ΦόρουμΚαζίνοLuckyLouis Casino - γενική συζήτηση

LuckyLouis Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Anonymized322
|
2609 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το LuckyLouis Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

γεια

Κέρδισα στο Lucky Louis Casino και ήθελα να κάνω ανάληψη και τώρα μου στέλνουν email λέγοντας ότι η ανάληψη απορρίφθηκε, χωρίς κανένα λόγο.

Είμαι κι εγώ επαληθευμένος. Είναι επίσης πολύ δύσκολο να φτάσετε.

Ζητώ τη βοήθειά σας.

Θερμοί χαιρετισμοί


Αυτόματη μετάφραση:
N.peci
πριν από 1 έτος

Υπάρχουν παρόμοιες εμπειρίες με αυτό το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
N.peci
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd like to provide some explanation but for that, we would need some clues first. One thing that comes to my mind is an active bonus. Any chance that you took a bonus in the past and it remains active? It usually means that the withdrawal gets declined automatically, or you won't be allowed to even submit one - it depends on the platform, I'd say.

Furthermore, did you opt for the same payment method you used for the deposit? If not, may cause trouble too.

The casino has a nice rating, so I'd assume that there must be some explanation. Also, feel free to ask the chat operator for any suggestions.

Let me know what you think about that.


πριν από 1 έτος

Γεια σας 🙂

Δεν έχω τρέχον μπόνους, λέει και πραγματικά χρήματα και το μπόνους λέει 0 ευρώ.

Και έχω κάνει ανάληψη σε πιστωτική κάρτα καθώς έχω καταθέσει. Το μόνο που μπορεί να είναι ότι δεν λειτούργησε η πληρωμή στην πιστωτική μου κάρτα επειδή πήρα μια νέα χθες και η παλιά ήταν μπλοκαρισμένη. Το είχα ξεχάσει τελείως. Ελπίζω πραγματικά να οφείλεται σε αυτό. Έχει συμβεί ποτέ στο καζίνο να μην πληρώσει το καζίνο; Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να προσεγγίσεις κάποιον

Θερμοί χαιρετισμοί


Αυτόματη μετάφραση:
N.peci
πριν από 1 έτος

Hello again 🙂,

That is a probable explanation! It'd be good to get in touch with the casino and let them know - even if it is difficult, which of course is not ideal, but sometimes it's just like that for many reasons.

In general, the casino earned a nice review score plus according to the few submitted complaints, it looks quite good.

Makes me feel that the matter will get resolved eventually. 🤞

Let me know how you faring though.



Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα