Γεια, βλέπω ότι περιμένατε δύο εβδομάδες, οπότε θα ξεκινήσω λέγοντας ότι νομίζω ότι κάνατε καλή δουλειά με το να κάνετε μια καταγγελία .
Παρατήρησα ότι το καζίνο λέει ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο με έναν τρόπο. Δεν έχετε άλλη εναλλακτική εκτός από την Mastercard; Κατανοώ ότι ο πάροχος πληρωμών μπορεί να έχει κάποια προβλήματα και επομένως η ανάληψη μπορεί να καθυστερήσει, αλλά θα πρέπει να διευθετηθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα θα έλεγα.
Έτσι, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει, αν και θα ήθελα να πιστεύω ότι θα πάρετε τα χρήματά σας πριν επέμβουμε.
Τέλος πάντων, προς το παρόν θα πρέπει να περιμένουμε και ελπίζουμε ότι θα δείτε τα χρήματά σας.
Hi, I see you've been waiting for two weeks, so I'll start by saying that I think you've done a good job opening a complaint.
I noticed that the casino says you can only withdraw one way. You don't have an alternative other than the mastercard ? I understand that the payment provider may have some problems and therefore the withdrawal may be delayed, but it should be sorted out in reasonable amount of time I would say.
So, our team will try to help you, although I would like to believe that you will get your money before we intervene.
Anyway, for now we will have to wait and hopefully you will see your funds.
Αυτόματη μετάφραση: