Γειά σου,
Έχω την αίσθηση ότι είστε ο εκπρόσωπος του καζίνο. Είναι καλό που προσπαθείς να βοηθήσεις τον παίκτη, αλλά πιστεύω επίσης ότι δεν είσαι ακόμα αρκετά εξοικειωμένος με το φόρουμ και τις δυνατότητες του. Δεν πειράζει, είμαι εδώ για να σε βοηθήσω. 🙂
Αυτό το φόρουμ δεν υποστηρίζει προσωπικά μηνύματα , γι' αυτό θα ήταν καλό να ενημερώσετε τον παίκτη σε ποια διεύθυνση email υποτίθεται ότι θα σας στείλει τα διαπιστευτήριά του.
Ένα άλλο σημείο είναι ότι ο λογαριασμός σας πρέπει να συγχρονιστεί μη αυτόματα με την επωνυμία/εμπορικές επωνυμίες που θέλετε να αντιπροσωπεύετε εδώ. Λάβετε υπόψη τους κανόνες:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Ανάμεσα στα υπόλοιπα:
2) Ο λογαριασμός σας στο φόρουμ πρέπει να συγχρονιστεί μη αυτόματα με τις επωνυμίες καζίνο που εκπροσωπείτε. Πρέπει να μας στείλετε τα ονόματα αυτών των εμπορικών σημάτων και το όνομα χρήστη (ή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) του φόρουμ σας στο forum(at)casino.guru. Στη συνέχεια, θα μπορέσουμε να συγχρονίσουμε τον λογαριασμό σας στο φόρουμ με όλες τις επωνυμίες καζίνο. Πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας από μια επίσημη διεύθυνση καζίνο ή από μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μιας εταιρείας που είναι υπεύθυνη για την ατζέντα μάρκετινγκ σε συγκεκριμένες επωνυμίες καζίνο.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο radka@casino.guru
Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, απλώς αναφέρετέ το στο email, παρακαλώ 🙂
Μείνε καλά!
Hello there,
I get the feeling that you are the casino representative. That's good that you try to help out the player, but I also feel that you are not quite familiar with the forum and its feature yet. That's all right, I'm here to help you. 🙂
This forum doesn't support personal messages, so it would be good if you advise the player on which email address they are supposed to send you their credentials, please.
Another point is that your account has to be manually synced with the brand/brands you wish to represent here, please mind the rules:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Among the rest:
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to forum(at)casino.guru. Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Feel free to contact me at radka@casino.guru
If you need further help, just mention that in the email, please 🙂
Stay well!
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: