Γεια, τι εννοείτε ότι δεν μπορέσατε να φτάσετε στο "τμήμα ταμείου";
Πριν από πόσο χρονικό διάστημα επαληθεύτηκε πλήρως ο λογαριασμός σας; Σημαίνει ότι ζητάτε απόσυρση και η απόσυρση απορρίπτεται ή δεν μπορείτε να την καταφέρετε;
Έχετε δοκιμάσει άλλο τρόπο επικοινωνίας με το καζίνο; Υποστήριξη email/ζωντανή συνομιλία;
Hi, please what do you mean you couldn't get to "the cashier section"?
Before how long time was your account fully verified please? Does it mean that you are asking for withdrawal and the withdrawal is denied or you even can't get to it?
Have you tried another way how to contact casino? Support emails/live chat??
Αυτόματη μετάφραση: