει το MaxBet με χρήματα μπόνους ----- > απαραίτητο για την προστασία του παίκτη και εδώ δεν δίνεται!)


  • Επιπλέον, το καζίνο και το τμήμα υποστήριξής τους δεν είναι διατεθειμένο να συμβιβαστεί και σίγουρα δεν είναι πρόθυμο να πληρώσει οποιοδήποτε μέρος μιας νίκης, αν και δεν έχει αποδειχθεί ότι όλα τα κέρδη προέρχονται από τα χρήματα του μπόνους ή ότι συνδέονται με αυτά. Ο ισχυρισμός ότι όλα τα κέρδη που όντως συγκεντρώθηκαν σε πολλαπλές συνεδρίες και οι καταθέσεις προήλθαν από τα χρήματα του μπόνους είναι μια 100% αποδεδειγμένη χρέωση και η κατάσχεση όλων των κερδών είναι απαράδεκτη συμπεριφορά.
  • έλλειψη ενσυναίσθησης και ανεπαρκής εξυπηρέτηση πελατών όταν συναλλάσσεστε με πιθανούς φιλικούς τακτικούς πελάτες
Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 2 έτη

I forwarded this source of information as well.

Anonymized616
πριν από 2 έτη

Hi maestro808,


thank you very much for sharing your experiences with Touch Casino. I am very sorry to hear about your difficulties. Although we believe that a good casino should enforce maximal bet limitation while the bonus is active, so the player is not allowed to breach such a condition by the system, it is not industry standard nowadays. Usually, the winnings are indeed confiscated when it is breached, but in Casino.Guru, we believe similar cases should be evaluated individually.


We are just working on the review of the Touch Casino, I will certainly reach you when it is finished. I would highly appreciate it if you can submit a complaint, then we can check your game history and provide our opinion on the case. 

Let me know if you have any questions.


Best regards, Jozef

jozef.k@casino.guru

Jozef.k
πριν από 2 έτη

Γεια σου Jozef,

ευχαριστω για την απαντηση σου και ευχαριστω για ολες τις προσπαθειες σου για εμενα και για το θεμα. Πρέπει να ανοίξει η καταγγελία μέσω της σελίδας παραπόνων του CasinoGuru;


Έχω ήδη υποβάλει 2 παράπονα στο : Online Gaming Support - Malta Gaming Authority (mga.org.mt)

  1. Καταγγελία - "Άδικη κατάσχεση χωρίς σαφή απόδειξη - Συνεδρίες από 29 Ιουλίου έως 30 Ιουλίου Κατασχέθηκαν επίσης πολλά πραγματικά χρήματα χωρίς νόημα"
  2. Καταγγελία - "η τεχνολογία λογισμικού δεν εναρμονίζεται με τους όρους και τις προϋποθέσεις"
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 2 έτη

Hi,

since you have already reached the MGA, we cannot interfere, but I am quite curious about how they decide on this matter. I would highly value if you can inform us about the outcome.

Jozef.k
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Δεν έχω φτάσει ακόμα σε κανέναν στο MGA. Έχω υποβάλει μόνο δύο παράπονα για τα οποία δεν έχω λάβει ακόμη email επιβεβαίωσης. Το αν η MGA εργάζεται ήδη για το θέμα παραμένει προς το παρόν αβέβαιο. Μάλλον θα καθυστερήσει και αυτό, αφού στην περίπτωσή μου πρέπει να ληφθεί υπόψη και να ελεγχθεί και το ιστορικό του παιχνιδιού.

Θα επικοινωνήσω μαζί σας μόλις έρθει κάτι από το MGA.

Αυτόματη μετάφραση:
Jozef.k
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

ακόμα καμία απάντηση από το Touchcasino, καμία απάντηση από την Αρχή MGA και επίσης καμία απάντηση από την κοινότητα. Συνειδητοποιώ ότι έχω μείνει εντελώς μόνος. Είχα την ελπίδα ότι κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει εδώ αλλά δυστυχώς και μάταια... Φαίνεται ότι είμαι μόνος...

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 2 έτη

Hello,

sadly, you chose to contact the licensing authority and have not submitted any complaint here. Allow me to remind you" since you have already reached the MGA, we cannot interfere"

It may take several weeks to get some response, sadly - even more.

Furthermore, I can't imagine how can the community help you now. 🤔 I'm sorry.

Anonymized616
πριν από 2 έτη

Περιμένετε απάντηση από το MGA, θα πρέπει να απαντήσουν. Χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες αυτού του οργανισμού. Εάν η ερώτηση τεθεί σωστά και υπάρχουν στοιχεία, τότε θα λάβετε απάντηση σύντομα.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized616
πριν από 2 έτη

Διάβασα την ανάρτησή σου παραπάνω και έχω κάποιες απορίες. Καταλαβαίνω ότι παρατηρήσατε ότι το RTP των παιχνιδιών δεν ταιριάζει με τη δηλωμένη τιμή; Είναι έτσι ? Κατάλαβα καλά; Αυτό είναι ένα σοβαρό ερώτημα και αξίζει να το συζητάμε πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια, έχουν περάσει πάνω από 5 εβδομάδες τώρα και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση. Ούτε καν επιβεβαίωση. Προσπάθησα να παρουσιάσω την τεχνογνωσία μου με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες. Όλα δείχνουν να είναι μάταια.


Εάν οι όροι και οι προϋποθέσεις και η τεχνολογία απλώς δεν ταιριάζουν, τότε όλοι πρέπει να γνωρίζουν ότι το καζίνο σκοπεύει να το κάνει έτσι ώστε τέτοια μικρά λάθη από την πλευρά του παίκτη να γίνουν μοιραία. Ο επαγγελματισμός και η αυθεντικότητα φαίνεται να είναι μια ξένη έννοια για τους περισσότερους χειριστές καζίνο. Κρίμα..

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 2 έτη

Γι' αυτό ακριβώς προσλαμβάνονται οι «υποστηρικτές πελατών». Για να καλύψει τις ανάγκες των παικτών. Δεν είναι σέρβις εάν τα προβλήματα αγνοηθούν ή καθυστερήσουν. Ακριβώς για να μην υπερφορτώνεται η κίνηση υποστήριξης, το να μην επιδεικνύεται καλή θέληση δεν δικαιολογεί τις διαδικασίες που μοιάζουν με καρτέλ των φορέων εκμετάλλευσης καζίνο.


Εάν παρέχετε ζωντανή συνομιλία υποστήριξης και καυχιέστε ότι είστε πρόθυμοι να αντιμετωπίσετε όλα τα προβλήματα των παικτών σε διαφορετικές γλώσσες και να φροντίσετε τους παίκτες σας με τρόπο προσανατολισμένο στις λύσεις, τότε θα πρέπει να το κάνετε, κάτι που δεν συνέβη για μένα. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που το καζίνο δεν έχει καμία σοβαρότητα και 0 διαφάνεια, κάτι που φυσικά δημιουργεί την υποψία ότι οι προθέσεις των διαχειριστών του καζίνο δεν είναι απλώς η απόλαυση του παιχνιδιού συνοδευόμενη από ανήθικες κινήσεις μάρκετινγκ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γι' αυτό ακριβώς προσλαμβάνονται οι «υποστηρικτές πελατών». Για να καλύψει τις ανάγκες των παικτών. Δεν είναι σέρβις εάν τα προβλήματα αγνοηθούν ή καθυστερήσουν. Ακριβώς για να μην υπερφορτώνεται η κίνηση υποστήριξης, το να μην επιδεικνύεται καλή θέληση δεν δικαιολογεί τις διαδικασίες που μοιάζουν με καρτέλ των φορέων εκμετάλλευσης καζίνο.


Εάν παρέχετε ζωντανή συνομιλία υποστήριξης και καυχιέστε ότι είστε πρόθυμοι να αντιμετωπίσετε όλα τα προβλήματα των παικτών σε διαφορετικές γλώσσες και να φροντίσετε τους παίκτες σας με τρόπο προσανατολισμένο στις λύσεις, τότε θα πρέπει να το κάνετε, κάτι που δεν συνέβη για μένα. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που το καζίνο δεν έχει καμία σοβαρότητα και 0 διαφάνεια, κάτι που φυσικά δημιουργεί την υποψία ότι οι προθέσεις των διαχειριστών του καζίνο δεν είναι απλώς η απόλαυση του παιχνιδιού συνοδευόμενη από ανήθικες κινήσεις μάρκετινγκ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Είμαι απολύτως μαζί σας Δυστυχώς, μια άδεια Κουρασάο επιτρέπει τέτοιες διαδικασίες. Στην ανάρτηση του φόρουμ "Γενική συζήτηση Viggoslots" ρίξαμε μια πιο προσεκτική ματιά στο σύστημα αδειών Curaco. Με το "καρτέλ" έχεις δίκιο.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα