ΦόρουμΚαζίνοLuckynova Casino - γενική συζήτηση

Luckynova Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Anonymized103
|
7121 προβολές 26 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

One of the most significant differences is that a player can gambling literally anywhere and anytime. There are an incredible number of ways to log on to an online casino site without any restrictions. You can play from your computer, tablet, or mobile app. Most online casinos offer their customers free spins, bonuses, or exciting offers. However, when playing at a land-based casino, you can lose control and spend a lot more than planned. In addition, when playing with friends, the collective impact can also play a role and push you to add the extra amount.

πριν από 2 έτη

I agree with you. I also like to play online casinos more

Δημοσίευση από lametcalyf Έγινε επεξεργασία από Daniel
Αιτία: link
πριν από 8 μήνες

Γκουρού, δεν μπορώ να ολοκληρώσω την επαλήθευση KYC στο Luckynova. Το ολοκλήρωνα, αλλά μου έλειπε ένα έγγραφο που δεν είχα εκείνη τη στιγμή, οπότε είχε τελειώσει το ήμισυ και έχουν περάσει εβδομάδες από τότε που δεν μπορώ πλέον να έχω πρόσβαση στη σελίδα KYC για να ολοκληρώσω τη διαδικασία επαλήθευσης. Μπορείς να με βοηθήσεις σε παρακαλώ?


Μίλησα ήδη στο chat όπου μου λένε να μιλήσω με την προστασία δεδομένων μέσω email αλλά ποτέ δεν απαντούν στο email μου. Το ένα σπρώχνει το άλλο και ο λογαριασμός μου είναι ακόμα παγωμένος επειδή δεν κλείνω την επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
Rafaeliton
πριν από 8 μήνες

How long have you been waiting for a response for that mail? I suppose there is no dedicated module for verification within the casino and that KYC procedures are done with a third party like many casinos do, right? Did you sent the required document to the respective department already or you just contacted them for more information? If not, try sending them a mail with your document and then contact live support to notify them the document is already sent, maybe this helps speeding up the verification

SunsetGaze
πριν από 8 μήνες

ΕΝΤΑΞΕΙ. Θα το δοκιμάσω.

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 8 μήνες

Δεν λειτούργησε μέχρι στιγμής, δεν έχω δει ποτέ ένα καζίνο τόσο αδιάφορο και τόσο αργό με τους πελάτες. Φαίνεται ότι με κοροϊδεύουν, συγγνώμη. Το δύσκολο είναι ότι δεν μπορώ καν να κλείσω τον λογαριασμό μου εκεί!

Αυτόματη μετάφραση:
Rafaeliton
πριν από 8 μήνες

File a complaint, I think you already waited enough, maybe a public complaint makes them check the document. If you have a balance in your account don't request a closure, don't give casinos easy money, the verification will still take place even if you close your account if I'm not wrong but it will slow down the matter even more. By the moment I would just recommend filing a complaint for a delayed verification: https://casino.guru/complaints

πριν από 8 μήνες

Δεν λειτούργησε μέχρι στιγμής, δεν έχω δει ποτέ ένα καζίνο τόσο αδιάφορο και τόσο αργό με τους πελάτες. Φαίνεται ότι με κοροϊδεύουν, συγγνώμη. Το δύσκολο είναι ότι δεν μπορώ καν να κλείσω τον λογαριασμό μου εκεί!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Sunsetgaze has described everything correctly and I think there is nothing more to add. Starting a complaint was a good move, as neither live chat nor support are helpful. 

Anyway, our team will try to help you and we will see where this situation goes. 

If you managed to upload documents or got a reply from the casino with some new information, feel free to let us know here on the forum, as well as Petronella in the complaint section. 

I wish you good nerves.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα