ΦόρουμΚαζίνοMr Sloty Casino - γενική συζήτηση

Mr Sloty Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Waller888
|
17640 προβολές 116 απαντήσεις ||
1 2 3...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Λόγω 5 €. συνολική κατάθεση 195 € που αφαιρέθηκαν από 1200 € 700 € για μένα ήταν αυτό σε αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Συγγνώμη, εννοώ τον κανόνα "8.3.1 είναι δόλια απάτη και χρησιμοποιείται συχνά σε αμφίβολα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Waller888
πριν από 2 έτη

When casinos apply a rule like this one, they basically express following thing: You can deposit money in our casino and you can lose, but whenever you're lucky and you win, we want to make sure that we don't lose that much money because of your luck.

πριν από 2 έτη

Αυτό ανέφερε ο συνάδελφός μου παραπάνω στην ανάρτησή μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΣΟΔΟ. Reuberischer Raub σωστή Mf.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Εκπλήρωσα τα πάντα, επίσης κατέθεσα περισσότερα από 200.


Από τις 9/6/21 περιμένω 3000 €

Αυτόματη μετάφραση:
DonBalboa187
πριν από 2 έτη

Does the casino communicate with you? I'm just looking at their rating on our website, which is very low. Then I supposed they don't communicate with you at all 😕

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Daniel
πριν από 2 έτη

Το στιγμιότυπο οθόνης που έστειλα σε έναν συνάδελφο ήταν η τελευταία επαφή. Ταν πριν από λίγες μέρες. Από τότε, η συνομιλία έμεινε χωρίς απάντηση. Από προχθές όλα τα παλιά ιστορικά συνομιλιών έχουν φύγει.


Η βαθμολογία εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλή, ένας ιστότοπος όπως ο Mr.Sloty δεν πρέπει να διαφημίζεται σε κανέναν ιστότοπο, ειλικρινά, σε ένα καζίνο σκουπιδιών.

Αυτόματη μετάφραση:
DonBalboa187
πριν από 2 έτη

I wouldn't say that 1/10 is too high rating. It simply shows that it's a very bad casino. We don't advertise it anywhere. It's just in our database since we try to have all casinos in the world in the database.

πριν από 2 έτη

Η ανύψωσή μου είναι σε κατάσταση "εκκρεμότητας" εδώ και 20 ημέρες. Το καζίνο δεν θα απαντήσει καθώς η ανάληψη θα καταβληθεί στον λογαριασμό μου. Τώρα απάντησε μόνο ότι 21 ημέρες υπολογίζονται μόνο καθημερινές.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 έτη

This is almost a torture. Not sure if this casino would respond to our complaint team either, if there was a complaint submitted.

Radka
πριν από 2 έτη

Πράγματι, «βασανιστήρια». Η προθεσμία που ανακοινώθηκε από το καζίνο για ανάληψη στις 6.11 είναι 6.12 = 21 εργάσιμες ημέρες. Πρέπει να περιμένω μέχρι τότε και μετά να σκεφτώ το παράπονο. Προφανώς αντέδρασαν άσχημα στις καταγγελίες. Αλήθεια άδικη δραστηριότητα; Ο Euteller et al.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 έτη

I can hardly find any argument for this behavior. I'm also worried about their approach to complaints, but it's still a option... It seems that the casino really does not wish to pay, so it does not actually matter which payment method is chosen I'say.

Radka
πριν από 2 έτη

Εννοώ ότι οι διάφορες τράπεζες θα κατήγγειλαν τις συμφωνίες με αυτό το καζίνο και αυτό θα ήταν το τέλος της λειτουργίας. Οι άνθρωποι κάνουν καταθέσεις στο καζίνο και όταν χάσουν, εντάξει, αν τύχει να κερδίσεις τότε αρχίζουν τα προβλήματα. Δεν μπορεί να είναι δυνατή καμία τέτοια δημόσια δράση. Ομοίως, οι παραγωγοί παιχνιδιών ... επιτρέπουν επίσης στο καζίνο να λειτουργεί άδικα νοικιάζοντας παιχνίδια για χρήση καζίνο.


Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 έτη

I see your point, but it's still a major part of what makes gambling industry so shady at all I think. Yes, it would be nice, if all these bad aspects were solved just because it's obviously wrong and unfair. On the other hand if casinos bad habbits are rooted out, players will be much safer no matter who cooperates with which company, casino, banks and so on, I think.

πριν από 2 έτη

Σίγουρα, ναι, αν οι κανόνες των καζίνο, οι μέθοδοι λειτουργίας ήταν όλοι ίδιοι τότε τα προβλήματα θα μειωνόταν;

Περιμένω τώρα να ανακοινώσουν προθεσμία.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 έτη

I'm very curious what they make up this time. 😕

Radka
πριν από 2 έτη

Πολλές φορές η mrsloty έχει υποσχεθεί να φροντίσει για την ανύψωσή μου γρήγορα... τίποτα άλλο παρά να συμβεί. Σχετικά με την 👍 εξυπηρέτηση πελατών που είναι υπεύθυνη .... οι συνομιλητές σίγουρα ντρέπονται όταν περιμένουν συνεχώς την απόσυρσή τους, "ενοχλούνται"

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 έτη

How abuot your deadline? Any news, please?

Radka
πριν από 2 έτη

Η προθεσμία ήταν στις 6 Δεκεμβρίου. mrsloty παθητικός. Η περίπτωση στη θεραπεία της ΚΓ.

Ακόμα δεν καταλαβαίνετε πώς είναι δυνατόν ένα καζίνο να λειτουργεί έτσι;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα