Γεια, βλέπω ότι περνάτε από επαλήθευση για αρκετό καιρό. Μπορείτε επίσης να μου πείτε τι σας είπε συγκεκριμένα το καζίνο και γιατί δεν δέχεται ταυτότητα και διεύθυνση;
Τέλος πάντων, μιας και περιμένεις 2 μήνες, δεν θα το σκεφτόμουν δύο φορές και θα έκανα μια καταγγελία όπου η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σε βοηθήσει.
Πιστεύετε ότι θα το καταφέρετε;
Αν ναι,εδώ είναι ένας σύνδεσμος όπου μπορείτε να το ανοίξετε.
Hi, I see you've been going through verification for quite a long time. Can you also tell me what specifically the casino told you and why it doesn't accept ID and address?
Anyway, since you've been waiting for 2 months, I wouldn't think twice and I would file a complaint where our team will try to help you.
Do you think you'll go for it?
If so here is a link where you can open it.
Αυτόματη μετάφραση: