Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοMegaBet Casino - γενική συζήτηση

MegaBet Casino - γενική συζήτηση

 από ingridalmeida2905
|
1.726 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το MegaBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Ο λογαριασμός μου έχει αποκλειστεί, δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση σε αυτόν, πόσο μάλλον να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου και δεν μπορώ να λάβω υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
ingridalmeida2905

Well, according to our information, the casino has closed.

I guess it explains the account closure pretty well. 🙁 Has any money left in your account? I pray it has not, because getting money back from a closed casino is almost impossible.

Let me know, please.

Τα καζίνο της Megabet με απάτησαν.


Αναπλήρωσα την κατάθεση και έβαλα στοιχήματα στα eSports. Μετά από αυτό, κέρδισα το στοίχημά μου και αποφάσισα να παίξω crash παιχνίδια, κέρδισα σχεδόν 400 $ εκεί και αποφάσισα να κάνω ανάληψη χρημάτων, μετά από το οποίο είχα το πρόβλημα ότι η διαδικασία ανάληψης δεν διεκπεραιώνεται. Αποφάσισα να γράψω στην τεχνική υποστήριξη του messenger του Telegram και μου είπαν ότι οι συναλλαγές άνω των 100 $ επαληθεύονται επιπλέον και χρειάζονται έως και 24 ώρες. Περίμενα 24 ώρες και δεν μου βγήκε ποτέ το συμπέρασμα. Μετά από αυτό, έγραψα ξανά στην υποστήριξη του αγγελιοφόρου Telegram και μου είπαν ότι πρέπει να περάσω το KYC (αν και το καζίνο αρχικά παρουσιάζεται ως κρυπτοκαζίνο, στο οποίο δεν χρειάζεται το KYC), αλλά εντάξει, πέρασα το KYC (έστειλα διαβατήριο και μια selfie με διαβατήριο) και ζήτησα σε αυτήν την υποστήριξη ότι τουλάχιστον δεν μπορούσα να πάρω την κατάθεση πίσω και να κάνω ανάληψη αμέσως. εμένα, αλλά το υπόλοιπο ποσό των 105 TON έχει κολλήσει στο καζίνο, και αυτή η υποστήριξη είναι περισσότερο για μένα σιωπηλή. Λέει ότι πρέπει να περιμένετε απάντηση από έναν πάροχο. Έκλεισα την επιλογή απόσυρσης και παρέμεινα εξαπατημένη. Όταν προσπαθώ να πατήσω το κουμπί ανάληψης, μου εμφανίζεται η πινακίδα "Pass KYC". Αφού κάνω κλικ σε αυτό το σύμβολο, ανακατευθύνομαι στη σελίδα "Προφίλ KYC", όπου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ το KYC. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει οπωσδήποτε να γράψω για υποστήριξη, ώστε να μπορώ να κάνω μια κριτική. file



Ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε κάπως;

Αυτόματη μετάφραση:
sharkboy23

I am not sure if I understand all this correctly.

So, you have passed the KYC, but you asked the support to get your deposits back?

Could you explain the reason for doing so, please?

If you passed the verification, they should approve your withdrawal whenever possible. So that is why I really don't understand it, you know.

Please describe to us how the situation stands exactly, and hopefully we'll be able to help.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα