πριν από 1 έτος
Συνεχίστε να τους στέλνετε email και ελπίζουμε ότι θα λάβετε και εσείς τα χρήματά σας
Keep sending emails to them and lets hope u will get your money too
0
Συνεχίστε να τους στέλνετε email και ελπίζουμε ότι θα λάβετε και εσείς τα χρήματά σας
Keep sending emails to them and lets hope u will get your money too
Γεια σας, είναι ωραίο! Ελπίζω μόνο να πληρωθούν και οι υπόλοιποι παίκτες. 🤞👍
Σκοπεύετε να παίξετε σε άλλο καζίνο μετά από όλες αυτές τις εμπειρίες;
Hello, that's nice! I just hope that the rest of the players will get paid too. 🤞👍
Do you plan to play in another casino after all those experiences?
Αλλο ένα! Ωραίο 🙂!!!
Τι γίνεται με εσάς και αυτό το καζίνο, θα μείνετε; 🤔
Another one! Cool 🙂 !!!
What about you and this casino, are you going to stay? 🤔
Περιμένετε εκεί! Ελπίζω να πάρετε τα χρήματά σας
Hang in there! Hope you get your money
Οι φιλοι! Υπομονή, εύχομαι σε όλους πριν από το νέο έτος να πετύχουν το τζακ ποτ και να αποσυρθούν ήρεμα.
Friends! Hold on, I wish everyone before the new year to hit the jackpot and calmly withdraw.
Το σκέφτηκα, θα έλεγα ότι αυτό ήταν αρκετό 🙂
Εάν συναντήσετε ένα καλό ή βρείτε κάτι που αξίζει να πείτε για οποιοδήποτε καζίνο, ενημερώστε μας 😉
I thought so, I would say that this was enough 🙂
If you come across a good one or find anything worth saying about any casino, let us know 😉
Γεια σας, έχω κι εγώ ανοιχτό. πληρωμή. Μη νομίζεις ότι θα το κάνω ποτέ. Για να λάβετε χρήματα. Καμία απάντηση στα email. ευχαριστώ
Hello, I also have an open one. payout. Don't you think I ever will. To recieve money. No reply to emails. thanks
Hallo ich habe auch eine offene. Auszahlung. Meinen sie ich werde nie. Geld erhalten. Auf Emails keine Antwort. Danke
Γεια,
οπότε υποβάλατε την ανάληψη και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, έτσι δεν είναι; Απλώς για να βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως; Και αν ναι, για πόσο καιρό εκκρεμεί η ανάληψη;
Προσπαθώ να καταλάβω αν θα ήταν καλό να σας προτείνω την καταγγελία.
Λοιπόν, ενημερώστε με.
Hello,
so you submitted the withdrawal, and it is still pending, isn't it? Just to make sure, has your account been fully verified? And if so, for how long is the withdrawal pending?
I'm trying to figure out whether it would be good to suggest the complaint to you.
So, please let me know.
Γεια. Δυστυχώς δεν έχω λάβει ακόμα τα χρήματά μου. Περιμένω πάνω από μια εβδομάδα τώρα. Η ζωντανή συνομιλία λέει ότι δεν έχει πραγματική επαφή με τους διαχειριστές και μπορεί μόνο να τους στείλει email και να μην κάνει τίποτα. Να παρηγορείτε πάντα. Από 3 εργάσιμες ημέρες. Έως 7 εργάσιμες ημέρες. Δεν νομίζω ότι θα πάρω τίποτα. Επειδή τα email μου δεν απαντώνται από τους διαχειριστές. Χαιρετίσματα
Hi. Unfortunately I haven't received my money yet. Been waiting over a week now. The live chat says he has no real contact with the managers and can only email them and do nothing. Always be comforted. From 3 business days. To 7 working days. I don't think I'll get anything. Since my emails are not answered by the managers. Greetings
Hallo. Leider habe ich mein Geld noch nicht bekommen. Warte jetzt schon über eine Woche. Der live Chat sagt er hat keinen wirklichen Kontakt zu den Managern und kann nur Emails dahin schreiben und nix machen. Werde immer vertröstet. Von 3 Werktage. Auf 7 Werktage. Ich glaub da werde ich nichts erhalte. Da auf meine Emails nicht geantwortet wird von den Managern. Grüsse
Περιμένω να πληρωθώ για τις νίκες μου από τις 14/11. Πριν δύο βδομάδες μου πλήρωσαν 2000€ από 4822€ που μου έχουν. Τώρα μου λένε ότι θα πληρωθώ σύντομα τα υπόλοιπα... Οπότε δεν ξέρω αν θα πάρω τις υπόλοιπες νίκες μου σύντομα ή όχι. Πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πληρωθείς. αλλά ίσως σε 2-3 μήνες.
I have been waiting to get paied for my wins since 14/11. Two weeks ago they paied me 2000€ from 4822€ that they own me. Now they are telling my that i am going to get paied the rest soon... So i don't know if i will get my rest of the wins soon or not. I believe that you will get paied some time. but maybe it will be in 2-3 months.
Ναί. Φαίνεται ότι το Madmoneycasino δεν μπορεί να πληρώσει τους παίκτες του. Πως μπορεί να συμβαίνει αυτό. Πρέπει να περιμένετε εβδομάδες για τα χρήματά σας; Νομίζω ότι σχεδόν κανένας παίκτης δεν καταθέτει πλέον εκεί. Εξ ου και οι συνεχώς διογκωμένες προσφορές μπόνους. Η φήμη του καζίνο δεν πάει καλά. Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε ένα email από κανένα σχετικό άτομο στο Madmoneycasino. Αλλά έχουν ήδη γραφτεί 50. Πολύ λυπηρό το MadMoneycasino
Yes. It seems that Madmoneycasino cannot pay out its players. How can that be. Having to wait weeks for your money? I think that hardly any players deposit there anymore. Hence the constantly inflated bonus offers. The reputation of the casino is not doing well. To date I have not received a single email from any relevant person at Madmoneycasino. But already 50 written. Very sad MadMoneycasino
Ja .es scheint so das Madmoneycasino seine Spieler nicht ausbezahlen kann. Wie kann sowas sein. Wochenlang auf sein Geld warten zu müssen? Ich denke das kaum Spieler da noch einzahlen. Deshalb auch die ständig überhöhten bonusangebote. Es steht nicht gut um die Reputation des Casinos. Ich habe bis heute nicht eine einzige email von einer relevanten Person von Madmoneycasino erhalten. Aber schon 50 geschrieben. Sehr traurig MadMoneycasino
Γεια. Δυστυχώς δεν έχω λάβει ακόμα τα χρήματά μου. Περιμένω πάνω από μια εβδομάδα τώρα. Η ζωντανή συνομιλία λέει ότι δεν έχει πραγματική επαφή με τους διαχειριστές και μπορεί μόνο να τους στείλει email και να μην κάνει τίποτα. Να παρηγορείτε πάντα. Από 3 εργάσιμες ημέρες. Έως 7 εργάσιμες ημέρες. Δεν νομίζω ότι θα πάρω τίποτα. Επειδή τα email μου δεν απαντώνται από τους διαχειριστές. Χαιρετίσματα
Hi. Unfortunately I haven't received my money yet. Been waiting over a week now. The live chat says he has no real contact with the managers and can only email them and do nothing. Always be comforted. From 3 business days. To 7 working days. I don't think I'll get anything. Since my emails are not answered by the managers. Greetings
Hallo. Leider habe ich mein Geld noch nicht bekommen. Warte jetzt schon über eine Woche. Der live Chat sagt er hat keinen wirklichen Kontakt zu den Managern und kann nur Emails dahin schreiben und nix machen. Werde immer vertröstet. Von 3 Werktage. Auf 7 Werktage. Ich glaub da werde ich nichts erhalte. Da auf meine Emails nicht geantwortet wird von den Managern. Grüsse
Γεια σου,
Σε εμένα, φαίνεται επίσης ότι υπάρχει πιθανότητα να κερδίσεις τελικά τα κέρδη. Απλώς διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο.
Εάν το καζίνο δεν απαντήσει ή δεν σας πληρώσει την επόμενη εβδομάδα, θα εξέταζα το παράπονο, αν ήμουν στη θέση σας.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα χρειαστεί🤞
Hi there,
to me, it also seems that there is a chance that you'll get the winnings eventually. It just takes longer than usual.
If the casino fails to respond or pay you in the next week I would consider the complaint, if I were you.
Let's hope it won't be necessary🤞
Περιμένω να πληρωθώ για τις νίκες μου από τις 14/11. Πριν δύο βδομάδες μου πλήρωσαν 2000€ από 4822€ που μου έχουν. Τώρα μου λένε ότι θα πληρωθώ σύντομα τα υπόλοιπα... Οπότε δεν ξέρω αν θα πάρω τις υπόλοιπες νίκες μου σύντομα ή όχι. Πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πληρωθείς. αλλά ίσως σε 2-3 μήνες.
I have been waiting to get paied for my wins since 14/11. Two weeks ago they paied me 2000€ from 4822€ that they own me. Now they are telling my that i am going to get paied the rest soon... So i don't know if i will get my rest of the wins soon or not. I believe that you will get paied some time. but maybe it will be in 2-3 months.
Ναι, αλλά θα παίζατε ποτέ ξανά σε ένα καζίνο. Πού θα έπρεπε να περιμένουν εβδομάδες για τα χρήματά τους; Δεν νομιζω. Ελπίζω να το δουν πολλοί παίκτες και να μην θέλουν να ζήσουν αυτό το μαρτύριο. Δεν μπορείτε να ρωτήσετε έναν διαχειριστή του καζίνο Madmoneycasino στο Skype; Τι συμβαίνει με τα λεφτά μας;
Yes, but would you ever play in a casino again. Where they would have to wait weeks for their money? I do not think so. I hope that many players see this and don't want to experience this torture. Can't you ask a Madmoneycasino Casino manager on Skype? What's going on with our money?
Ja aber würden sie jemals nochmal in einem Casino spielen. Wo sie Wochen auf ihr Geld warten müssten? Ich denke nicht. Ich hoffe das das viele Spieler sehen und diese torture nicht erleben wollen. Können sie nicht mal einen Manager von Madmoneycasino Casino per Skype fragen. Was mit unserem Geld los ist?
Έχω λάβει τα χρήματά μου. Ακόμα και σε μια εποχή που είναι εντάξει. Οπότε δεν μπορώ να πω τίποτα κακό για το καζίνο. Ελπίζω οι λίγες υποθέσεις που δεν έχουν ακόμη επιλυθεί. ξεκαθαρίσει σύντομα
I have received my money. Even in a time that's okay. So I can't say anything bad about the casino. I hope the few cases that have not yet been resolved. clear up soon
Ich habe mein Geld erhalten. Auch in einer Zeit die okay ist. Somit kann ich nichts schlechtes über das Casino sagen. Ich hoffe die wenigen Fälle die noch nicht geklärt sind. Klären sich bald
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.