Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKaramba Casino - γενική συζήτηση

Karamba Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από reineirocarlos
|
4.026 προβολές 19 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Karamba Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από αυτό το καζίνο "karamba" εδώ και 15 ημέρες χωρίς επιτυχία!

Ζητώ την απόσυρση, αλλάζουν την κατάσταση του αιτήματος σε "σε διαδικασία" και μένει έτσι για μέρες, μέχρι να απορριφθεί.

Επικοινωνώ μέσω chat και δεν ξέρουν ποτέ τον λόγο της άρνησης, απλώς μου ζητούν να ζητήσω ξανά την ανάληψη και περιμένω γιατί θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω email, δεν επιστρέφουν ποτέ και αρνούνται ξανά την ανάληψη!

Μπορεί κάποιος να μου πει πώς μπορώ να βγάλω τα χρήματά μου από εκεί;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
geissymonteiro
πριν από 2 έτη

Hello,

well obviously submitting the withdrawal over again is not a solution anymore.

May I know whether your account has been fully verified? In any case, if you feel like you can't help yourself with this casino on your own, you can submit a complaint, and we will try to help.

Learn more about it here.

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί!

Αυτόματη μετάφραση:
geissymonteiro
πριν από 2 έτη

That is good. When exactly was your account verified, please?

If you struggle for more than 14 days, my advice concerning the complaint still counts.

Radka
πριν από 2 έτη

Από την ημέρα που κέρδισα το ποσό, ανέβασα τα έγγραφα και ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί.

περισσότερες από 15 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
geissymonteiro
πριν από 2 έτη

Hello geissymonteiro, I am sorry you are facing such difficulties with the withdrawal. As I'm reading here you are struggling longer than two weeks, then don't hesitate to submit a complaint here and as Radka already said, we will try to help you. ✨

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Magda
πριν από 2 έτη

Πώς μπορώ να κάνω;

πρέπει να πληρώσω για να το κάνω;

μπορείτε να εξηγήσετε πώς λειτουργεί παρακαλώ;

Αυτόματη μετάφραση:
geissymonteiro
πριν από 2 έτη

Hello, here you can find all the necessary instructions and this assistance is free of charge.

You simply click here and start a complaint, then some of our colleagues from complaint team will take care of you and will navigate you. I would say, that whole procedure is quite simple and you don't need to worry about.

I hope my colleagues will be able to help you with your case. Good luck.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Magda
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ!, μόλις υπέβαλα το παράπονό μου!

Αυτόματη μετάφραση:
geissymonteiro
πριν από 2 έτη

Hello there,

I can see that you managed to submit the complaint without trouble - great😉

Allow me to mention that now the casino has 4 days to proceed with the withdrawal. I hope it will work! 🤞👍

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Απορρίφθηκε ξανά η απόσυρση!

Αυτόματη μετάφραση:
geissymonteiro
πριν από 2 έτη

Oh no, any particular reason?

No email - no explanation at all? 🤔 Sadly it seems that the intervention from our side will be inevitable...

Radka
πριν από 2 έτη

Καμία απάντηση!

ούτε email ούτε τίποτα!

Αυτόματη μετάφραση:
geissymonteiro
πριν από 2 έτη

Hello again,

checked your complaint to see what is new and it seems that you were paid!

My congratulations! I hope this will never happen again. 🤞

Are you going to play anywhere else now?

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι ευχαριστώ!

Ναι, δεν θα ρισκάρω πια τον καραμπά! χεχεχεχε



Αυτόματη μετάφραση:
geissymonteiro
πριν από 2 έτη

That is probably a wise decision 😀.

Let us know if you find a suitable casino to play, we always appreciate direct players' experiences! 😉

Good luck, stay well and visit us soon!


Radka
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ, μπορείτε να φύγετε!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Νομίζω ότι πρέπει να δείτε πόσο προκλήθηκε να υποστηρίξει τον Gustav =



Γκούσταβ

Γειά σου

καλώς ήρθατε στη συνομιλία

πού είναι το μπόνους 200 DKK μου

πριν από 10 λεπτά

σολ

Γκούσταβ

ποιο μπόνους αναφέρεσαι στον Jimmi;

Στιγμιότυπο οθόνης (1256)

έρχεται κάθε Παρασκευή

και δεν το πήρα ούτε την περασμένη Παρασκευή

πριν 8 λεπτά

σολ

Γκούσταβ

κοιτάζω, στιγμή :)

θυμηθήκατε να πάτε στο email και να κάνετε την πληρωμή με αυτόν τον τρόπο

δεν θα έπρεπε

πριν 8 λεπτά

σολ

Γκούσταβ

κάνοντας κλικ στο "κάνω κατάθεση"

πρέπει να το κάνετε έτσι για να πάρετε το μπόνους

OMG, απλά έρχεστε εδώ και πρέπει να συνδεθείτε

το έχω κάνει 100 φορές

πριν 6 λεπτά

σολ

Γκούσταβ

άρα κάνατε κλικ με αυτόν τον τρόπο;

Δεν καταλαβαίνεις τι λέω;

πριν 6 λεπτά

σολ

Γκούσταβ

Τζίμι

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε

παρακαλώ απαντήστε στις ερωτήσεις μου

και κρατήστε τον σωστό τόνο παρακαλώ

ΜΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΩ

Μόλις σας είπα ότι το BONUS δεν το έκανε

πριν 6 λεπτά

σολ

Γκούσταβ

Δεν απάντησες στην ερώτησή μου

ρώτησα έτσι

Στιγμιότυπο οθόνης (1257) πριν από 6 λεπτά

σολ

Γκούσταβ

πήγες στο email και έκανες κλικ στο παρακάτω;

Δεν διαβάζεις αυτά που λέω

πριν 6 λεπτά

σολ

Γκούσταβ

Ο Τζίμι χρειάζεται μια απάντηση

NEN ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΜΟΥ

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ

πριν 4 λεπτά

σολ

ΝΑΙ ΣΚΑΣΕ ΠΟΣΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ... Είναι τελείως αστείο


και έχω παραπονεθεί και στο καζίνο, και αυτή η υποστήριξη απαντά ο Gustav, είναι απολύτως γελοίο ναι, με συγχωρείτε

Αυτόματη μετάφραση:
moralensvogter
πριν από 5 μήνες

Could you perhaps describe to us what the issue is? I really cannot understand it from this part of the chat you have posted.🤷‍♀️

Is there anything we can help you with?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα