Γεια σου φίλε, θα ήθελα απλώς να ενημερώσω εσένα και όλους τους άλλους ότι διαβάζεις τις ανοησίες σου, ότι είμαι Αυστραλός πολίτης που παίζω kingjohnnie και σβήνω εδώ και λίγο περισσότερο από ένα χρόνο.
Είχα τα σκαμπανεβάσματα μου που θα έπρεπε να περιμένεις στον τζόγο.
αλλά συνολικά μετά την ολοκλήρωση της επαλήθευσης (KYC) ή όσες φορές κέρδισα, έχω πληρωθεί στον τραπεζικό μου λογαριασμό εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
συγγνώμη φίλε μου, αλλά νομίζω ότι μπορεί να έκανες πολύ μωρό για να σε πληρώσουν lol….
Παρεμπιπτόντως, δεν έχουν καμία υποχρέωση να σας πληρώσουν, λαμβάνοντας υπόψη ότι στην Αυστραλία είναι δικό μας ρίσκο όταν παίζουμε στο διαδίκτυο.
αν ήμουν στη θέση σου, θα κατέβαζα όλες τις κακές κριτικές σου και θα τους παρακαλούσα για συγχώρεση. Ειρήνη φίλε 🍻😎
Hey mate id just like to let you and everyone else know that’s reading your mumbo jumbo nonsense that I am an Australian citizen who’s been playing kingjohnnie on and off for just over a year now.
I have had my ups and downs which you should expect tween gambling.
but all in all after you complete your verification (KYC) or whatever it is the times I’ve won I’ve been paid into my bank account within 1-3 business days.
sorry mate but I think you may have acted too much of a baby for them to pay you out lol….
by the way they have no obligations to pay you out considering in Australia it’s our own risk when we online gamble.
if I were you I’d take down all your mean reviews and beg them for forgiveness. Peace mate 🍻😎
Συμπλήρωσε το KYC σου 100% και θα σε πληρώσουν αδερφέ..;
Μιλώ μαζί τους μέσω της διαδικτυακής συνομιλίας για να λαμβάνω ενημερώσεις ή να κάνω οποιεσδήποτε ερωτήσεις.
αν ακολουθήσετε αυτά που λένε θα είστε ευχαριστημένοι με τα τελικά αποτελέσματα
Complete your KYC 100% and they’ll pay you out bro..?
I speak to them through the online chat to get updates or make any enquires.
if you follow what they say you’ll be happy with the end results
Πιστεύω ότι δεν καταλάβατε ότι δεν είμαστε οι υπάλληλοι του καζίνο και το καζίνο πιθανότατα δεν θα σας απαντήσει σε αυτήν τη συζήτηση . Δεν έχει ξαναγίνει.
Θα επικεντρωνόμουν στο να περάσω το KYC τώρα, είναι πολύ πιο λογικό να δημοσιεύω έναν τόνο κριτικής εδώ στο φόρουμ. Κατανοώ ότι θα θέλατε να έχετε τα χρήματά σας το συντομότερο δυνατό, αλλά αποδεχτείτε ότι το KYC είναι αναπόφευκτο και θα πρέπει να προσπαθήσετε να συνεργαστείτε με το καζίνο για να το ολοκληρώσετε.
Εάν πιστεύετε ότι δεν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας, υποβάλετε ένα παράπονο, αλλά πρώτα διαβάστε σχετικά με τη διαδικασία , για να δείτε ότι επιτρέπουμε στα καζίνο - οποιαδήποτε καζίνο - 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσουν τους παίκτες και να στείλουν τα κέρδη.
I feel you failed to understand that we are not the casino employees, and the casino will not most likely answer you in this conversation. It has never happened before.
I'd focus on passing the KYC now, it has much more sense that post a ton of criticism here on the forum. I understand that you'd love to have your money as soon as possible, but please accept that the KYC is inevitable and you should try to cooperate with the casino to get it done.
If you feel you can't do it on your own, submit a complaint, but first read about the process, to see that we allow casinos - any casinos - 14 full days to verify players and send the winnings.
Γεια, καταλαβαίνω ότι νιώθετε θυμό και πιθανότατα δεν εμπιστεύεστε κανέναν. Αλλά είναι πραγματικά αλήθεια. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία επαλήθευσης και να πληρώσουν τα κέρδη. Ταυτόχρονα, βλέπω ότι δεν έχετε υποβάλει ακόμη καμία καταγγελία, όπως ανέφερε παραπάνω η Radka. Μπορείτε να το κάνετε εδώ , αλλά όπως αναφέρθηκε ήδη, οι συνάδελφοί μας θα επέμβουν στην υπόθεση το νωρίτερο μετά τις 14 ημέρες από τη στιγμή που ζητήσατε από το καζίνο την επαλήθευση ή την απόσυρση. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Hi, I understand that you feel angry and probably don't trust anyone. But it's really true. We give casinos 14 days to finish verification process and to pay out winnings. At the same time, I see that you have not submitted any complaint yet, as Radka mentioned above. You can do it here, but as was already said, our colleagues will intervene in the case earliest after the 14 days from the time you requested the casino for the verification or withdrawal. Thank you for understanding.
Γεια, λυπάμαι για την κατάστασή σου, αλλά βλέπω ότι δεν το έχεις καταλάβει ακόμα. Δεν έχουμε λόγο να αλλάξουμε ή να ξαναγράψουμε κάτι. Η συνάδελφός μου απλώς έκανε ένα τυπογραφικό λάθος πληκτρολογώντας τον αριθμό, για το οποίο ζήτησε συγγνώμη. Σίγουρα δεν ήταν η πρόθεση να σε παραπλανήσω. Εξετάστε όλα τα πιθανά παράπονα και θα δείτε ότι ακόμη και οι συνάδελφοί μας (στην πραγματικότητα όλοι οι συνάδελφοί μας) μιλούν πάντα για μια περίοδο 14 ημερών και έτσι ακριβώς είναι, οπότε δεν έχετε κανένα λόγο να μας υποψιάζεστε εδώ. Είναι προς το συμφέρον μας να σας βοηθήσουμε, αν δεν χρειάζεστε τη βοήθειά μας, το αποδεχόμαστε, οκ. Εάν χρειάζεστε βοήθεια και θα το εκτιμούσατε, υποβάλετε μια καταγγελία , όπως η Radka είχε ήδη αναφέρει παραπάνω, και οι συνάδελφοί μας θα προσπαθήσουν να σας βοηθήσουν. Σας εύχομαι καλή τύχη.
Hi, I am sorry for your situation but I see you haven't quite got it yet. We have no reason to change or rewrite anything. My colleague simply made a typo while typing the number, for which she apologized. It was definitely not the intention to mystify you. Go through all the possible complaints and you will see that even our colleagues (actually all our colleagues) always talk about a period of 14 days and that's just the way it is, so you have no reason to suspect us here. It is in our interest to help you, if you do not need our help, we accept that, ok. If you need helping hand and would appreciate it, submit a complaint please, as Radka had already mentioned above, and our colleagues will try to help you. I wish you good luck.
Λυπάμαι, νομίζω ότι είναι άσκοπο να συνεχίσουμε σε μια τέτοια συζήτηση. Από την πλευρά μας, όλα έχουν ειπωθεί ήδη, οπότε επιτρέψτε μου να σας ευχηθώ καλή τύχη με όλες τις μελλοντικές σας αναλήψεις. 🙏
I'm sorry, I think it is pointless to continue in such a debate. From our side, all has been said already, so allow me to wish you luck with all your future withdrawals. 🙏
Ω φίλε σε ακούω. Η υποστήριξη μας αντιμετωπίζει σαν ηλίθιους. Έχω κερδίσει πολλές φορές με αυτά χωρίς προβλήματα, αλλά πρόσφατα φαίνεται ότι με απάτησαν με ένα πειρατικό παιχνίδι. έχουν υποβάλει καταγγελία
Oh man I hear you. The support treat us like idiots. I have won many times with them no issues but recently looks like I got scammed with a pirated game. Have lodged a complaint
Γεια,
Έλεγξα τον σύνδεσμο που δημοσιεύσατε στην καταγγελία , αλλά δεν είμαι ακριβώς σίγουρος τι πρέπει να βρω εκεί.
Θέλετε να μοιραστείτε μια υπόδειξη, παρακαλώ;
Δεν είμαστε ο πάροχος του παιχνιδιού, οπότε υποθέτω ότι θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε μια μικρή βοήθεια.
Hello,
I checked the link you posted in the complaint, but I'm not exactly sure what I am supposed to find there.
Care to share a hint, please?
We are not the game provider, so I guess we could use a little help.
ο σύνδεσμος είναι η επανάληψη των περιστροφών, έστειλα και ένα στιγμιότυπο οθόνης, το μέρος στο πάνω μέρος της οθόνης είναι διαφορετικό, έχει διαφορετικά βραβεία cashpot στο στιγμιότυπο οθόνης
the link is the replay of the spins , i also sent a screenshot , the part on the top of the screen is different , it has different cashpot awards to the screenshot
Ω σας ευχαριστώ.
Λοιπόν, ο ίδιος δεν είμαι εξοικειωμένος με το παιχνίδι, οπότε θα περιμένω τους συναδέλφους μου από την ομάδα καταγγελιών να διερευνήσουν περαιτέρω.
Oh, thank you.
Well, not quite familiar with the game myself, so I'll wait for my colleagues from the complaint team to investigate further.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.