Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνομέγα απατεώνας καζίνο

μέγα απατεώνας καζίνο

 από buiaramos5287
|
2.229 προβολές 1 απάντηση |
|

Πόνταρα και κέρδισα, έκανα μια καταγγελία στο site και μου έδωσαν λόγο και γιατί το καζίνο Mega συνεχίζει με το επίπεδο του σπουδαίου Καζίνο να είναι ότι είναι ένα καζίνο απατεώνων

Αυτόματη μετάφραση:
buiaramos5287

Allow me to add your point of view to your unresolved complaint:

"Dear buiaramos5287,


In accordance with our fair gambling codex, we think that cases such as this should be assessed individually. It seems that only a few bets were made that broke the rule, so it is entirely possible that this was a genuine misunderstanding on your part, and there was no unfair advantage gained from this. Therefore, it may not be entirely fair to confiscate the entire balance from you in this case.


The casino has stated that it wishes to maintain its position regarding this matter, and so the complaint will be closed as 'unresolved'. I understand this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in the rating caused by unresolved complaints might help to change the casino's approach. If the casino decides to react, we will reopen the complaint, and you will be notified by email.


In the meantime, I recommend you contact eCOGRA – an alternative dispute resolution service (https://ecogra.org/contact-us/), and submit a complaint to them. It collaborates with the Malta Gaming Authority and has better options and tools to help players. The next step would be contacting the Malta Gaming Authority itself (https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/). Please let me know how the ADR responded (adam.m@casino.guru)."


Any luck with them, perhaps?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα