Γειά σου,
μου ακούγεται αρκετά ασυνήθιστο. Μήπως έχετε αποσυρθεί ποτέ στο παρελθόν; Σε ορισμένα καζίνο, πρέπει να επαληθεύσετε την επιλογή πληρωμής σας προτού γίνει διαθέσιμη σε εσάς για ανάληψη. Σε γενικές γραμμές, μια παρόμοια κατάσταση μπορεί επίσης να εμφανιστεί όταν παίρνετε ένα μπόνους χωρίς κατάθεση, που σημαίνει ότι δεν έχετε δικά σας κεφάλαια και επομένως μόνο μερικά παιχνίδια σας προσφέρονται λόγω των περιορισμών μπόνους. Επιπλέον, μέχρι να ολοκληρωθεί το ποντάρισμα, αυτά τα χρήματα δεν μπορούν να αποσυρθούν.
Υπάρχουν δύο επιλογές, θα έλεγα. Πρώτα, ζητήστε την υποστήριξη για την καθοδήγηση. Κάθε παίκτης πρέπει να το κάνει ούτως ή άλλως σε τόσο στενό σημείο.
Δεύτερον, σημειώστε κάθε ενέργεια που έχετε κάνει μέχρι τώρα με τον λογαριασμό σας στο καζίνο. Ίσως να φτάσουμε στο κάτω μέρος σε αυτό μαζί.
Περιττό να πω ότι θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα το πρώτο βήμα.
Τι πιστεύεις;
Hello,
sounds quite unusual to me. Have you perhaps withdrawn ever before? In some casinos, you need to verify your payment option before it becomes available to you for withdrawal. Generally speaking, a similar situation may also appear when you take a no-deposit bonus, meaning you don't have your own funds and thus only a few games are offered to you due to the bonus limitations. Additionally, until the wagering is complete, these funds can't be withdrawn.
There are two options, I'd say. First, ask the support for the guidance. Each player is supposed to do so anyway in such a tight spot.
Secondly, write down every action you have taken so far with your casino account. Maybe we will get to the bottom of this together.
Needless to say, I would strongly recommend the first step.
What do you think?
Αυτόματη μετάφραση: