ΦόρουμΚαζίνοKindlotto Casino - γενική συζήτηση

Kindlotto Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από tftcosta
|
3872 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Kindlotto Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

The deposits simply doesn't get into player's account.

tftcosta
πριν από 2 έτη

Hello,

I would normally ask whether the live chat operator is helpful when it comes to solving an issue, but it seems that this casino does not provide 24/7 live chat.

How long have you been waiting for the funds, I wonder?


πριν από 2 έτη

Hello.

They did answer me a few hours later and they did add my funds...as bonus!

Ater that I just left.

tftcosta
πριν από 2 έτη

Hello,

as bonus funds? The only thing that comes to my mind is that the casino applies a wagering requirement on deposits, but it does not make your deposit bonus money, I believe.

In this case, I would definitely ask the support.

Can you share a print screen, maybe?


πριν από 2 έτη

Unfortunately I can't anymore because I just left the casino.


tftcosta
πριν από 2 έτη

Oh, I see. Well, quite a shame. I was hoping we could figure out the situation.

In cases like this, please try to reach the support and make screenshots.

Radka
πριν από 2 έτη

I didn't think about doing that back in the day to be honest. But maybe if someone who did a deposit in this casino see this topic I would kindly ask to reply about their experience.

tftcosta
πριν από 2 έτη

Don't worry about it now. I just wanted to express that every time you get some important info through the live chat, it is wise to save it. You never know when it may come in handy.🙂

πριν από 1 έτος

Hello,

I recently joined kindly lotto and it been two hourse I deposit an amount through crypto but I can't see it in my kind lotto account and I keep sending them emails with no answer is there any other way to contact them or can any one which has active contact with them send them an email behalf of me, I'm worried about my money .

hoza88
πριν από 1 έτος

Oh, I'm sorry to say that, but in such cases, we recommend waiting, because the casino must advise its payment provider first.

Be prepared that it can take some time.

Let us know how it goes 🤞

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Its one day gone still not recieved 😔

hoza88
πριν από 1 έτος

Hello,

If there truly was an issue - and I hope it was not - it will probably take longer than one day. 🤯

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα