ναι, συνεχίζουν να καθυστερούν ή να απορρίπτουν τα αιτήματά μου για ανάληψη. Άρχισε να διεκδικεί ζητήματα παρόχου πληρωμών, τότε
ήταν συντήρηση, τώρα σπάνια ανταποκρίνονται. χθες το βράδυ μετά από αναμονή για περισσότερες από 2 ή 3 ώρες σε ζωντανή συνομιλία, είπαν ότι δεν μπορούν να εκδώσουν πληρωμές. Έχω εξαργυρώσει το thetre πολλές φορές χωρίς πρόβλημα, αλλά ξαφνικά, αυτό συμβαίνει
yes, they keep delaying or rejecting my withdrawal requests. Started off claiming payment provider issues, then
it was maintenance, now they rarely even respond. last night after waitin over2 or 3 hours on live chat, they said they aren't capable of issuing payouts. i have cashed thetre multiple times with no issue, but all of a sudden , this happens
Προφανώς, είναι πραγματικά κάποια τεχνικά προβλήματα από την πλευρά του παρόχου πληρωμών. Ευτυχώς, όλα πήγαν καλά στην περίπτωσή σου και είμαι χαρούμενος γι' αυτό.
Παίζετε συχνά σε αυτό το καζίνο, όταν αναφέρετε ότι έχετε κάνει ανάληψη χρημάτων πολλές φορές; 🙂
Apparently, it really are some technical problems on the side of the payment provider. Fortunately, everything went well in your case and I'm happy about it.
Do you play in this casino often, when you mention that you have withdrawn money several times? 🙂
Γεια σας, παρατήρησα ότι υποβάλατε καταγγελία για αυτό το καζίνο. Είδα επίσης ότι ανέφερες ότι το καζίνο λειτουργεί χωρίς KYC, σωστά; Έχετε καταφέρει ποτέ να κάνετε ανάληψη σε αυτό το καζίνο; Αποσύρετε χρήματα χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που καταθέσατε ή επιλέγετε διαφορετικές μεθόδους;
Επιπλέον, στην καταγγελία αναφέρατε τεχνικά προβλήματα. Ζήτησες υποστήριξη ή ζωντανή συνομιλία, αν γνωρίζουν πόσο θα διαρκέσουν;
Είδα επίσης ότι ο παίκτης bcabama4668 αντιμετώπισε ένα πολύ παρόμοιο πρόβλημα, το οποίο κατάφερε να λύσει. Πιστεύετε ότι μπορείτε να μας ενημερώσετε εάν θα λάβετε την απόσυρσή σας τις επόμενες ημέρες ή εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα;
Hello, I noticed that you filed a complaint about this casino. I also saw that you mentioned that the casino works without KYC, correct? Have you ever managed to make a withdrawal in this casino? Do you withdraw money using the same method as you deposited, or do you choose different methods?
Additionally, in the complaint you mentioned technical problems. Did you ask support or live chat, if they know how long they will last?
I also saw that the player bcabama4668 ran into a very similar problem, which he managed to solve. Do you think you can let us know if you will receive your withdrawal in the next few days or if you still have problems?
Από όσο ξέρω τα προβλήματα ήταν με τον πάροχο CoinsPaid, τα καζίνο μου αντιμετώπισαν επίσης αυτά τα προβλήματα, αλλά τώρα όλα είναι εντάξει
As far as I know the problems were with the provider CoinsPaid, my casinos also faced these problems but now everything is ok
Χαίρομαι αν όλα είναι καλά από την πλευρά σου. Ξέρετε τι προβλήματα είχε ο πάροχος;
I'm glad if all is fine on your side. Do you know what problems the provider had ?
ναι, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
yes, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
да, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
Ω, κατάλαβα, ήταν επίθεση χάκερ. Σας ευχαριστούμε που προσθέσατε αυτές τις πληροφορίες.
Είναι σίγουρα μια δυσάρεστη κατάσταση, είτε για το καζίνο είτε για τον πάροχο, αλλά ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά και η κατάσταση θα λυθεί.
Εάν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες, θα χαρούμε να τις μοιραστείτε μαζί μας. 🙂
Oh I see, so it was a hacker attack. Thank you for adding that information.
It's certainly an unpleasant situation, whether for the casino or the provider, but I hope that everything will be fine and the situation will be resolved.
If there is any further information, we would be glad if you could share it with us. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.