Η συζήτηση ξεκίνησε στις 17/05/2024. Δείτε παρακάτω το πρώτο e-mail από την ομάδα σας. Έχει δηλώσει 2 εργάσιμες και εσύ τώρα λες 14 μέρες. Πιστεύω ότι 14 ημέρες είναι πολύ μεγάλες για να επαληθεύσετε τις λεπτομέρειες, ειδικά όταν έχετε όλα τα έγγραφα στα χέρια σας.
Γεια σου Milap
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την ομάδα υποστήριξης της Luck
Σας ενημερώνουμε ότι το συνηθισμένο χρονοδιάγραμμα είναι έως και 2 εργάσιμες ημέρες. Λάβετε υπόψη ότι τα Σαββατοκύριακα δεν υπολογίζονται ως εργάσιμες ημέρες, σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας, περιμένετε καθώς η αρμόδια ομάδα μας θα εξετάσει το αίτημα ανάληψης σας το συντομότερο δυνατό , Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Εάν έχετε άλλες ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας στείλετε μήνυμα μέσω ζωντανής συνομιλίας ή email.
Να έχετε μια υπέροχη μέρα μπροστά!
Μπορείτε να βρείτε την υποστήριξη ασφαλέστερου τζόγου εδώ:
https://luck.com/uk/safer-gambling
Τις καλύτερες ευχές,
Καζίνο τύχη
Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
The conversation started on 17/05/2024. See below first e-mail from your team. It has stated 2 working days and you are now saying 14 days. I believe 14 days is too long to verify the detail especially when you have all the documents in hand.
Hello, Milap
Thank you for contacting Luck support team
Kindly be advised that the usual timescale is up to 2 working days, please keep in mind that the weekends do not count as working days, thank you for your patience, please wait as our relevant team will review your withdrawal request in the shortest time possible, thank you for your understanding.
If you have any other questions, please feel free to message us via live chat or email.
Have a great day ahead!
Safer Gambling support can be found here:
https://luck.com/uk/safer-gambling
Best Regards,
Luck Casino
Customer Service Team
Έγινε επεξεργασία από
Romi πριν από 5 μήνες
Αιτία:
Made the link passive.
Αυτόματη μετάφραση: