Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοLukki Casino - γενική συζήτηση

Lukki Casino - γενική συζήτηση

 από Romi
|
937 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lukki Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Can anyone tell me when withdrawal status is in progress how long does it take to clear in my bank account. First withdrawal I have made. I withdrew 4 days ago from Lukki casino and it went to in progress a few hrs ago?

melissatulloch85

Γεια σου Melissa, αυτό το καζίνο είναι χάλια, σου λέω εκ πείρας, μερικές φορές οι αναλήψεις δεν χρειάζονται περισσότερο από 1 ώρα, αλλά έχω ήδη κάνει 3 αναλήψεις που χρειάζονται περισσότερες από 9 ημέρες. Αυτήν τη στιγμή περιμένω ένα που συνεχίζεται εδώ και 8 μέρες, μην δίνετε σε αυτούς τους ανθρώπους ούτε ένα σεντ το μόνο τους ενδιαφέρον είναι να κλέψουν τα χρήματά σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Yeah I will not be playing again there but I have received an email saying it has been processed so now just need to wait on my bank I’m pretty sure but wondering how long till it would take to clear.

Can anyone tell me when withdrawal status is in progress how long does it take to clear in my bank account. First withdrawal I have made. I withdrew 4 days ago from Lukki casino and it went to in progress a few hrs ago?

Hello, does this apply to Lukki or 1xbet casinos ? You entered your withdrawal 4 days ago and now recently your withdrawal has been approved ? Do I understand correctly ? 

If so, I would assume that it shouldn't take long from now on for your money to arrive but I don't want to confuse you unnecessarily so we'll see what happens next. 

Please let me know if anything changes. 

I have only ever done this withdrawal from Lukki, it started off as pending then received an email this morning saying it’s been processed.

Withdrawal

Bank domestic withdrawal:INPAY

In Progress is what it says in wallet.

Not sure how long it takes for me to receive it into my account as there is still nothing.

melissatulloch85

Alright, so let us know, please, how it goes. Bera in mind that usually paypemnts are not beeing processed during weekends, so it may take a bit longer.

Anyway, we'll wait for the updates.

Γεια σε όλους, βλέπω μόνο κακές κριτικές και επικρίσεις για το καζίνο. Πρέπει να πω ότι η επαλήθευση ήταν πολύ γρήγορη. Η απόσυρσή μου διεκπεραιώθηκε σε τρεις ημέρες, η οποία χρειάστηκε λίγο περισσότερο από ό,τι με άλλες, αλλά μεταφέρθηκε σε εμένα την ίδια ημέρα μετά την αποδοχή. Το συμπέρασμά μου είναι ότι θα έπαιζα πάντα σε αυτό το καζίνο και θα συνεχίσω να παίζω εκεί. Ζούμε σε μια εποχή όπου όλα πρέπει να πάνε ολοένα και πιο γρήγορα, αλλά μερικά πράγματα χρειάζονται επίσης χρόνο, γι' αυτό θα πρέπει να είστε υπομονετικοί. Χαιρετισμούς και πολλές ευχαριστίες στο καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
ouchenj322

Hello,

that's very admirable to stand out and say something positive! Would you also consider submitting an honest review of the casino? I'd say it should not be very complicated for you. So, in case you are interested,

here is the link 👈😉

Feel free to add anything else you have in mind! Which payment option for example, would you recommend to other players from your country, perhaps?


Hello,

getting a little nervous. I have made many withdrawals from this casino before and usually without any delay (bank transfer being a max of 3 days) but I am currently on day 7 with no sight of my withdrawal. It has been approved on their end but I have emailed my personal bank and they have confidently confirmed there are no pending deposits on any of my accounts from this casino. What can I do in this instance? I have spoken to the support team with the same generic wait response. I was upgraded to vip and to my understanding this meant faster withdrawals? Yet this is the longest I have ever had to wait and now I’m nervous it’s in limbo somewhere

Kaysh

Didn't they tell you why you've been waiting for a week? Anyway, I would try to wait for what happens in this week, since you have already received the money before, so I believe that there will be no more problems further on. We give casinos 14 days so if you don't get the money, be sure to get in touch. 

I trust it will be better that you have received the money. 

I'll keep my fingers crossed for you.🤞

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα