Γειά σου.
Επιτρέψτε μου να σχολιάσω την πρόσφατη καταγγελία σας, παρακαλώ.
Λυπάμαι που το λέω - συνήθως, ο χειριστής συνομιλίας δεν είναι το κατάλληλο άτομο για να σας ενημερώσει σχετικά με το θέμα του KYC. Ξέρω πώς είναι, αλλά προσπαθήστε να το σκεφτείτε.
Προσπαθήστε να αποκτήσετε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και δώστε στο καζίνο λίγο χρόνο για να σας επαληθεύσει.
Τέλος πάντων, τι σε έκανε να παίξεις εκεί; Έλεγξα την κριτική του καζίνο , δεν θα έπαιζα εκεί. Μεταξύ άλλων κακών ενδείξεων, εφάρμοσαν επίσης "πολιτική μη ανταπόκρισης" στα παράπονα των παικτών 🙁
Hello.
Allow me to comment on your recently submitted complaint, please.
I'm sorry to say that - usually, the chat operator isn't the proper person to update you on the matter of the KYC. I know how it feels, but try to consider that.
Try to be patent and give the casino some time to verify you.
Anyway, what made you play there? I checked the casino review, well - wouldn't play there. Among other bad signs, they also applied "no response policy" to players' complaints 🙁
Αυτόματη μετάφραση: