Ακούγεται σαν μια πραγματικά απογοητευτική κατάσταση, ειδικά αν δεν γνωρίζετε ότι κάνετε κάτι λάθος.
Λοιπόν, είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο τώρα; Εξήγησαν κάτι παραπάνω;
Πιστεύω ότι η υποβολή καταγγελίας θα ήταν καλή κίνηση για εσάς. Είναι εντελώς δωρεάν και η ομάδα μας μπορεί να προσπαθήσει να φτάσει στο κάτω μέρος όλων αυτών και να λύσει την κατάσταση.
Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο , και περιγράψτε λεπτομερώς τι ακριβώς συνέβη σε αυτό το καζίνο. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει κάποια ενημέρωση από το καζίνο και θα μάθουμε τον λόγο για όλο αυτό.
It sounds like a really frustrating situation, especially if you are not aware of doing anything wrong.
So, are you still in contact with the casino now? Have they explained anything further?
I believe that filing a complaint would be good move for you. It is completely free of charge, and our team can try to get to the bottom of all this and solve the situation.
Just follow this link, please and describe in detail what exactly happened at this casino. Hopefully there will be some update from the casino, and we'll learn the reason for all this.
Αυτόματη μετάφραση: