Γεια σας, έχω λογαριασμό στο justbet JB196611, εκεί η υποστήριξη είπε ότι είναι αδελφή εταιρεία του bookmaker.eu. Ανέβασα φωτογραφίες στον προσωπικό μου λογαριασμό, ήρθε ειδοποίηση ότι τα έγγραφα έγιναν δεκτά. Κατά τη διάρκεια της επαλήθευσης για να ανοίξει μια ανάληψη χρημάτων, ζήτησαν να στείλουν φωτογραφίες στο email . Το έκανα πριν από 3 μήνες (16/08/2024), μετά έστειλα ξανά ένα μήνα αργότερα, αλλά ακόμα δεν υπάρχει απάντηση.
Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη της justbet πολλές φορές και μου είπαν ότι δεν έχουν χρονικό πλαίσιο για αυτήν τη διαδικασία ή ότι μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα επαλήθευσης. Όμως έχουν περάσει πάνω από τρεις μήνες και το θέμα δεν έχει προχωρήσει. Νομίζω ότι αυτό είναι μη φυσιολογικό.
έτσι μην απαντάς. Έγραψα πριν λίγες μέρες, δεν απάντησαν. Έγραψα πριν από ένα-δυο μήνες, δεν απάντησαν.
Hello, I have an account on justbet JB196611, there the support said that it is a sister company of bookmaker.eu. I uploaded photos to my personal account, a notification came from noreply@bookmaker.eu that the documents were accepted. During verification to open a withdrawal of funds, they asked to send photos to the email kyc@bookmaker.eu. I did this 3 months ago (08/16/2024), then sent again a month later, but there is still no answer.
I have contacted justbet support many times, and they have said that they have no time frame for this procedure or that I can contact the verification department. But more than three months have passed and the matter has not moved forward. I think this is abnormal.
so kyc@bookmaker.eu don't answer. I wrote few days ago, they didn't answer. I wrote a month or two ago, they didn't answer.
Έγινε επεξεργασία από
Jaro πριν από 3 ημέρες
Αιτία:
Made links passive
Αυτόματη μετάφραση: