ΦόρουμΚαζίνοMonixbet Casino - γενική συζήτηση

Monixbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 8 μήνες από G1994
|
1648 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Monixbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
G1994
πριν από 7 μήνες

As I can see the user you are replying to has requested to close the account and removed all the posts. When talking about your withdrawals, are they at this casino here, if I may ask? Also if you like, you can write a user review for this casino, where you can describe your experience. What do you think about this idea? Here is the link, just in case.😉

πριν από 7 μήνες

Yep, now i can say they are a fraud as well. I got a withdraw amount pending of 1.900 euro and 1.100 euro is already approved. Now they ask for al my deposits from 17th till 19th of march for security reasons? They blocked my account and will only paid out when i send my bank statement wtf is that i already verified. I refuse to send this because this is bullshit. They should at least send the approved withdraws already.

file

πριν από 7 μήνες

They even replied with


'' I agree with you: when a player is blocked, and the withdrawals are confirmed, they will still be paid out, but there are exceptions. ''

G1994
πριν από 7 μήνες

Well, it is quite a usual thing, when casinos need to provide some additional checks, for all different reasons. We always recommend to fully cooperate with the casino and send all the documents needed, in order to have a better chance of getting the withdrawal. They explained in that message, actually, that sometimes there are exceptions where the withdrawals are not send, even though they were confirmed before. So what you gonna do here?

πριν από 3 μήνες

Γειά σου. Έκανα εγγραφή εκεί, κατέθεσα, επαλήθευσα και άρχισα να παίζω. Ήμουν λίγο τυχερός και ήθελα να κάνω ανάληψη 1000 ευρώ. Κάθε ανάληψη ακυρώθηκε. Το Skrill δεν λειτουργεί αυτή τη στιγμή. Αλλά η κατάθεση δεν είναι πρόβλημα. Δεν το είχα ξαναζήσει αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 3 μήνες

Hello, did the casino give you any other alternative to withdraw if Skrill is unavailable ? I think this could solve the situation if they have a problem with the payment provider. Have you tried asking them about it and asking them what you should do ? 

If not definitely try and then you can update me what they told you. 

You also have a complaint already opened, so if it goes nowhere, then our team would try to help you. 

Good luck and I hope you will see your money soon. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γειά σου. έχουμε πλέον συμφωνήσει για τον τραπεζικό λογαριασμό. Έχω ήδη επαληθευτεί. chat λέει ότι τα κέρδη είναι στο δρόμο. Θα σας κρατάω ενήμερους


lg

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 3 μήνες

I'm delighted to hear such good reports and it's nice that you and the casino have come to an agreement and everything is going well so far. I will wait for money to come your way, but I believe that if you have managed to handle it all, it will work out. 

Good luck. ☘️

Jaro
πριν από 3 μήνες

Έχω λάβει την πληρωμή. Σας ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 3 μήνες

Great news I'm glad you got the money. 🎉

Do you have a feeling you'll stay to play here ? 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα