Επιτρέψτε μου να προσθέσω την άποψή σας στο ανεπίλυτο παράπονό σας:
"Αγαπητέ buiaramos5287,
Σύμφωνα με τον κώδικα δίκαιων τυχερών παιχνιδιών μας, πιστεύουμε ότι περιπτώσεις όπως αυτή θα πρέπει να αξιολογούνται μεμονωμένα. Φαίνεται ότι έγιναν μόνο μερικά στοιχήματα που παραβίασαν τον κανόνα, επομένως είναι απολύτως πιθανό να επρόκειτο για μια πραγματική παρεξήγηση από την πλευρά σας και δεν προέκυψε κανένα αθέμιτο πλεονέκτημα από αυτό. Επομένως, μπορεί να μην είναι απολύτως δίκαιο να κατασχεθεί ολόκληρο το υπόλοιπο από εσάς σε αυτήν την περίπτωση.
Το καζίνο έχει δηλώσει ότι επιθυμεί να διατηρήσει τη θέση του σχετικά με αυτό το θέμα, και έτσι η καταγγελία θα κλείσει ως «ανεπίλυτη». Καταλαβαίνω ότι αυτή δεν είναι μια ικανοποιητική λύση στο πρόβλημά σας. Ωστόσο, η μείωση της βαθμολογίας που προκαλείται από ανεπίλυτα παράπονα μπορεί να βοηθήσει στην αλλαγή της προσέγγισης του καζίνο. Εάν το καζίνο αποφασίσει να αντιδράσει, θα ανοίξουμε ξανά την καταγγελία και θα ειδοποιηθείτε μέσω email.
Στο μεταξύ, σας συνιστώ να επικοινωνήσετε με την eCOGRA – μια εναλλακτική υπηρεσία επίλυσης διαφορών ( https://ecogra.org/contact-us/ ), και να υποβάλετε μια καταγγελία σε αυτήν. Συνεργάζεται με την Αρχή Παιγνίων της Μάλτας και διαθέτει καλύτερες επιλογές και εργαλεία για να βοηθήσει τους παίκτες. Το επόμενο βήμα θα ήταν να επικοινωνήσετε με την ίδια την Αρχή Παιγνίων της Μάλτας ( https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/ ). Ενημερώστε με πώς απάντησε η ADR ( adam.m@casino.guru )."
Υπάρχει τύχη μαζί τους, ίσως;
Allow me to add your point of view to your unresolved complaint:
"Dear buiaramos5287,
In accordance with our fair gambling codex, we think that cases such as this should be assessed individually. It seems that only a few bets were made that broke the rule, so it is entirely possible that this was a genuine misunderstanding on your part, and there was no unfair advantage gained from this. Therefore, it may not be entirely fair to confiscate the entire balance from you in this case.
The casino has stated that it wishes to maintain its position regarding this matter, and so the complaint will be closed as 'unresolved'. I understand this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in the rating caused by unresolved complaints might help to change the casino's approach. If the casino decides to react, we will reopen the complaint, and you will be notified by email.
In the meantime, I recommend you contact eCOGRA – an alternative dispute resolution service (https://ecogra.org/contact-us/), and submit a complaint to them. It collaborates with the Malta Gaming Authority and has better options and tools to help players. The next step would be contacting the Malta Gaming Authority itself (https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/). Please let me know how the ADR responded (adam.m@casino.guru)."
Any luck with them, perhaps?
Αυτόματη μετάφραση: