Γεια σας, επίσης συνέβη η ίδια κατάσταση με εσάς; Έχεις στείλει ό,τι χρειάζονται και βλέπω ότι δεν έχεις απάντηση ακόμα, οπότε προφανώς θα πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή και αν δεν αλλάξει κάτι τις επόμενες μέρες μπορείς να με ενημερώσεις.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τα πάντα σχετικά με την επαλήθευση παικτών και αν αυτό δεν λειτουργήσει, τότε θα συνιστούσα το επόμενο βήμα και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε. Ξέρω ότι δεν είναι ωραίο να περιμένεις χωρίς απάντηση, αλλά αν δεν έχουν τίποτα να σου πουν ακόμα, τότε μάλλον είναι λογικό. Δεν θα λάβετε χρήματα χωρίς επαλήθευση στα περισσότερα καζίνο, οπότε αν αυτή είναι η περίπτωσή σας, θα πρέπει να περάσετε τη διαδικασία με επιτυχία.
Οπότε θα περιμένω να ακούσω και εσύ τι έχεις να πεις.
Hello, also the same situation occurred with you ? You have sent everything they need and I see that you don't have an answer yet, so obviously you will have to be a bit patient and if nothing changes in the next few days you can update me.
We give casinos 14 days to sort out everything around player verification and if that doesn't work then I would recommend the next step and we will try to help you. I know it's not nice to wait without a response but if they have nothing to say to you yet, then it's probably logical. You won't get money without verification at most casinos, so if this is your case, you will have to go through the process successfully.
So I'll wait to hear what you have to say as well.
Αυτόματη μετάφραση: