ΦόρουμΚαζίνοLucky Heroes Casino - γενική συζήτηση

Lucky Heroes Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Sowieso
|
1634 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Lucky Heroes Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σας, διάβασα εδώ ότι αυτό το καζίνο ανήκει στον χειριστή Rabidi NV. Ωστόσο, ο ιστότοπος αναφέρει παρακάτω ότι ο χειριστής είναι η Geeka Corporation NV. Είναι αυτοί οι δύο ίδιοι τελεστές ή υπάρχουν εσφαλμένες πληροφορίες εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 1 έτος

Hello there,

not sure where you find this Geeka Corporation NV, but if I enter the casino and check the Antillephone seal, I'll get this:

file

Seems ok to me.

Will wait for your reply, maybe the German version is outdated or under a different license. Some casinos have separate websites and licenses for players from certain countries. Not sure this is the case though.

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


περίεργο, οπότε δεν βλέπω καθόλου σφραγίδα, μόνο αυτή στον ιστότοπο στο κάτω μέρος (βλ. εικόνα).


file

Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 1 έτος

Yes, the seel is not available to players from Germany. I guess there are other locations with the same view.

Sometimes the visibility is dictated by the country from which you're accessing the site. This is exactly the case.

If I should guess, I would say it's some internal marketing decision, or it can be somehow related to the local laws.

Allow me to say, you should play in casinos licensed in your country. It's supposed to be safer.


Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτό με έκανε πολύ ανασφαλή και δεν ήξερα καν ότι η ορατότητα εξαρτάται από τη χώρα τώρα είναι πολύ λογικό να έχω δει κάτι τέτοιο σε άλλα καζίνο και πάντα αναρωτιόμουν γιατί συμβαίνει αυτό.


Αλλά εξακολουθεί να είναι ανόητο ότι υπάρχουν δύο διαφορετικοί πάροχοι.


Για παράδειγμα, αν είμαι αποκλεισμένος στο Rabidi και εγγραφώ σε αυτό το καζίνο επειδή δεν είναι Rabidi NV αλλά άλλος πάροχος, τότε θα είχα προβλήματα μόνο σε περίπτωση νίκης. Αυτό δεν είναι πολύ δίκαιο κάπου, νομίζω, αλλά χάρη σε εσάς είμαι πιο έξυπνος τώρα και το ξέρω 🙂 Σας ευχαριστώ για τη διευκρίνιση.


Θα ψάξω για άλλο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 1 έτος

I agree, it might sound suspicious. Now I recall the first time I was comparing my screenshot with another player, we both were totally sure we are both correct because the website showed different seals to both of us 😂.

It took several days... in the meantime, I asked the data team to find out if we were truly both correct, back then. We were 🙂.

Life is a constant learning, right? 😁

I probably didn't fully understand the Rabidi example you gave. Could you kindly give me a hint? I could really use that. Thanks 🙏✨

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, πάντα μαθαίνεις κάτι νέο 🙂 σημαντικό και σωστό.


Αυτό που πραγματικά εννοούσα με το παράδειγμα ήταν ότι είμαι αποκλεισμένος σε άλλο καζίνο από το Rabidi NV (Casinoly). Είχα ένα πρόβλημα και με απαγόρευσαν.


Ας υποθέσουμε ότι έχω αποκλειστεί από ένα καζίνο Rabidi NV για εθισμό στον τζόγο και δεν ξέρω ότι το LuckyHeroes ανήκει επίσης στο Rabidi NV αφού βλέπω άλλον πάροχο στον ιστότοπο, τότε αν καταθέσω και παίξω στο LuckyHeroes θα το έκανα και π.χ. Ο Lucky κερδίζει, απλώς αντιμετωπίζω προβλήματα με τις πληρωμές καθώς το LuckyHeroes Casino ανήκει στο Rabidi NV και μου έχει αποκλειστεί ο εθισμός στον τζόγο στο άλλο καζίνο του Rabidi NV. Έχουν τα δεδομένα μου στη βάση δεδομένων τους. Δεν θα πλήρωνα ποτέ τα κέρδη μου.


Αλλά ευτυχώς μπορείτε να ρωτήσετε εδώ και να λαμβάνετε πάντα πολύ χρήσιμες απαντήσεις από εσάς, οπότε ξέρω ότι δεν θα παίξω στο LuckyHeroes 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 1 έτος

Hey there!

You might be surprised but what you described it's not the business standard. 🙂

For example, we do not consider any sister casinos - even under the same management or owner - to act with such unity.

The standard is actually quite opposite. We have to remind players that when they self-exclude in casino "A", the "B" casino is most likely expected to let you register deposit, and play.

The point is, untill the support or operator doesn't confirm you are "expelled" from the whole group, you probably aren't.

That's why I asked you - I wanted to make sure that especially vulnerable players should keep this approach in mind.

Thank you for your kind words, though! 💚

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα