ΦόρουμΚαζίνοMarathonbet Casino - γενική συζήτηση

Marathonbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Jonatasouzaa1
|
1490 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Marathonbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Το στοίχημα Marathon μπλόκαρε τον λογαριασμό μου και κατέσχεσε όλες τις καταθέσεις και τα κέρδη μου. Επιβεβαίωσε μάλιστα την ταυτότητά μου

Αυτόματη μετάφραση:
Jonatasouzaa1
πριν από 1 έτος

Hi, did the casino tell you why this is the case and why they blocked your account and took all your money ? 

Your account was fully verified according to your second sentence, so that's why I'm wondering what the problem was ? 

Let me know.

Jaro
πριν από 1 έτος

Κύριε Jaro, απλώς μου είπαν να μην ανοίξω άλλους λογαριασμούς μαζί τους, τα χρήματά μου θα κατασχεθούν όπως αναφέρεται στο email. Το Chat αρνείται να μου απαντήσει ή να μου δώσει λόγους για αυτό, με έκαναν να βγάλω selfies με τα έγγραφά μου (CNH και ID), να κρατάω ένα χαρτί στο άλλο χέρι με έναν αριθμό που είπαν, μετά από σχεδόν 3 εβδομάδες απέκλεισαν 1.426 ρεάλ από εμένα file ,

Αυτόματη μετάφραση:
Jonatasouzaa1
πριν από 1 έτος

So the casino actually accused you of having multiple open accounts ? Doesn't someone who shares an IP address with you also have an account at this casino? According to the paragraph they sent you, it states that you need to enter correct personal information. Could it be that you entered something incorrectly ?  

As for the attached screenshot, yes I can see that all your winnings and balance have been withdrawn. 

Anyway, let's see where our complaint team gets to and what can be solved. Would it be possible to update us if you hear something new please ? 

πριν από 1 έτος

Μπορώ να εγγυηθώ ότι είμαι ο μόνος στο σπίτι μου που χρησιμοποιεί αυτήν την πλατφόρμα, δεν ξέρω τι απέγινε αυτό το μπλοκάρισμα και υποδηλώνει ότι δεν είμαι εγώ, ακόμα και με όλες τις αποδείξεις (κατάσταση) τραπεζικών φωτογραφιών εγγράφων και αποδείξεων της κατοικίας μαζί. των selfies. Κάτι δεν πάει καλά, νιώθω αδικημένος και αρνούνται να μου δώσουν οποιαδήποτε απάντηση για το ποσό των 1.426 ρεάλ, καθώς δεν με ενδιαφέρει πια να χρησιμοποιήσω ξανά το Marathom, απλώς τα λεφτά μου πίσω!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κύριε Jaro, δεν υπήρχαν λανθασμένα ψηφία, καθώς ήταν φωτογραφίες των εγγράφων μου, τραπεζικών λογαριασμών και selfies! Δεν υπήρχαν ψηφία ανά λεπτό, απλώς δημιούργησα τον λογαριασμό στο CPF μου και άρχισα να καταθέτω μέσω pix και να βάζω στοιχήματα, να κάνω κατάθεση και ανάληψη κανονικά. Μέχρι που έγινε αυτό το μπλόκο πολύ λίγες μέρες μετά δεν κράτησε ούτε 5 μέρες νομίζω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κύριε Jaro, μου φαίνεται περίεργο που στο τελευταίο μήνυμα είπαν «το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα επίσημο αντίγραφο κίνησης τράπεζας που να έχει το όνομά σας και το pix σας, οπότε καταλαβαίνω ότι υπήρχε εσωτερικό λάθος από μέρους τους και το αξιολόγησαν λάθος .»


το όνομά μου δεν αλλάζει

CPF

γέννηση

όλα

Αλλά σας λέω με δάκρυα, με δάκρυα στα μάτια, λάτρεψα αυτόν τον μαραθώνιο, ίσως λόγω της άδειας τους, θα συνεχίσω να στοιχηματίζω αν το επιτρέψουν, θα γίνω και συνεργάτης γιατί είμαι και υποστηρικτής καλών σπιτιών, έχω πτυχίο στην τεχνολογία πληροφοριών και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, θα μπορούσα να βοηθήσω πολύ την ίδια τη Marathom, ποιος ξέρει, θα βρω δουλειά ως αναλυτής ασφαλείας στο ; Rrsrsrs γελάω πιο δυνατά «Πιστεύω ότι δεν θα μου δώσουν τα δικαιώματά μου, κύριε Jaro...



αλλά εμπόδιζε μέρη

πρώτα μπλόκαραν

Έπρεπε να κάνω κάποιες αλλαγές, έκανα εγγραφή, μετά όταν μπήκα στον υπολογιστή το υπόλοιπο εξαφανίστηκε, στο κινητό εμφανίστηκε... οπότε άδραξα την ευκαιρία και τράβηξα τα στιγμιότυπα οθόνης

Έχω μια ομάδα ανθρώπων που με ακολουθούν έντονα όσον αφορά το σπίτι, αλλά δυστυχώς, πώς μπορώ να προτείνω αυτό; Αν η πρώτη επαφή που είχα ήταν ήδη κακή…. 1.427 ρεάλ για όσους βρίσκονται εκεί. Με το ψυγείο γεμάτο αυγά και νερό είναι απλά βαρύ... οι στοιχηματιστές δεν έχουν συμπόνια για κανέναν, απλά ελπίζω πραγματικά ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ στην ικανότητά του να μεσολαβήσει σε αυτήν την ενοχλητική κατάσταση



Εάν είναι δυνατόν, στείλτε μου ένα μήνυμα στο WhatsApp ή στο email και θα προωθήσω όλα τα έγγραφά μου και τη δήλωση και όλα όσα μου ζήτησαν


Αυτόματη μετάφραση:
Jonatasouzaa1
πριν από 1 έτος

Hey. I understand that you are feeling frustrated and that it is a good move to have opened a complaint, as our team will try to help you when you think that nothing wrong has happened on your part. 

As far as the wrong data is concerned, I also see that you say that nothing like that has happened on your side. 

Regarding the screenshots, be sure to send them to Veronika for her complaint, because she is still investigating your complaint and she will surely find them useful. Do you think that would be possible ? I'm sorry to see you're having problems as you're quite fond of this casino, but I firmly believe that this issue can be resolved. If you have anything new, let me know. Fingers crossed. 🤞

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα