ΦόρουμΚαζίνοLoke Casino - γενική συζήτηση

Loke Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 μήνες από bissan1
|
420 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Loke Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 μήνες

Είναι αλήθεια, αυτό το καζίνο είναι χάλια. Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους για 3 ημέρες λόγω των πληροφοριών που χρειάζονταν για να πραγματοποιήσουν μια πληρωμή. δεν έχουν απαντήσει ή εγκρίνει τίποτα. Σκέτη απάτη όπως έγραψε το παραπάνω σχόλιο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες
Δημοσίευση από bissan1 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Hi, are you trying to go through verification and have you sent documents to the casino or what do you mean ? How long have you been waiting to hear from them please ? Sometimes the verification process can take a bit longer and until they have the result, they have nothing to tell you. 

Please tell me how it is. 

πριν από 2 μήνες

Είναι αλήθεια, αυτό το καζίνο είναι χάλια. Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους για 3 ημέρες λόγω των πληροφοριών που χρειάζονταν για να πραγματοποιήσουν μια πληρωμή. δεν έχουν απαντήσει ή εγκρίνει τίποτα. Σκέτη απάτη όπως έγραψε το παραπάνω σχόλιο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello, also the same situation occurred with you ? You have sent everything they need and I see that you don't have an answer yet, so obviously you will have to be a bit patient and if nothing changes in the next few days you can update me. 

We give casinos 14 days to sort out everything around player verification and if that doesn't work then I would recommend the next step and we will try to help you. I know it's not nice to wait without a response but if they have nothing to say to you yet, then it's probably logical. You won't get money without verification at most casinos, so if this is your case, you will have to go through the process successfully. 

So I'll wait to hear what you have to say as well. 

πριν από 2 μήνες

Γειά σου. Επικοινωνήσαμε τώρα με τον ιστότοπο του παιχνιδιού, οπότε τώρα όλα είναι εντάξει. 👍🏻

Αυτόματη μετάφραση:
bissan1
πριν από 2 μήνες

Thank you for letting us know. We can't see your previous post now, as it was deleted, but I'm glad that everything is okay now.

Don't hesitate to write us about it anyway.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα