ΦόρουμΚαζίνοJustBet Casino - γενική συζήτηση

JustBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 4 ημέρες από zombienaut
|
242 προβολές 4 απαντήσεις |
|
πριν από 4 ημέρες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το JustBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 ημέρες

Hello, I have an account on justbet JB196611, there the support said that it is a sister company of bookmaker.eu. I uploaded photos to my personal account, a notification came from noreply@bookmaker.eu that the documents were accepted. During verification to open a withdrawal of funds, they asked to send photos to the email kyc@bookmaker.eu. I did this 3 months ago (08/16/2024), then sent again a month later, but there is still no answer.

I have contacted justbet support many times, and they have said that they have no time frame for this procedure or that I can contact the verification department. But more than three months have passed and the matter has not moved forward. I think this is abnormal.

so kyc@bookmaker.eu don't answer. I wrote few days ago, they didn't answer. I wrote a month or two ago, they didn't answer.

Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 3 ημέρες
Αιτία: Made links passive
zombienaut
πριν από 3 ημέρες

Hi, if the verification takes this long I would not hesitate a moment and I would open a complaint on this link.

The casino didn't tell you anything about the process except that it's not time limited? That seems like nonsense to me for it to take so long.

Anyway, when you write at the beginning that the documents were accepted, what all was approved? Did they tell you why they asked for something again? 

Jaro
πριν από 2 ημέρες

Thank you for your feedback, I will describe everything in the complaint.

zombienaut
πριν από 2 ημέρες

Sure, fine, you can also copy something if you're interested and post it here, if players go through this thread it might help. But I definitely don't want to force you into it and I wish you luck with your complaint.

Then at least let me know the result.😉

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα