Χμ ... μοιάζει να προσπαθούν να ακούγονται έξυπνοι και αναιδείς, αλλά στην πραγματικότητα, είναι απλώς αγενείς 😕 Όσον αφορά τις απαντήσεις - απάντησαν συγκεκριμένα σε εσάς ή έχουν ληφθεί ως παράδειγμα από το Trustpilot;
Hm...looks like they try to sound smart and cheeky, but in fact, they're just rude 😕 Regarding the replies - did they reply specifically to you or are they just taken as an example from Trustpilot?
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει, αυτή η εταιρεία ο κ. Q μόλις έκλεψε τα κέρδη μου περίπου £115 Έπαιζα 20p ένα παιχνίδι όταν ξαφνικά τα χρήματά μου εξαφανίστηκαν μπροστά στα μάτια μου, όταν κοίταξα το ιστορικό gaming μου, τα 2 τελευταία παιχνίδια άλλαξαν σε £ 60 που εκκαθάρισε τον λογαριασμό μου., και αναζητήσεις ό,τι δεν μου επιστρέφει κανείς.
Can anybody help, this company mr Q had just stole my winnings about £115 I was playing 20p a game when all of a sudden my money disappeared before my eyes, when I looked on my gaming history, the last 2 games where changed to £60 which cleared out my account., and quests what no one’s getting back to me.
Είμαι σίγουρος ότι αν τους ζητήσετε να δουν το ιστορικό παιχνιδιού σας σε αυτόν τον κουλοχέρη, θα δουν ότι παίζατε μόνο για μικρά πονταρίσματα και πρέπει να πρόκειται για σφάλμα στο παιχνίδι. Αναφέρετέ το στο Trustpilot απαντούν σε όλες τις αναρτήσεις εκεί
I’m sure if you ask them to look at your playing history of that slot they will see you were only playing for small stakes and it must be a glitch in the game. Report it on Trustpilot they answer all posts in there
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει, αυτή η εταιρεία ο κ. Q μόλις έκλεψε τα κέρδη μου περίπου £115 Έπαιζα 20p ένα παιχνίδι όταν ξαφνικά τα χρήματά μου εξαφανίστηκαν μπροστά στα μάτια μου, όταν κοίταξα το ιστορικό gaming μου, τα 2 τελευταία παιχνίδια άλλαξαν σε £ 60 που εκκαθάρισε τον λογαριασμό μου., και αναζητήσεις ό,τι δεν μου επιστρέφει κανείς.
Can anybody help, this company mr Q had just stole my winnings about £115 I was playing 20p a game when all of a sudden my money disappeared before my eyes, when I looked on my gaming history, the last 2 games where changed to £60 which cleared out my account., and quests what no one’s getting back to me.
Χαίρετε,
Θα έλεγα ότι το καζίνο θα πρέπει να μπορεί να ελέγχει το ιστορικό των παιχνιδιών σας και εναλλακτικά να ρωτά τον πάροχο του παιχνιδιού για το τι έχει συμβεί. Μερικοί παίκτες πάτησαν κατά λάθος το κουμπί "max bet" και είχε ως αποτέλεσμα το προφανές αποτέλεσμα - αυτό το μέγιστο στοίχημα έγινε. Συμβαίνει μερικές φορές 🙁. Είστε σίγουροι ότι αυτό δεν ισχύει, παρακαλώ;
Το ότι δείχνεις να σε αγνοούν με απασχολεί περισσότερο όμως.
Έχετε αποθηκεύσει κάποιο στιγμιότυπο οθόνης κατά τύχη;
Hello,
I would say that casino should be able to check your game history and alternatively asks the game provider about what has happened. Some players accidentally hit the "max bet" button and it resulted in the obvious outcome - that max bet was made. It sometimes happens 🙁. Are you sure that this is not the case, please?
The fact that you seem to be ignored concerns me the most, however.
Have you saved any screenshots by chance?
Γεια σου Ράντα,
Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι η οθόνη μου έγινε αστεία και όταν επανήλθε τα χρήματα είχαν εξαφανιστεί και όταν κοίταξα είχαν αλλάξει ποσό και τι λένε για το κουμπί max, είναι ακριβώς από την άλλη πλευρά στα αριστερά, επίσης, τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης με το πώς φαίνεται όταν αλλάζεις τη βάση, πιστεύουν ότι είμαι τυφλός και ηλίθιος, είχα κερδίσει περίπου 3 φορές την περασμένη εβδομάδα και νομίζω ότι αυτό ήταν το κίνητρο. ,
Hi Radha,
thank you for your comments, what I cannot understand is my screen went all funny and when it came back on the money had disappeared, and when I looked they had changed amount and what they are saying about max button, it’s right over the other side to the left, also I’ve took a screen shoot of what it looks like when you change the mount do they think I’m blind as well as stupid, I had won about 3 times last week and I think that was there motive.
Ω ναι, το έκανα, μου απάντησαν την Παρασκευή, αλλά είπαν ότι πρέπει να με βάλουν σε κάποιον άλλον που περίμενα χρόνια και μετά τίποτα όλο το Σαββατοκύριακο. Επίσης έβαλα λάθος όνομα χρήστη είναι Hawaii 58
Oh yes I did they answered me Friday but said I need to be put on to somebody else I was waiting ages then nothing all weekend. Also I put the wrong user name it’s Hawaii 58
Γεια σου Ράντα,
Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι ότι η οθόνη μου έγινε αστεία και όταν επανήλθε τα χρήματα είχαν εξαφανιστεί και όταν κοίταξα είχαν αλλάξει ποσό και τι λένε για το κουμπί max, είναι ακριβώς από την άλλη πλευρά στα αριστερά, επίσης, τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης με το πώς φαίνεται όταν αλλάζεις τη βάση, πιστεύουν ότι είμαι τυφλός και ηλίθιος, είχα κερδίσει περίπου 3 φορές την περασμένη εβδομάδα και νομίζω ότι αυτό ήταν το κίνητρο. ,
Hi Radha,
thank you for your comments, what I cannot understand is my screen went all funny and when it came back on the money had disappeared, and when I looked they had changed amount and what they are saying about max button, it’s right over the other side to the left, also I’ve took a screen shoot of what it looks like when you change the mount do they think I’m blind as well as stupid, I had won about 3 times last week and I think that was there motive.
Γεια σου scoy911,
οπότε θα μπορούσε να ήταν και κάποιου είδους σφάλμα. Είναι δύσκολο να μαντέψει κανείς. Δεν θα τολμούσα να υποθέσω ότι αυτό θα μπορούσε να ήταν κάποιο είδος εκδίκησης επειδή έχετε ήδη κερδίσει.
Το καζίνο θα πρέπει τώρα να ελέγξει αυτήν την περίοδο παιχνιδιού με τον κατάλληλο πάροχο παιχνιδιών και να καταλήξει σε ορισμένα συμπεράσματα. Αυτό συνήθως διαρκεί μερικές εβδομάδες και φαίνεται εντάξει που αυτό το θέμα θα το έχει ένα ειδικό άτομο από την πλευρά του καζίνο. Απλώς προσπαθήστε να είστε σε επαφή με το καζίνο και να το υπενθυμίζετε στον εαυτό σας από καιρό σε καιρό.
Μη διστάσετε να υποβάλετε μια καταγγελία , εάν αισθάνεστε ότι χρειάζεστε ένα χέρι βοήθειας.
Ελπίζω το καζίνο να μάθει τι συνέβη και να το διευθετήσει.
Hi scoy911,
so it could have been some kind of glitch as well. It's hard to guess. I would not dare to speculate that this could have been some kind of revenge because you've already won.
The casino should now check this gaming session with the proper game provider and come up with some conclusions. This usually takes a few weeks and seems ok that this issue will be held by a special person from the casino's side. Just try to be in touch with the casino and remind yourself from time to time.
Feel free to submit a complaint, if you feel you need a helping hand.
I hope the casino finds out what happened and sorts it out.
Ω ναι, το έκανα, μου απάντησαν την Παρασκευή, αλλά είπαν ότι πρέπει να με βάλουν σε κάποιον άλλον που περίμενα χρόνια και μετά τίποτα όλο το Σαββατοκύριακο. Επίσης έβαλα λάθος όνομα χρήστη είναι Hawaii 58
Oh yes I did they answered me Friday but said I need to be put on to somebody else I was waiting ages then nothing all weekend. Also I put the wrong user name it’s Hawaii 58
Ο MrQ επέστρεψε σε μένα στο TA Αναρωτιέμαι γιατί δεν θέλουν να έρθουν εδώ, είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν το ποσό μόνο ο πελάτης μπορεί έτσι, είπαν επίσης ότι δεν είναι εκεί το Σαββατοκύριακο, αλλά μου απάντησαν σήμερα το πρωί που είναι Κυριακή σήμερα, αλλά όταν συνέβη δεν πήρα απάντηση μέχρι τη Δευτέρα το πρωί.
Είμαι τόσο θυμωμένος που απάντησα, είπα αν δεν μπορείς να το κάνεις από το τέλος σου, τότε θα πρέπει να μάθεις τι συνέβη καθώς η οθόνη μου έγινε αστεία και όταν επανήλθαν τα χρήματά μου είχαν φύγει.
Θα ανεβάσω αυτά που είπαν και φοβάμαι ότι θύμωσα πολύ και τους είπα τη γνώμη μου για αυτούς.
είπαν επίσης ότι θέτουν τον λογαριασμό μου σε περιορισμό με άλλα λόγια morbs
MrQ got back to me on T.A. I wonder why they don't want to come on here, they said there is no way they can change the amount only the customer can so it, they also said they aren’t there at the weekend but they answered me this morning which is Sunday today, but when it happened i didn't get a answer till Monday morning.
I’m so angry at there answer i said if you can’t do it from your end then you should be finding out what happened as my screen went funny then when it came back on my money was gone.
I’m gonna upload what they said, and I’m afraid i got really angry and told them what i thought of them.
they also said they are putting my account on a restriction in other words mor b.s.
Αυτό είναι χαρακτηριστικό του Mq που διαφημίζουν στο ραδιόφωνο λέγοντας ότι δεν έχει να κάνει μόνο με τη συγκίνηση του παιχνιδιού ha😭 οι άνθρωποι παίζουν στοίχημα για να κερδίσουν ή τουλάχιστον με την ελπίδα να κερδίσουν. Αντιμετωπίζουν μια μεγάλη εταιρεία τζόγου του Charlie, αλλά η ιστορία σας απλώς αποδεικνύει ότι δεν δίνουν 2 κουβέντες για τον πελάτη και δεν σας πρόσφεραν καμία αποζημίωση. Είναι άκαμπτοι που κάνατε τα μεγάλα στοιχήματα αντί να αποδεχτείτε ότι ήταν δικό τους λάθος. Δεν θα τους έδινα άλλη δεκάρα. Στη διαφήμισή τους λένε εγγραφείτε στο Mrq και κερδίστε 20 δωρεάν περιστροφές BiG DEAL Mrq 😷 ΜΠΟΡΕΙ!!
That’s typical of Mq they advertise on the radio saying it’s not about winning just the thrill of playing ha😭 people gamble to win or at least with the hope of winning. They come across as big time Charlie’s gambling company but your story just proves they don’t give 2 hoots about the customer and didn’t offer you any compensation. They are rigid that you made the big stake bets instead of accepting it was their fault. I would not give them another dime. In their ad they say join Mrq and get 20 free spins BiG DEAL Mrq 😷 STINKS!!
Ο MrQ επέστρεψε σε μένα στο TA Αναρωτιέμαι γιατί δεν θέλουν να έρθουν εδώ, είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξουν το ποσό μόνο ο πελάτης μπορεί έτσι, είπαν επίσης ότι δεν είναι εκεί το Σαββατοκύριακο, αλλά μου απάντησαν σήμερα το πρωί που είναι Κυριακή σήμερα, αλλά όταν συνέβη δεν πήρα απάντηση μέχρι τη Δευτέρα το πρωί.
Είμαι τόσο θυμωμένος που απάντησα, είπα αν δεν μπορείς να το κάνεις από το τέλος σου, τότε θα πρέπει να μάθεις τι συνέβη καθώς η οθόνη μου έγινε αστεία και όταν επανήλθαν τα χρήματά μου είχαν φύγει.
Θα ανεβάσω αυτά που είπαν και φοβάμαι ότι θύμωσα πολύ και τους είπα τη γνώμη μου για αυτούς.
είπαν επίσης ότι θέτουν τον λογαριασμό μου σε περιορισμό με άλλα λόγια morbs
MrQ got back to me on T.A. I wonder why they don't want to come on here, they said there is no way they can change the amount only the customer can so it, they also said they aren’t there at the weekend but they answered me this morning which is Sunday today, but when it happened i didn't get a answer till Monday morning.
I’m so angry at there answer i said if you can’t do it from your end then you should be finding out what happened as my screen went funny then when it came back on my money was gone.
I’m gonna upload what they said, and I’m afraid i got really angry and told them what i thought of them.
they also said they are putting my account on a restriction in other words mor b.s.
Γεια σου scoy911.
Νομίζω ότι το καζίνο δεν μπορεί πραγματικά να αλλάξει το στοίχημά σας και επίσης πιστεύω ότι πρέπει να ήταν κάποιου είδους σφάλμα, οπότε υπέθεσα ότι το καζίνο θα έπρεπε να προσπαθήσει να βρει την πηγή του προβλήματος και ίσως να προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον πάροχο του παιχνιδιού.
Φαίνεται ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.
Μπορώ να καταλάβω πώς πρέπει να αισθάνεσαι αυτή τη στιγμή και συμφωνώ με την απάντησή σου, δυστυχώς δεν θα σε βοηθήσει.
Είναι απολύτως φυσιολογικό τα καζίνο να μην αναλογίζονται τυχόν τεχνικές παρατυπίες σε περίπτωση που αυτά τα ζητήματα οδηγήσουν σε νίκη, αλλά αυτό είναι εντελώς αντίθετο θέμα.
Όπως σημείωσε ο nigeljc, μια απλή ματιά στο ιστορικό τυχερών παιχνιδιών μας μπορεί να δείξει εάν αυτά τα υψηλότερα στοιχήματα αποτελούν εξαίρεση ή όχι. Τολμώ να πω ότι είναι πολύ καλύτερο να σας δώσουμε πίσω αυτά τα πονταρίσματα και να σας αφήσουμε να νιώσετε σαν πελάτης με καλή μεταχείριση που πιθανότατα θα καταθέσει αργότερα, αντί να συζητήσετε το επίπεδο "εθισμού" σας με βάση την καθαρή απώλεια.
Δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσει να σας βοηθήσει, αλλά παρόλα αυτά, μπορείτε να υποβάλετε ένα παράπονο .
Hello scoy911.
I think that the casino truly can't change your bet and I also believe that it must have been some kind of glitch, so I presumed that the casino should try to find the source of the problem and maybe try to contact the game provider.
It seems that this is not going to happen.
I can understand how you must feel at the moment and I agree with your answer, sadly it won't help you.
It's quite normal that casinos don't reflect on any technical irregularities in case those issues lead to a win, but this is quite an opposite matter.
As nigeljc noted, a simple look at our gaming history can show whether those higher bets are an exception or not. I dare to say that it is much better to give you back those stakes and let you feel like a well-treated customer who will most probably deposit later, rather than discuss your level of "addiction" based on net loss.
I'm not sure it will be able to help you, but still, feel free to submit a complaint.
Αυτό είναι χαρακτηριστικό του Mq που διαφημίζουν στο ραδιόφωνο λέγοντας ότι δεν έχει να κάνει μόνο με τη συγκίνηση του παιχνιδιού ha😭 οι άνθρωποι παίζουν στοίχημα για να κερδίσουν ή τουλάχιστον με την ελπίδα να κερδίσουν. Αντιμετωπίζουν μια μεγάλη εταιρεία τζόγου του Charlie, αλλά η ιστορία σας απλώς αποδεικνύει ότι δεν δίνουν 2 κουβέντες για τον πελάτη και δεν σας πρόσφεραν καμία αποζημίωση. Είναι άκαμπτοι που κάνατε τα μεγάλα στοιχήματα αντί να αποδεχτείτε ότι ήταν δικό τους λάθος. Δεν θα τους έδινα άλλη δεκάρα. Στη διαφήμισή τους λένε εγγραφείτε στο Mrq και κερδίστε 20 δωρεάν περιστροφές BiG DEAL Mrq 😷 ΜΠΟΡΕΙ!!
That’s typical of Mq they advertise on the radio saying it’s not about winning just the thrill of playing ha😭 people gamble to win or at least with the hope of winning. They come across as big time Charlie’s gambling company but your story just proves they don’t give 2 hoots about the customer and didn’t offer you any compensation. They are rigid that you made the big stake bets instead of accepting it was their fault. I would not give them another dime. In their ad they say join Mrq and get 20 free spins BiG DEAL Mrq 😷 STINKS!!
Ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας, κοιτάζω εκεί κάθε μέρα μόνο σε περίπτωση που άλλαξαν γνώμη και μόλις πριν από 10 λεπτά εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου 30,00 £, δεν είμαι σίγουρος για το τι είναι για ίσως άλλες 30 £ από την TA που θα έχω Μια ματιά, το χειρότερο είναι ότι μου άρεσε ο ιστότοπος MrQ καλύτερα από όλους τους άλλους, η στάση τους απέναντι στους πελάτες τους είναι τρομερή και τους είπα τι μπορούν να κάνουν με τους περιορισμούς τους.
Θα ήθελα απλώς να πω ευχαριστώ για την υποστήριξη που μου δώσατε, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζω ότι κάποιος ακούει.
Thank you everyone for your comments, Ive been looking on there everyday just incase they had a change of heart and just 10 min ago £30.00 has appeared on my account , not sure what its for maybe another £30 from T.A. I’m gonna have a look, the worse thing is i liked MrQ site better then all the others, their attitude towards their customers is terrible and i told them what they can do with their restrictions.
id just like to say thank you for the support you have given me, it makes a lot of difference just knowing somebody’s listening.
Γεια σου scoy911.
Λυπάμαι, είναι πάντα λυπηρό αν χάσεις κάτι που σου αρέσει. Θα ήθελα να πιστεύω ότι σύντομα θα βρείτε ένα καλό καζίνο με καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών και δίκαιη προσέγγιση. 🤞
Είμαστε πάντα εδώ για να ακούσουμε ή να βοηθήσουμε αν υπάρχει τρόπος, οπότε θα ήταν ωραίο να μας επισκέπτεστε από καιρό σε καιρό και να μας ενημερώνετε πού παίζετε και το πιο σημαντικό πώς σας αρέσει.
Ίσως μπορείτε να περιηγηθείτε στον καλοκαιρινό μας διαγωνισμό που επικεντρώνεται στα αγαπημένα καζίνο, για να λάβετε μερικές φρέσκες συμβουλές. 🙂.
Μη διστάσετε να διαγωνιστείτε και εσείς!
Καλή μέρα.
Hello scoy911.
I'm sorry, it's always sad if you lose something you like. I'd like to believe that you will soon find a good casino with better customer care and a fair approach. 🤞
We are always here to listen or help if there is a way, so it would be nice if you could visit us from time to time and let us know where you play and more importantly how you like it.
Maybe you can browse through our summer competition focused on favorite casinos, to get some fresh tips. 🙂.
Feel free to compete as well!
Have a wonderful day.
Χαίρετε,
αυτό ακούγεται πολύ καλύτερα, φαίνεται ότι έγιναν κάποιες προσπάθειες από την πλευρά του καζίνο. Αρχικά πίστευα ότι το κουμπί μέγιστου στοιχήματος μπορεί να είναι η αιτία αυτού του προβλήματος, ωστόσο, μπορούμε μόνο να μαντέψουμε.
Hello,
this sounds much better, seems like some efforts were made on the casino's side. I originally thought that the max bet button may be the cause of this problem, however, we can only guess.
Έχω δημοσιεύσει το δικό μου νήμα για αυτούς τους τύπους. Δεν ξέρω γιατί πιστεύουν ότι μπορούν να παρακρατήσουν 800 £ που μου χρωστάνε, αλλά ζήτησαν ξανά έγγραφα και τώρα προφανώς τα ελέγχουν.
Νομίζω ότι προσπαθούν να εξαπατήσουν τους πελάτες επειδή οι κανόνες του UKGC τους κόστισαν πολλούς μεγάλους παίκτες. Δεν θα το δεχτώ, θα το πάω μέχρι το τέλος.
I’ve posted my own thread about these guys. I don’t know why they think they can withhold £800 they owe me but they requested documents again and now they are apparently checking them.
I think they try to rip off customers because the UKGC rules cost them a lot of big players. I won’t be accepting this, I’ll go all the way.
Θέλω απλώς να πω ότι όλες οι σχετικές πληροφορίες σχετικά με το παράπονό σας μπορείτε να βρείτε εδώ . Σε περίπτωση που άλλοι ενδιαφέρονται να μάθουν.
Ελπίζω να πάρεις τα χρήματα σύντομα!
I just want to say that all relevant info concerning your complaint can be found here. In case others are interested to know.
I hope you'll get the money soon!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.