Γειά σου,
Θα χαρώ να απαντήσω στις ερωτήσεις σας. Θα ήθελα επίσης να ενημερωθώ για τυχόν προβλήματα πριν από την εγγραφή.
Όχι, δεν έχω αφήσει κριτική, για τον απλούστατο λόγο ότι όταν αφήνω μια αρνητική κριτική για ένα καζίνο, πάντα με σεβασμό, όπως αυτό που έζησα με αυτό το καζίνο, ο συνάδελφός σας το διαγράφει μη δημοσιεύοντάς το.
Από την άλλη, αν αφήσω θετική κριτική, γίνεται αποδεκτή.
Αφιερώνουμε χρόνο για να το συνοψίσουμε προσεκτικά, να το μεταφράσουμε στη γλώσσα σας, κάτι που απαιτεί χρόνο και, στη συνέχεια, να το διαγράψουμε.
Και επειδή αυτή είναι η δεύτερη ή τρίτη συνεχόμενη αδημοσίευτη κριτική του ίδιου προσώπου, δεν θα δημοσιεύσω άλλο.
Οι άλλοι συνάδελφοί σας με άφησαν προηγουμένως να δημοσιεύσω τις κριτικές μου, είτε αρνητικές είτε θετικές.
Γι' αυτό μοιράστηκα την εμπειρία μου με αυτό εδώ, ως απάντηση στην ερώτησή σας. 😊
hello,
I would be happy to answer your questions. I would also like to be informed of any issues before registering.
No, I haven't left a review, for the simple reason that when I leave a negative review about a casino, always with respect, like what I experienced with this casino, your colleague deletes it by not publishing it.
On the other hand, if I leave a positive review, it is accepted.
We take the time to carefully summarize it, translate it into your language, which takes time, and then delete it.
And since this is the second or third consecutive unpublished review by the same person, I won't be publishing any more.
Your other colleagues previously let me publish my reviews, whether negative or positive.
That's why I shared my experience with this one here, in response to your question. 😊
Αυτόματη μετάφραση: